Türkiye Basketbol Ligi’nde bulunan 16 takımın 14’ünde isim sponsoru yer alıyor. Bu sponsorlardan biri de Uludağ İçecek. Bursaspor ile Frutti Extra markasını birleştiren şirketin yönetim kurulu başkan yardımcısı Ömer Kızıl, “Basketbol yükselen bir yıldız. Yatırımlar artıyor. Biz de hem şehre hem de markaya katkı yapıyoruz” dedi.
#GazetehaberleriMigros, Nisan ayında mağazaları ve Migros Mobil uygulaması üzerinden eş zamanlı başlattığı “Migros Sağlıklı Yaşam Yolculuğu” projesinin devamı olarak dev bir festivale imza atıyor. 12 – 13 Mayıs’ta KüçükÇiftlik Park’ta gerçekleşecek “Migros Yaşam Festivali”; sağlık, spor, beslenme, güzellik, kişisel gelişim, müzik ve eğlenceye dair ne varsa, hayatı iyi yaşamak isteyenlerle buluşturuyor.
#MigrosEkstra mineralli mi, eski İstanbul kaynaklı mı, tasarım şişede mi? Artık sadece su istemek yetmiyor. Sadece şarkıcılara özgü bildiğimiz belirli bir markayı arama alışkanlığı topluma yayılıyor. Son yıllarda sayısı hızla artan su markaları değişik tatları, analiz değerleri ve tasarımlarıyla tüketiciye birden fazla seçenek sunuyor. Bazı restoranlarda yemek ve içki mönüsüyle birlikte su mönüsü de veriliyor. Bir süredir adını daha çok küresel ısınma ve kaynakların yok olması gibi çevresel sorunlarla duymaya alıştığımızın suyun, bu yeni “trendy” halini inceledik.
Çanakkale Rotray Kulübü 24. Uludağ Premium Çanakkale Boğazı Yüzme Yarışması, Eceabat-Çanakkale arasındaki 3.5 millik parkurda gerçekleşti. Çoğunluğu Avustralyalı, Yeni Zelandalı ve İngiliz 200 yüzücü, atalarının 95 yıl önce geçemediği boğazı yüzerek geçti.(Burak GEZEN- Ersan KÜÇÜKKURU /ÇANAKKALE (DHA)
#HtvhaberTÜRKİYE’de kişi başına tüketimin 6.5 litreye çıkmasına rağmen, her gün 60 milyon litre maden suyunun, şişelenemeden kaynağında boşa akması, 700 milyon TL’lik pazardaki şirketlerin yönünü yurtdışına da çevirdi. Bunda, son dönemlerde Türkiye’de geliştirilen meyve aromalı ve gazı azaltılmış hafif içimli ürünlere yurtdışı talebinin hızla artması etkili oldu.
TÜRKİYE Odalar ve Borsalar Birliği’ne (TOBB) bağlı odaların ortaklığıyla kurulan Gümrük ve Turizm İşletmeleri A.Ş.’nin 130 milyon liraya modernize ettiği Kapıkule Sınır Kapısı’nın açılış töreni sonrası gümrüksüz mağazaların olduğu binanın kapısındayız...