Mideden sonra yüzleri de rahatlatacak

ULUDAĞ İçecek Yönetim Kurulu Başkan Vekili Ömer Kızıl önceki gün farklı bir heyecan yaşıyordu. Nedeni ise 100 yıllık bir içecek markası olan Uludağ’ı yeni bir alana taşımalarıydı. Uludağ şimdi de yüz spreyi oldu.

Haberin Devamı

İnovasyon denilince akla nedense her zaman bir dijital operasyonun geldiğine dikkat çeken CEO Mete Öz “Bizim yaptığımız da inovasyon. Tamam dünyada bizden önce de maden suyunu yüz spreyi haline getirenler oldu. Ancak biz işin içine güneş koruyucuları, vitaminler vs kattık. Aslında bu alanda bir ürün gamı yarattık. Mineralli maden suyumuzu daha fazla insanın hayatına esenlik katmak için inovasyon odaklı çalıştık” dedi.

Ürünün lansman toplantısının hemen ardından bir araya geldiğimiz Öz ve Kızıl, 2 milyon liralık bir tanıtım bütçesiyle bu yıl yüz spreyi olarak Uludağ’ı tüketiciyle buluşturmayı hedeflediklerini söyledi. Kızıl, “Şirketimizin cirosu 500 milyon TL’yi aştı. Son yıllarda çıkardığımız içecek ürünlerinin ciro içindeki payı yüzde 65’e ulaştı. İlk defa içecek dışında bir alana yöneldik ancak bu alanda da iddialıyız. Dağıtım için güçlü ağımızdan faydalanacağız” diye konuştu.

Haberin Devamı

Özellikle 30 faktörlü koruma içeren maden suyu spreylerinin çok ilgi çekeceğini öne süren Kızıl, “Uludağ olarak son dönemde inovasyona yaptığımız yatırım miktarı 140 milyon TL. Yenilikçi ürünlerimizle sektörümüzde öncü bir duruşumuz var. Bugüne kadar çıkardığımız ürünlerden yola devam edemeyen hiç olmadı, tam tersine başarı grafiklerimiz her zaman yükseldi. Arkasında büyük bir Ar-Ge süreci yatan Uludağ Premium Cilt Bakım Sprey serisinde de benzer bir grafiği göreceğimize inanıyoruz” dedi.

Mideden sonra yüzleri de  rahatlatacak

Uludağ Premium Cilt Bakım Sprey serisi için top model Tülin Şahin’in de marka elçisi olarak yer aldığı bir pazarlama kampanyası hayata geçirilecek.

Mideden sonra yüzleri de  rahatlatacak

MADEN SUYUNA TARİHİ GÖREV!

LANSMAN toplantısında konuşan Uludağ İçecek Pazarlamadan Sorumlu İcra Kurulu Üyesi Murat Zengin, maden suyunun özellikle kadınlar tarafından cilt bakımı için tek başına ya da farklı içeriklerle harmanlanarak kullanımının tarihin çok eski dönemlerine kadar uzandığını belirtti. Günümüzün cilt bakım ritüellerinde de maden suyunun önemli bir yeri olduğunu, hatta bazı tüketicilerin ürünlerini bu nedenle de aldıklarını ifade eden Zengin, “Binlerce yıllık bu ilhamı zengin mineralli maden suyumuzla, etkili formüllerle ve kullanım kolaylığı ile buluşturarak yeni bir seriye imza attık” dedi.

Yazarın Tüm Yazıları