2004 Yılının ilk etkinliği Hermes Yönetim Danışmanlar & Eğitim Merkezi tarafından gerçekleştiriliyor.

Güncelleme Tarihi:

2004 Yılının ilk etkinliği Hermes Yönetim Danışmanlar & Eğitim Merkezi tarafından gerçekleştiriliyor.
Oluşturulma Tarihi: Aralık 17, 2003 14:29

Hermes Yönetim Danışmanlar & Eğitim Merkezi tarafından 23-24 Ocak 2004 tarihleri arasında Ceylan Inter-Contınenetal Hotel’inde geçekleştirilecek Call Center uygulamaları tüm yönleriyle ele alınarak, katılımcıların bilinçlendirilmesi amaçlanıyor.

Haberin Devamı

Türkiye’de yerleşik Orta ve Büyük boy işletmelerin; Sahiplerinin, Yönetim Kurulu Başkanlarının, Genel Direktörlerinin, Genel Müdürlerinin, Stratejik Planlamacıların,Yönetim Danışmanlarının, Pazarlama & Satış Müdürlerinin, Müşteri Hizmetleri Müdürlerinin, Bilgi İşlem Müdürlerinin, Bayi Ağı Olan Şirket Yöneticilerinin, Konuya Bireysel Olarak İlgi Duyanların hedef alındığı bu zirvenin ikinci gününde ise;Türkiye’de bu alanda hizmet veren kurum yöneticilerinin sektörel uygulamalarının ve tecrübelerinin paylaşıldığı inter-aktif bir panel yer alıyor.

 

24 Ocak 2004 tarihinde gerçekleşecek bu inter-aktif panel’de Türkiye’de Call Center” uygulamalarını mükemmel bir şekilde yürüten ve bu konuda ödül almış Yapı Kredi Bankası, Global Bilgi, Doğuş Otomotiv, Acıbadem Sağlık Grubu, Lamer, Superonline gibi kurum üst düzey yöneticilerinin çeşitli konularda yapacakları konuşmalarla, katılımcılar bu hizmeti kendi bünyeleri için nasıl yürütebilecekleri konusunda net bir fikir ediniyorlar.

Haberin Devamı

 

Modüler bir yapıda tasarlanan; eğitim, panel ve workshop uygulamaları yeralıyor. Call Center Zirvesinde dileyen şirketler diledikleri personellerini tek bir davetiye ile ilgilendikleri bölüme gönderebiliyorlar. Ya da tümüne tek bir katılımcı yönlendirebiliyorlar.

 

Ayrıntılı bilgi için :  0216 418 1617 / 0216 418 1612
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!