Uludağ 80 yaşına girdi, 9 yılda 10 kat büyüdü

Güncelleme Tarihi:

Uludağ 80 yaşına girdi, 9 yılda 10 kat büyüdü
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 01, 2010 00:00

ULUDAĞ İçecek Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Ömer Kızıl, 80’nci yılını kutlayan Uludağ İçecek’in son 10 yılda 9 misli büyüdüğünü söyledi.

Uludağ İçecek’in 5 değişik kategoride, 18 değişik çeşit ürün ve 125 ambalaj ile pazarda yer aldığını ifade eden Kızıl, şunları söyledi: “Son dönemlerde yapmış olduğu yeni içecek kategorilerinden özellikle Frutti Meyve Aromalı Doğal Maden Suyu, Uludağ Limonata ve Uludağ Premium kategorileri ile Türkiye’de içecek sektörünü değiştiren Uludağ İçecek, 2009 yılı cirosunu 140 milyon dolar olarak gerçekleştirdi. Uludağ İçecek, bugün dünyanın dört bir kıtasına 14 milyon dolarlık Uludağ ve Frutti markaları ile ihracat yapmakta olup 555 çalışanı ile Türkiye’nin en beğenilen şirketleri arasına girmeyi başardı.”
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!