Unilever haberleri sayfasında Unilever hakkında son dakika haberler ve güncel bilgiler bulunmaktadır. Toplam 1362 Unilever haberi, videosu, fotoğrafı ve yazar yazısı yer almaktadır. Geçmişte ve bugün yeni yayımlanan son durum gelişmeleri ile pek çok haber sayfamızdan takip edilebilir.
2015’ten bu yana yürüttüğü özgüven projesiyle gençlerin ruhlarına dokunan Dove, şimdi de deprem bölgesindeki gençler ve ailelere yönelik psiko-sosyal destek projesini başlatıyor. UNICEF ile birlikte yürütülecek Dove Güven Projesi, bölgedeki gençlerde depremle birlikte sarsılan yaşama dair güveni yeniden inşa etmeyi hedefliyor. Pilot çalışması Hatay’da başlayan proje kapsamında Dr. Özgür Bolat’ın önderliğinde uzmanlar, gençler ve ailelere yönelik eğitim verecek. Hatay’dan sonraki durak ise Adıyaman olacak.
#UNICEFTürkiye’de 100 yılı aşkın süredir faaliyetlerini sürdüren Unilever’in Dünya Başkanı Alan Jope, mevcut ortamda Türkiye’de önemli fiyat artışları yapmak zorunda kaldıklarını belirtti ve “Dünyada enflasyon tepe noktasına ulaşsa da fiyatlar henüz zirveyi görmedi” dedi. Jope, ekonomideki dalgalanmanın süreceğini söyleyerek, Türkiye’deki seçimler için ise “Her sonuç için hazırlıklıyız. Demokrasinin kazanmasını umuyorum” yorumunda bulundu.
#Jope VolatiliteninMindshare Müşteri İlişkileri Başkanı (CCO) Aslıhan Anarat, Unilever-Knorr Programatik Açıkhava ve Cornetto Son Şans çalışmaları ile Kırmızı Dijital / En İyi Açık Hava veya Etkinlik Bağlantılı Reklam ve En İyi İnovatif Teknoloji Çözümü kategorilerinde Kırmızı kazanma hikayelerini anlattı.
#Kırmızı ÖdülleriUnilever’in Sürdürülebilir Yaşam Planı kapsamında geleneksel olarak düzenlediği Paydaş Çalıştayı, bu yıl ‘Kadınların ve Gençlerin Güçlenmesi’ konuları odağında gerçekleşti.Kamu, sivil toplum, akademik çevreler ve iş dünyasından 50’ye yakın uzmanın bir araya geldiği çalıştayda, kadınların ve gençlerin güçlenmesi konusunda istenen ilerlemenin sağlanabilmesi için özel sektörün ekosistemini harekete geçirmesi gerektiği vurgulandı.
#UnileverKırmızı Basın, Kırmızı Dijital ve Kırmızı Kampanya kategorilerinde Türkiye İş Bankası, Unilever ve Vodafone Türkiye ile ödül alan Tribal Worldwide İstanbul Ajans Başkanı & Yaratıcı Yönetmeni Arda Erdik, Türk reklam sektöründe yaratıcılık ve sektörün geleceği hakkında açıklamalarda bulundu. Erdik kendilerine ödüle götüren 5 farklı reklam filminin de hikayesini paylaştı.
#UnileverKonya’ya ilk fabrika yatırımını 2013’te 95 milyon Euro’ya gerçekleştiren hızlı tüketim mamülleri üreticisi Unilever, 350 milyon Euro’luk yeni yatırımıyla ev ve kişisel bakım ürünleri fabrikasının da açtı. Unilever Global CEO’su Paul Polman bu yatırımın Unilever’in son 10 yıldaki en büyük yatırımı olduğunu söyledi.
#Unilever GlobalABD merkezli gıda devi Kraft Heinz’ın Avrupalı rakibi Unilever ile birleşmek için verdiği 143 milyar dolarlık teklif reddedildi. Unilever, hisse başına 50 dolarlık fiyatı çok düşük bulduğunu ve birleşme müzakerelerine devam etmek için sebep görmediğini açıkladı.
#Kraft HeinzGastronomi alanında Türkiye’nin prestijli organizasyonlarından ‘İncili Gastronomi Rehberi’ne giren mekânlar geçen hafta açıklandı. İnciler görkemli bir törenle dağıtıldı. Bu yıl 8 kenti kapsayan rehberde İstanbul dışı mekân sayısı da yükseldi...
