Superonline hakkında merak edilenler, müşteri hizmetleri telefon numaraları veya direk olarak operatöre nasıl bağlanacağınızı bilmiyorsanız işte size vakit kazandıracak iletişim numaraları ve tüm detaylar.
#SuperonlineTurkcell Genel Müdürü Murat Erkan, engelli müşterilere hizmet veren Turkcell çalışanları ile BiP’in geliştirmekte olduğu web üzerinden konferans özelliğinin ilk defa test edildiği görüşmede bir araya geldi. Erkan, çalışanları dinledi ve işaret diliyle görüntülü çağrı merkezi hizmeti sunan Turkcell Yüz Yüze uygulaması hakkında bilgi alışverişinde bulundu.
#Turkcell- "Herhangi bir kanalı 12 saat geriye alma olanağı sunan TV Plus, ayrıca istenilen programı buluta kaydetme özelliğiyle fark yaratıyor. Gerçek çoklu ekran deneyimi ile televizyon keyfi zaman ve mekana bağımlı olmaktan tamamen kurtuluyor" - "Yeni yapılacak bina ve sitelerin fiber altyapıya hazır bir şekilde inşa edilmesi, teknoloji ve kaynakların verimli kullanılması anlamında katkı verecektir"
- Turkcell Superonline'ın, evlere kadar fiber internet hizmeti sunmaya başladığı ilk illerden olan Bursa'da 110 bini aşkın ev ve iş yerinin kapısına kadar ulaşan bin 122 kilometrelik fiber altyapı inşa ettiği bildirildi - Genel Müdür Erkan: ''Fiber optik ağımızın İstanbul-İzmir-Ankara ana ringinin taşıyıcısı olan Bursa'daki yatırımlarımıza büyük önem veriyoruz''
Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv, Türkiye'de faaliyet gösteren 2 milyon 300 binin üzerinde küçük ve orta boy işletmenin (KOBİ) henüz bilişim teknolojilerinden yeterince yararlanamadığını belirterek, bilgi teknolojilerinde şu an en ileri aşama olan bulut teknolojisi ile KOBİ'lerin rekabet gücünü çok daha artıracaklarını söyledi.
Hermes Yönetim Danışmanlar & Eğitim Merkezi tarafından 23-24 Ocak 2004 tarihleri arasında Ceylan Inter-Contınenetal Hotel’inde geçekleştirilecek Call Center uygulamaları tüm yönleriyle ele alınarak, katılımcıların bilinçlendirilmesi amaçlanıyor.<br><br>
Kár marjları düşük, rekabet şartları ağır, yeni müşteri bulmak zor. Çözüm önce mevcut müşteriyi elde tutmak, sonra da yeni müşteriler kazanmak. Çağrı merkezleri bu aşamada devreye giriyor, müşteri memnuniyetini artırıyor. Türkiye'de beş bin kişinin çalıştığı çağrı merkezi sektöründe pazarın yüzde 60'ını Global Bilgi şirketi elinde tutuyor. <br>
Geçen yıl dolar bazında yüzde 100'ün üzerinde büyüyen Borusan Teknoloji'nin kurumsal internet servis sağlayıcı şirketi Bnet müşteri tabanını genişletmek amacıyla sektörün önde gelen isimlerinden Comnet'i bünyesine kattı. Böylece 800 kurumsal müşteriye ulaşan ve yüzde 30 pazar payı elde eden şirket sektörün en büyüğü oldu. Borusan Teknoloji Genel Müdürü Burak Gökmen satın almalara devam edeceklerini söylüyor.<br><br>