2021 yılını 6.4 milyar TL, 2022’yi 16.5 milyar TL ile tamamlayan FLO’nun bu yılki ciro hedefi 34 milyar TL. FLO CEO’su Yenal Gökyıldırım, “Türkiye’den çıkan ve global arenada bayrağımızı başarı ile dalgalandıran ender markalar arasında yer alıyoruz. Yurtdışı faaliyetlerimizi yüzde 15’lerden yüzde 25’e çıkarırken, ciro payını orta vadede yüzde 50’ye yükseltmeyi planlıyoruz. 2023’te 1.4 milyar TL yatırım yapacağız. Çok kanallı, çok markalı yapımıza bağlı olarak bu yıl, 57 milyon çiftin üzerinde ayakkabı satışı yapmayı öngörüyoruz” dedi.
#FLO Ayakkabıİnteraktif Reklamcılık Derneği IAB tarafından Adform, Criteo, Meta, Mimeda ve Trendyol sponsorluğunda gerçekleştirilen IAB Ticaret ve Perakende Medya Webinarı’nda, dijital pazarlamanın üçüncü büyük dalgası olarak kabul edilen perakende medya konusu hem globaldeki hem de Türkiye’deki ticaret ve perakende medya fırsatlarıyla birlikte masaya yatırıldı.
#Dijital Pazarlama2023’te, Türkiye’den dünyaya çıkacak 10 global markadan birisi olma hedefiyle yola çıktıklarını söyleyen FLO Mağazacılık CEO’su Burak Övünç, “Türkiye’deki başarımızın temelinde çok kanallı, çok markalı, dijital odaklı yeni nesil iş modeli yer alıyor. Yurtdışı operasyonlarımızda aynı yaklaşımla hareket ediyoruz” dedi. Burak Övünç ile FLO’nun Türkiye’de ve dünyada nasıl büyüdüğünü ve gelecekteki hedeflerini konuştuk...
#FLOPazarlama otomasyonuna yönelik harcamaların üç yıl içinde 25 milyar dolara yükselmesi bekleniyor. Pazarlama teknolojileri şirketi SmartMessage CEO'su Oğuz Küçükbarak, otomasyonun müşteri ihtiyaçlarını anlama becerisinde yapacağı devrim eşliğinde pazarlamanın bir destek fonksiyonu olmaktan çıkıp şirketlerin dijital dönüşümlerine doğrudan yön verebileceğini ifade ediyor.
#TeknolojiMarketing Türkiye ve Deloitte iş birliğiyle gerçekleşecek, e-ticaret zirvesi ECHO, sektör ekosistemini tüm parametrelerde birleştirip irdelemeyi hedefliyor. 14 Kasım Perşembe, Hilton İstanbul Bomonti’de düzenlenecek e-Commerce Head Organization Summit (ECHO), e-ticaret sektörünü bir araya getirecek. Zirvede; e-ticarete etki eden faktörler, kullanıcıların online alışveriş davranışları, ödeme sistemleri, lojistik ve taşıma çözümleri, regülasyonlar, e-ihracat, müşteri deneyimi, kişiselleştirme ve e-ticaret trendleri gibi birçok konu konuşulacak.
#E-TicaretJLL Türkiye’nin 2017 yılını kapsayan "Ticari Gayrimenkul Pazarı Görünümü" raporuna göre, Türkiye genelindeki 401 alışveriş merkezinde yaklaşık 12,2 milyon metrekare ticari kiralanabilir alan bulunurken, inşaat halinde olan 44 AVM’nin ise 2020’nin sonuna kadar tamamlanması bekleniyor.
#JLL Türkiyeİstanbul Üniversitesi’nde İngilizce İktisat eğitimi aldı, üzerine finans yüksek lisansı yaptı. Ama psikoloji ve felsefeye de meraklıydı. Beyoğlu Karşı Sanat’ta felsefe ve psikanaliz kurslarına devam etti. Ardından yeniden üniversite sınavına girip psikoloji yüksek lisansını tamamladı. 2004’te ise arkadaşları ve kız kardeşi Şirin Yalçın’la Aralık Derneği’ni kurdu. Öte yandan dekorasyon da her zaman ilgi alanındaydı. Altıncı Cadde işte o özel ilginin bir parçası olarak hayata geçti. 2012’de Doğan Online ortaklığı ile Altıncı Cadde’yi hayata geçiren Elif Dürüst, “Altıncı Cadde hem web sitesi hem de mağazalarıyla büyüyen bir marka olarak yoluna devam ediyor” diyor.
#Elif Dürüst20 Milyar TL’ye yaklaşan hacmiyle Türk e-ticaret sektörü bir sonraki büyük adım için hazırlanıyor: Omni-channel, yani bütünleşik kanal yönetimi. Şirketler tarafından genellikle ayrı olarak yönetilip ele alınan online ve fiziki mağazalar, müşterilere göre her geçen gün daha da iç içe geçiyor. Uluslararası yönetim danışmanlığı şirketi Simon-Kucher & Partners’ın İstanbul ofisi tarafından Türkiye genelinde yürütülen çalışmada, Türkiye’deki e-ticaret tüketicilerinin ortalamada yüzde 53’ünün satın alım sürecinin herhangi bir anında birden fazla satış kanalı tercih ettiği ortaya çıktı.
#Mobil