#GastronomiBir yıllık emeği bir yazıda anlatmak kolay değil. Özellikle de yaptığınız işin her şeyiyle mükemmel olması, en azından bir önceki yılın önüne geçmesi beklentisi içindeyseniz... İlk yıldan beri söylediğim gibi yarışımız kendimizle, çabamız her yıl daha iyi olmak. Ama aldığımız geri dönüşlerden anlıyorum galiba bu kez de başardık.
#Müge AkgünBir yılı aşkın süredir titizlik ve şeffaflıkla yürütülen değerlendirmeler sonucunda hazırlanan ‘İncili Gastronomi Rehberi’, görkemli bir ödül töreniyle gastronomi dünyasını bir araya getirdi. Hürriyet Gazetesi, Karaca ve Jumbo iş birliğiyle Conrad İstanbul Bosphorus’ta hayata geçen törende, 4 ve 5 ‘İnci’ alan restoranlara ödülleri takdim edildi. Rehbere ilk kez eklenen Unilever Food Solutions tarafından belirlenen ‘Geleceğin Menüleri Ödülleri’ ve ‘Proje Ekibi Özel Ödülleri’ de sahiplerini buldu.
#İncili Gastronomi RehberiBir yılı aşkın süredir titizlik ve şeffaflıkla yürütülen değerlendirmeler sonucunda hazırlanan ‘İncili Gastronomi Rehberi’, görkemli bir ödül töreniyle gastronomi dünyasını bir araya getirdi. Hürriyet Gazetesi, Karaca ve Jumbo iş birliğiyle Conrad İstanbul Bosphorus’ta hayata geçen törende, 4 ve 5 ‘İnci’ alan restoranlara ödülleri takdim edildi. Rehbere ilk kez eklenen Unilever Food Solutions tarafından belirlenen ‘Geleceğin Menüleri Ödülleri’ ve ‘Proje Ekibi Özel Ödülleri’ de sahiplerini buldu.
#İncili Gastronomi RehberiGastronomi dünyasının en prestijli rehberlerinden olan, Türkiye’nin ilk ve tek restoranların derecelendirildiği İncili Gastronomi Rehberi’nin altıncısı yolda. İnciler 18 Kasım 2024 Pazartesi sahiplerini bulacak. Karaca Grup CEO’su Fatih Karaca, gastronominin sadece bir yemek değil, kültürel bir deneyim haline geldiğini söyledi.
#İncili Gastronomi RehberiUnilever Türkiye Ülke Başkanı ve Unilever Türkiye ve Orta Doğu Ev Bakım Lideri Ali Fuat Orhonoğlu, “Paris İklim Anlaşması’nın belirlediği karbon nötr hedefi 2050 iken, biz değer zincirimizde net sıfır emisyon hedefimizi 11 yıl öne yani 2039 yılına koyduk. Amacımız sürdürülebilirlik alanında başarılarımızı ileri taşımak, gelişim alanlarımızda da gerekli aksiyonları alarak ülkemize ve toplumumuza değer yaratmak. Çünkü Unilever olarak Türkiye için iyi olanın Unilever için iyi olduğuna inancımız tam” diye konuştu.
#Sponsorlu-İcerikUnilever Türkiye Ülke Başkanı ve Unilever Türkiye ve Orta Doğu Ev Bakım Lideri Ali Fuat Orhonoğlu, “Paris İklim Anlaşması’nın belirlediği karbon nötr hedefi 2050 iken, biz değer zincirimizde net sıfır emisyon hedefimizi 11 yıl öne yani 2039 yılına koyduk. Amacımız sürdürülebilirlik alanında başarılarımızı ileri taşımak, gelişim alanlarımızda da gerekli aksiyonları alarak ülkemize ve toplumumuza değer yaratmak. Çünkü Unilever olarak Türkiye için iyi olanın Unilever için iyi olduğuna inancımız tam” diye konuştu.
