Galatasaray Sportif A.Ş. eski yönetim kurulu üyesi Nihat Kırmızı, Galatasaray Başkanı Dursun Özbek’in kendisinden Teknik Direktör Domenec Torrent ile görüşmesini istediğiyle ilgili çıkan haberlerin doğru olmadığını söyledi.
#GalatasarayAjans Zon Ajans Başkanı Kerim Sükan Kırmızı Ödülleri'yle ilgili yaptığı açıklamada; "Kırmızı ile ilk kurulduğundan itibaren haberdarım ve takip ediyorum. Çok başarılı bulmakla birlikte, basın özelinde bir etkinlik olmasından dolayı sektör için özellikle önemli olduğunu düşünüyorum. Mecra çeşitliliği her geçen gün artıyor ancak bu mecraların etkisinden ve markaya olan katkılarından emin olacak kadar geçmişe ve vaka sayısına sahip değiliz. Bu sebeple Kırmızı sayesinde ana mecralardan biri olan basının, bu derece ön plana çıkarılmasının ve yaratıcılığın her şartta sınır tanımaz olduğunun ortaya konulmasının sektör için çok değerli olduğunu düşünüyorum" ifadesinde bulundu.
#Kerim SükanRafineri Genel Müdürü Aslı Yorgancıoğlu sektörün geleceği ile ilgili; "Mecra ve içerik çeşitliliği, dijital kanalların oluşturduğu alışkanlıklar, büyüyen pazarda iletişim gürültüsü, ekonomik sebepler vs gibi bir çok sebepten ötürü son 3 senedir tüketicilerin (her mecrada) reklama duyarlılığı ve ilgisi anlamlı şekilde düşüyor. İşimizin olmazsa olmazı dediğimiz ve artık neredeyse klişeleşmiş temel reklam prensipleri şu anda her zamankinden daha önemli hale geldi. Dikkat çekici, dikte etmeden etkileşim yaratan ama aynı zamanda tüketici içgörüsü ile markaya anlam katan ve tabii ki iş hedeflerini aşacak şekilde etkili ve fayda odaklı olmak gibi zorlu bir vazife var her işte önümüzde. Buna hem zaman hem de bütçe kısıtlarını da ekleyince denklem daha da eğlenceli hale geliyor. Öldürmeyen güçlendirir prensibiyle, ezber ve vasatın azalıp, yeni bir akıl ve ses ile üretilmiş daha yaratıcı işleri göreceğimiz bir dönem olacağını düşünüyor ve umuyorum" açıklamasında bulundu.
#RafineriReklamcılığın ve yaratıcılığın yaklaşımlarını değerlendiren Medina Turgul DDB Kreatif Direktörü Ertuğ Tuğalan; "Artık her yarışmada alınan ödüllerden görüyoruz ki reklamverenlerin de reklam ajansları kadar büyük bir katkısı var. Aynı formül sanırım yıllardır işlemeye devam ediyor: Marka ekibinizin cesareti kadar yaratıcı iş yaparsınız. Ödül almış tüm işlerin reklamverenlerine mesleğim adına buradan tekrar teşekkür ederim" ifadesinde bulundu.
#Kırmızı ÖdülleriKırmızı Dijital ’de “En İyi Dijital Reklam” kategorisinde ve Kırmızı Kampanya’da “En İyi Dayanıklı Tüketim Ürünü Kampanyası” kategorisinde Vestel “Viziizle – Dünyanın ilk Bumper AD Dizisi” aynı zamanda Kırmızı Dijital’de büyük ödül Kıpkırmızı’yı kazanan Concept'in Kreatif Direktörü Kerem Özkut yaptığı açıklamada "Yaratıcılık yarışmalarını önemsiyoruz. Özellikle müşterilerimizin işlerine de yarayan, ticari başarı amacıyla yapılmış işlerin ödüllendirilmesi bizim için önemli. Hem ajans içinde hem ajans dışında çıtayı yükseltmek adına çok yararı olduğunu düşünüyoruz" ifadesinde bulundu.
#Kırmızı ÖdülleriHürriyet öncülüğünde düzenlenen Kırmızı Ödülleri sektörün en uzun soluklu organizasyonlarından biri olarak 15. yılında görkemli bir törenle sahiplerini buldu. İletişim dünyasının buluştuğu gecenin teması ‘değişim’ oldu. 5 ayrı yarışmada 66 ödülün sahibini bulduğu törende Türkiye’nin en yaratıcı ajansları ve reklam verenleri ödüllendirildi.
