'Uyanık Kal kampanyası ne söylediğiyle kazananlardan'

Güncelleme Tarihi:

Uyanık Kal kampanyası ne söylediğiyle kazananlardan
Oluşturulma Tarihi: Haziran 26, 2017 00:06

Nestle/Nescafe için hazırladığı çalışma ile Kırmızı Basın / Hızlı Tüketim Ürünü kategorisinde Kırmızı kazanan Publicis İstanbul Kreatif Direktörü Can Faga, 'Yaratıcılık, cesaret yaptığımız işin temeli. Ama günlük iş yoğunluğu, bütçesel gerçekler, zamanlama ve müdahaleler işin içine girince yaratıcı ekiplerin bazen cesareti kırılabiliyor. Kırmızı ve benzeri yarışmalarsa tüm sektöre yaratıcılığın ne kadar önemli olduğunu hatırlatıyor.' dedi.

Haberin Devamı

Bu yıl Kırmızı Basın / Hızlı Tüketim Ürünü kategorisinde Kırmızı kazandığınız Nestle/Nescafe için hazırladığınız çalışma ile ilgili biraz bilgi verebilir misiniz?

Muhtemelen hepimizin okuduğu bir araştırmayla başlayayım… İnsanlar sadece bir günde 4.000’le 10.000 arasında reklama maruz kalıyor. Tam anlamıyla mesaj bombardımanı.

Durum böyle olunca da reklamcılar genelde ne söylediğinden çok, nasıl söyleyeceğine kafa yormaya başlıyor. Hatta büyük bir çoğunluk içgörü aramayı bir noktada bırakıp, uygulamada farklılaşmanın ve dikkat çekmenin yollarını arıyor. Nescafe için hazırladığımız “Uyanık Kal” kampanyası ise her şeye rağmen ne söylediğiyle kazananlardan.

Uyanık Kal kampanyası ne söylediğiyle kazananlardan

Haberin Devamı

Herkes ofiste kaybolan çakmakları, kalemleri çok iyi bilir. Ve yine herkes bir plastiğin doğada yıllarca kaybolmadığını da bilir. Ama bunu bir kahve markası ilk defa uyanık kalma mesajıyla ve yalın bir fotoğraf diliyle birleştirince, işimiz kategorisinde farklı ve yeni bir işe dönüşüyor.

Kırmızı ile sizin ajans olarak ilk tanışmanız nasıl ne zaman oldu? Böylesi bir yarışmanın sektöre katkısı konusunda ne düşünüyorsunuz? Kırmızı gibi bir yarışma neden olmalı, neden önemli?

Yaratıcılık, cesaret yaptığımız işin temeli. Ama günlük iş yoğunluğu, bütçesel gerçekler, zamanlama ve müdahaleler işin içine girince yaratıcı ekiplerin bazen cesareti kırılabiliyor. Kırmızı ve benzeri yarışmalarsa tüm sektöre yaratıcılığın ne kadar önemli olduğunu hatırlatıyor.

BAKMADAN GEÇME!