#Sponsorlu İçerikMagnum çekilişi için artık saatler kaldı. Porsche Taycan Model Otomobil ve 200 bin TL bakiyeli Magnum kartların sahibini bulacağı Magnum çekilişi, şirketin duyurmuş olduğu tarihte gerçekleşecek. Magnum çekiliş sonuçları dahilinde şanslı isim Maserati marka araçların sahibi olacak. Peki, Magnum mini tüketicilerinin bir, Magnum Double tüketicilerinin ise iki kez çekiliş hakkı kazandığı Magnum çekiliş sonuçları ne zaman açıklanacak? İşte, son model arabanın sahibini bulacağı çekiliş hakkında bazı bilgiler
#MagnumWatsons Türkiye, enerji dolu renkli dünyasını üçüncü kez gençlerle buluşturdu. Bilgi Üniversitesi Santral İstanbul Kampüsü'nde gerçekleşen Watsons Gençlik Festivali’nde bir araya gelen 10.000’den fazla genç; Gazapizm, Can Bonomo, Yaşlı Amca, Nova Norda ve Paptircem konserleri ve özel DJ performansları ile tüm gün kesintisiz eğlencenin ve benzersiz Watsons deneyiminin tadını çıkardı.
#Sponsorlu İçerikHollanda merkezli sivil toplum kuruluşu LEAD Network Türkiye, perakende ve tüketim ürünleri sektörlerinde kadın yönetici sayısını artırmak üzere sürdürdüğü çalışmalar kapsamında “Liderlikte Çeşitlilik ve Kapsayıcılık Konferansı”nı, 17 Eylül 2024 Salı günü İstanbul’da gerçekleştirdi.
#LEAD Network Türkiyeİnteraktif Reklamcılık Derneği IAB, yılın son çeyreğine girerken, reklam ve pazarlama iletişimi sektörünü bir araya getirdi. IAB Connect: Yükselen Trendler etkinliğinde, önümüzdeki yılın stratejileri, yaratıcı uygulama fikirleri, ekonomik beklentiler ve yeni yasal düzenlemeler konuşuldu.
#İnteraktif Reklamcılık Derneğiİnsan kaynaklarının matematiği yeniden yazılıyor. Performans, toplam kalite, yan haklar hatta ücret... Pandeminin hızlandırdığı dönüşüm, şirketlerin insan kaynakları alanında tüm bildiklerini, kurallarını, doğrularını sıfırladı. Tüm çarpanların sıfırlandığı yeni düzende denklemin anlamlı iki bilineni kaldı elde: İnsan ve kültür. Yıllarını bu işe vermiş uzmanların dediği gibi, “Kültür olmadan performans olmaz.” Tam da bu yüzden 80’lerin personel müdürlükleri insan kaynağına, insan kaynağı da insan ve kültür birimlerine evrildi. Şimdi herkes evrensel etik kuralları paydaya koyup, kendi vizyon ve misyonundan pay çıkarıyor. Bütün mesele yetenekleri bu matematikte tutmak...
#Burcu Cantekinler Koçİnteraktif Reklamcılık Derneği IAB tarafından ilk kez 2015 yılında düzenlenen ve son 7 yıldır Akbank’ın ana sponsorluğunda Boğaziçi Üniversitesi’nde gerçekleştirilen Akbank UniChallenge+ Dijital Öğrenci İşleri Eğitim Kampı, bu yıl 10’uncu kez düzenlendi. UniChallenge+, dijital reklamcılık ve pazarlama iletişimi sektörü için genç yetenekler yetiştirmeyi amaçlıyor.
#Unichallenge+OECD’ye göre halen 2 milyar insanı temsil eden Z kuşağı, yakın zamanda işgücünün yaklaşık yüzde 30’unu oluşturacak. Bu gerçek şirket yönetimlerine ezber bozan kararlar aldırsa da iş dünyasının içinde bulunduğu yetenek sorununun tek muhatabı Z kuşağı değil. Dört kuşağın bir arada çalıştığı bir dönemden geçilirken tek bir formülle bu çıkmazı aşmanın bir yolu yok. Uzmanlar artık terzi işi insan kaynakları yönetiminden bahsediyor. Şirketlerin sürdürülebilirliği için yetenek mühendisliğinin şart olduğunu anlatıyorlar. Kilit kelimeler ise esneklik, sürekli yenilenme, güven, anlayış, kapsayıcılık, samimiyet.
#Yasemin SALİHİklim değişikliğinin en büyük belirtilerinden biri olan sıcaklık artışlarından bunalmış olsak da hafta sonlarıyla birleşen, yarın başlayan Kurban Bayramı ister seyahate çıkalım ister evde olalım hepimizin içini ferahlatıyor. Mutlu ve huzurlu bir bayram olsun.
