Güncelleme Tarihi:
Türkiye’de yerleşik Orta ve Büyük boy işletmelerin; Sahiplerinin, Yönetim Kurulu Başkanlarının, Genel Direktörlerinin, Genel Müdürlerinin, Stratejik Planlamacıların,Yönetim Danışmanlarının, Pazarlama & Satış Müdürlerinin, Müşteri Hizmetleri Müdürlerinin, Bilgi İşlem Müdürlerinin, Bayi Ağı Olan Şirket Yöneticilerinin, Konuya Bireysel Olarak İlgi Duyanların hedef alındığı bu zirvenin ikinci gününde ise;Türkiye’de bu alanda hizmet veren kurum yöneticilerinin sektörel uygulamalarının ve tecrübelerinin paylaşıldığı inter-aktif bir panel yer alıyor.
24 Ocak 2004 tarihinde gerçekleşecek bu inter-aktif panel’de Türkiye’de “Call Center” uygulamalarını mükemmel bir şekilde yürüten ve bu konuda ödül almış Yapı Kredi Bankası, Global Bilgi, Doğuş Otomotiv, Acıbadem Sağlık Grubu, Lamer, Superonline gibi kurum üst düzey yöneticilerinin çeşitli konularda yapacakları konuşmalarla, katılımcılar bu hizmeti kendi bünyeleri için nasıl yürütebilecekleri konusunda net bir fikir ediniyorlar.
Modüler bir yapıda tasarlanan; eğitim, panel ve workshop uygulamaları yeralıyor. “Call Center Zirvesi”nde dileyen şirketler diledikleri personellerini tek bir davetiye ile ilgilendikleri bölüme gönderebiliyorlar. Ya da tümüne tek bir katılımcı yönlendirebiliyorlar.