Kuşadası’nda dijitalleşen dünyaya ayak uydurma hedefiyle önemli bir işlere imza atılıyor. Kuşadası Belediyesi, Habitat Derneği, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB), Uluslararası Ticaret Odası (ICC) ve Facebook’un iş birliği ile hayata geçirilen İstasyon Topluluk Merkezi, bölgenin dijital dönüşümüne katkı sunma amacı taşıyor. Merkez, Türkiye'de belediye iş birliği ile kurulan ilk İstasyon Topluluk Merkezi olma özelliğini taşıyor.Merkez, sürdürülebilir kalkınmayı destekleyen ve toplumsal etki yaratmayı hedefleyen projeler ile eğitimlerin planlandığı ve uygulandığı bir alan olarak tasarlandı. Eğitimler, bireyler, topluluklar, kooperatifler, işletmeler ve sivil toplum kuruluşlarına yönelik olarak ileri teknoloji, girişimcilik, inovasyon ve cinsiyet eşitliği gibi değerleri temel alıyor.
#1Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, Endonezya temaslarının ardından merak edilen birçok kritik başlıkta gazetecilerin sorularını yanıtladı. İYİ Parti'ye 6'lı masa çağrısında bulunan Erdoğan, "Temenni ederiz ki bunlar da bir dönüşüm yapmak suretiyle gerek bu masayı terk etmek gerekse milli ve yerli bir duruş sergilemek üzere konumunu yeniden gözden geçirir" dedi. İstiklal Caddesi'ndeki saldırıyla ilgili sorulara da yanıt veren Erdoğan, "Biz hiçbir provokasyona Allah’ın izniyle pabuç bırakmayız" yanıtını verdi. Erdoğan, G-20 Liderler Zirvesi'nde ABD Başkanı Biden ile görüşmesi hakkında da "İnşallah kısa zamanda F-16 meselesini de çözmüş oluruz" diye konuştu.
#Cumhurbaşkanı ErdoğanDijital pazarlama, son zamanlarda çok daha güçlü bir şekilde hayatımızda yer edinmeye başladı. Bu kavramla birlikte ticaretteki rekabet sanal ortama taşındı. Dijital pazarlamaya ayak uydurabilmek için gerek kurumsal gerekse bireysel ihtiyaçlar çerçevesinde birçok teknik geliştirildi. Peki dijital pazarlama için hangi teknikler uygulanıyor? Yeni başlayanlara rehber olması niyetiyle hazırladığım bu yazıyı okuyarak teknikler hakkında fikir sahibi olabilirsiniz.
#HürriyetÜniversitelerin Uygulamalı Bilimler Fakültesi ve İşletme Fakültesinde yer alan Pazarlama bölümü bir ön lisans programıdır. 2 yıllık eğitimin ardından DGS sınavına girerek birçok lisans bölümüne geçiş yapmak mümkündür. Pazarlama bölümü dersleri neler, mezunu ne iş yapar? Merak edenler içim detaylı bir şekilde derledik.
#Pazarlama Bölümü Nedir?Bahçe Bitkileri Üretimi ve Pazarlaması Bölümü, bir lisans programıdır. Eğitim programında ilk iki yıl teorik dersler ağırlıktayken, son iki yılda uygulamalı derslere geçilir. Bahçe Bitkileri Üretimi ve Pazarlaması bölümünde hangi dersler var, bu bölümden mezun olanlar nerelerde çalışabilir? Sizin için ayrıntılı bir şekilde derledik.
#Bahçe Bitkileri Üretimi Ve Pazarlaması Bölümü NedirElif Ovalı, büyük büyük dedelerinden kalan topraklara ve aile işletmesine sahip çıkarak Antakya’dan bir yeni nesil tarım markası yarattı. Teofarm’ın kurucusu Elif Ovalı, “Gerçek çiftçi biterse gerçek gıda da bitecek. Salgın öğretici olmalı. Yerel üreticilere ve yerel ürünlere sahip çıkılmalı” diyor.
#GazetehaberleriYalova’da, 2 bin 500 kişiye satılması gereken hisseli tapunun 40 bine yakın kişiye satıldığı ortaya çıktı. Tesiste bir oda için toplanan para 6 milyon lirayı bulmuş. Benzer durumun yaşandığı Ankara ve Tekirdağ’daki diğer iki büyük projeden devre mülk satın alan çok sayıda kişi de icralık oldu. Kimi ödemesini yaptığı halde alamadığı senetler nedeniyle, kimisi satışın iptaline rağmen aidatlar nedeniyle hacizlerle boğuşuyor.
#GazetehaberleriEylül ayında yeni bir yüksek lisans programı başlatılıyor. 21’inci yüzyılın becerileri ve yetkinliklerine uygun olarak tasarlanan, birlikte öğrenme üzerine şekillendirilen ‘LITE: Öğrenme, İnovasyon, Teknoloji ve Girişimcilik’ programı yeni akademik yılda öğrencilerini alacak.
#Yüksek Lisansİstanbul Bilgi Üniversitesi ve ATÖLYE iş birliğiyle, 2018 – 2019 akademik yılında yeni bir yüksek lisans programı hayata geçiriliyor. 21. yüzyılın beceri ve yetkinliklerine uygun şekilde tasarlanan “LITE: Öğrenme, İnovasyon, Teknoloji ve Girişimcilik” yüksek lisans programı eylül ayında eğitime başlayacak.
#ÜniversiteŞimdilerde neredeyse mahallelerimizin içine açılan büyük marketler ve AVM’ler nedeniyle eski mahalle bakkallarının tadını unuttuk. Oysa toptan yapılan alışverişler bir yanadır mahalle bakkalı abimizin jest dolu tavırlarıyla neşelenen bir çocuk olmak başkadır. Bu güzel durumları sadece mahalle bakkalından alışveriş yapmış çocuklar bilir.
#AVM