#İncili Gastronomi RehberiUnilever Food Solution son iki yıldır farklı ülkelerden sayıları 1600’ü bulan şefin çalışması ve öngörüleriyle ortaya çıkan ‘Geleceğin Menüleri Trend Raporu’na imza atıyor. Raporun Türkiye lansmanı da 14 Mayıs’ta İstanbul’da yapıldı. Gecenin onur konuğu Darjeeling Express restoranın sahibi, Birleşmiş Milletler Dünya Gıda Programı şef hakları savunucusu, bu yıl Times Dergisi’nin Dünyanın En Etkili 100 İnsanı Listesinde yer alan Asma Khan’dı. Ünlü şefle 26 Mart’ta UFS’nin Hollanda’daki Gıda İnovasyon Merkezi Hive’da düzenlenen ‘2024 Geleceğin Menüleri Trend Raporu’ açıklanması sırasında da beraberdik. Markanın Türkiye ve Afrika Bölgesi’nden sorumlu Pazarlama Lideri Didem Molay Sevin, Asma Khan’ı İstanbul’a davet edince ortak arkadaşımız Gamze İneceli aracılığıyla bu buluşma gerçekleşti. Yoğun programı nedeniyle İstanbul’da sadece 12 saat kadar kalan Asma Khan’la röportaj yapma fırsatı bulduk.
#Asma KhanMarka çalışmalarıyla 7’den 70’e herkesin ilgisini toplayan ve insanları gülümseterek iyilik hallerine katkıda bulunmayı amaçlayan Yumoş, bu defa Kanyon metro girişindeki interaktif deneyim alanıyla Sakura mevsimini İstanbul’a taşıyor. Hareket eden Yumoş ayıları ve sakura çiçeklerinin olduğu rengarenk Yumoş Sakura Tüneli’nde ziyaretçiler yeni Yumoş Extra Sakura’nın kokusunu ve ferahlığını da deneyimleyebiliyor.
#Sponsorlu İçerik2015’ten bu yana yürüttüğü ‘Özgüven’ projesini deprem bölgesine ‘güven’ projesi olarak uyarlayan Dove, UNICEF işbirliğinde 7 bin kişiye ulaştı. Programın danışmanı Eğitimci, Yazar Doç. Dr. Özgür Bolat, “Hayatta kalanlarda suçluluk ya da kurban olduğu duygusu vardı. Bu travma uzun soluklu ilgi ile iyileşecek. Duygularını konuşmaları için teşvik edilmeleri gerekiyor. Biz onlara ‘devam et, başarabilirsin’ diyoruz” dedi.
#Depremzede26 Mart’ta Unilever Food Solutions’ın (UFS) Hollanda’daki Gıda İnovasyon Merkezi Hive’de yapılan ‘Geleceğin Menüleri Trend Raporu’nun sonuçlarının açıklandığı lansmana OD Urla’nın şefi Osman Sezener’le birlikte UFS Türkiye Genel Müdürü Yılmaz Tokgöz ve Orta Doğu, Türkiye ve Afrika Pazarlama Lideri Didem Molay Sevin’in davetiyle katıldık.
#Müge AkgünReklamveren, yayıncı, ajans ve teknoloji şirketi temsilcileri, sektörde üçüncü parti çerez sonrası dönemle ilgli değerlendirmelerini ve çözüm önerilerini paylaşmak üzere 28 Mart Perşembe günü Salt Galata'da gerçekleşen IAB Connect: Çerezsiz Dünya etkinliğinde bir araya geldiler. Etkinlikte AB ve Türkiye'deki ilgili mevzuata uyum amacıyla, Safari ve Firefox tarayıcılarının ardından Google’ın da bu yıl üçüncü parti çerezleri Chrome’dan kaldırması ile ortaya çıkan yeni trendler ve çözüm önerileri ele alındı.
#Pazarlama1978 yılından beri Türkiye’de Türk mutfağının kendine özgü lezzetlerini korumak ve zenginleştirmek için çalışmaya devam eden Knorr köklü kültürümüzün ayrılmaz parçası olan geleneksel tarifleri, Anadolu mirasına yakışır şekilde sofralara taşınıyor.
#Sponsorlu İçerik