#GazetehaberleriHürriyet öncülüğünde düzenlenen Kırmızı Ödülleri, 15. yılında reklam dünyasını daha iyiye teşvik ve motive etmek amacıyla ‘değişim’ temasıyla gerçekleştiriliyor. Sektörün deneyimli isimlerinden oluşan 82 kişilik Kırmızı Ödülleri jürisi, başvuruları değerlendirme süreci öncesinde ilk kez bir araya geldi.
#GazetehaberleriHürriyet öncülüğünde düzenlenen Kırmızı Ödülleri, 15. yılında reklam dünyasını daha iyiye teşvik ve motive etmek amacıyla ‘değişim’ temasıyla gerçekleştiriliyor. Sektörün deneyimli isimlerinden oluşan 82 kişilik Kırmızı Ödülleri jürisi, başvuruları değerlendirme süreci öncesinde ilk kez bir araya geldi.
#Kırmızı ÖdülleriReklam sektörünün en prestijli törenlerinden biri olarak kabul edilen Kırmızı Ödülleri, bu yıl 15. yılını kutluyor. 15 yıldır büyük bir gururla sektörü en iyiye teşvik eden Kırmızı Ödülleri yenilenen kategorileri ve yaratıcı organizasyonlarıyla bu yıl da sektöre imzasını atmaya hazırlanıyor.
#Kırmızı ÖdülleriNestle/Nescafe için hazırladığı çalışma ile Kırmızı Basın / Hızlı Tüketim Ürünü kategorisinde Kırmızı kazanan Publicis İstanbul Kreatif Direktörü Can Faga, 'Yaratıcılık, cesaret yaptığımız işin temeli. Ama günlük iş yoğunluğu, bütçesel gerçekler, zamanlama ve müdahaleler işin içine girince yaratıcı ekiplerin bazen cesareti kırılabiliyor. Kırmızı ve benzeri yarışmalarsa tüm sektöre yaratıcılığın ne kadar önemli olduğunu hatırlatıyor.' dedi.
#Kırmızı ÖdülleriBu yıl Adana Dost Eller için hazırlanan “Çocuk Mülteciler” çalışması ile Kırmızı Bölge / En İyi Sosyal İçerikli Reklam ve Kırmızı Basın’da Jüri Özel Ödülü‘nü alan Kaf Kreatif Direktörü Aziz Yayla ve Adana Dosteller Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Yönetim Kurulu Üyesi Selman Sertkaya çalışmanın hikayesini anlattı.
#Selman SertkayaKırmızı Basın, Kırmızı Dijital ve Kırmızı Kampanya kategorilerinde Türkiye İş Bankası, Unilever ve Vodafone Türkiye ile ödül alan Tribal Worldwide İstanbul Ajans Başkanı & Yaratıcı Yönetmeni Arda Erdik, Türk reklam sektöründe yaratıcılık ve sektörün geleceği hakkında açıklamalarda bulundu. Erdik kendilerine ödüle götüren 5 farklı reklam filminin de hikayesini paylaştı.
#UnileverBu yıl 14’üncüsü düzenlenen reklam sektörünü kucaklayan Kırmızı Ödülleri’nin 15’incisi için çalışmalar başladı. Hürriyet Reklam Direktörü ve İcra Kurulu Üyesi Zeynep Tandoğan, “Amacımız yaratıcılığı desteklerken yarışma ve etkinlik olarak kendi adımıza da yaratıcılığı elden bırakmamak” dedi.
#Zeynep TandoğanReklam sektörünün kalbi bu yıl 14’üncüsü düzenlenen Kırmızı Ödülleri’nde attı. Törende, Kıpkırmızı Basın ödülünü TBWA, Kıpkırmızı Bölge ödülünü Ideart, Kıpkırmızı Dijital ödülünü Manajans Thompson, Kıpkırmızı Zanaat ödülünü Rafineri Reklamcılık, Kıpkırmızı Kampanya ödülünü de TBWA aldı.
#GazetehaberleriDoğan Holding Yönetim Kurulu Başkanı Aydın Doğan, ‘Kırmızı’ töreninde, reklamın önemini şu anısıyla anlattı: ‘‘Sirkeci'de ilk ticaret günlerimde bana ‘mektepli' derlerdi. Orada reklamın nimetinden ilk istifade eden bendim. Reklamla satışım arttı, ‘mektepli sır buldu' dediler.’’
Hürriyet Gazetesi'nin başarılı basın kampanyalarınının ödüllendirileceği ‘Kırmızı’ adlı yeni yarışması, önceki akşam 1500 kişinin katıldığı ‘Kırmızı Parti’yle tanıtıldı. Hürriyet İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Vuslat Doğan Sabancı, ‘‘Yarışmanın tüm basını kucaklamasını umut ediyoruz’’ dedi.