DENİZLİ'de, Türk Telekom'un dijital dönüşümün olanaklarını tüm Türkiye'ye en iyi şekilde sunmak hedefiyle sürdürdüğü çalışmalar doğrultusunda ana sponsor olarak destek verdiği İPZ (İnteraktif Pazarlama Zirvesi) Anadolu etkinliği toplantısı yapıldı. Dijital yaşamın tüketiciler üzerindeki etkilerinden teknolojik trendlere, internetle hayatımıza giren yeni iş yapış biçimlerinden geleceğin markalarına kadar interaktif pazarlamaya dair her şeyin konuşulduğu zirve yoğun ilgi gördü.
Bu yıl 7. kez düzenlenen İnteraktif Pazarlama Zirvesi’ne katılım yine büyüktü. Türkiye’den ve dünyadan dijital pazarlama konusunda uzmanlar bir araya geldi. İnteraktif ekonomiden sosyal medya trendlerine, dijital pazarlamanın geleceğini şekillendirecek projeler ve fikirler İPZ 2012’de konuşuldu.
#RöportajBu yıl yedincisi düzenlenen Türkiye’nin kendi alanında en büyük ve en köklü pazarlama zirvesi ‘’İnteraktif Pazarlama Zirvesi 2012’’ ilk gününde interaktif dünyanın kapılarını şirket yöneticilerine, pazarlama ve sosyal medya profesyonellerine ve öğrencilere açtı.
19 ve 20 Eylül tarihlerinde İnteraktif Pazarlama Zirvesi (İPZ) 2012, interaktif ekonomi ne demek, interaktif pazarlamanın markalar için önemi, ekonomiye doğrudan katkısı ve interaktif yatırımların geri dönüşü gibi konuları ele alacak. Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen Ocakoğlu, İPZ 2012’yi ve interaktivitenin ekonomik değerini Piyasanet’e anlattı.
19 ve 20 Eylül tarihlerinde İnteraktif Pazarlama Zirvesi (İPZ) 2012, interaktif ekonomi ne demek, interaktif pazarlamanın markalar için önemi, ekonomiye doğrudan katkısı ve interaktif yatırımların geri dönüşü gibi konuları ele alacak. Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen Ocakoğlu, İPZ 2012’yi ve interaktivitenin ekonomik değerini Piyasanet’e anlattı.
#RöportajSosyal medyada güçlü bir profil sanatçılardan siyasilere en büyük dertlerden biri. Çünkü gençlere giden yol artık oradan geçiyor. 22 Eylül’de Lütfi Kırdar’da IPZ Youth adlı bir organizasyon gerçekleşecek: ‘Sosyal Medya ve Markalar: Markalardan Gençlere, Gençlerden Markalara’. Zirve öncesi Youth Insiht gençlik araştırma şirketi Türkiye’deki lise ve üniversite öğrencileri üzerine bir araştırma yaptı. Youth Republic Ajans Başkanı Serhat Gürcü araştırma sonuçlarını anlattı
Pazarlama dünyasını bir araya getiren iPZ'11'de dünyanın takip ettiği Dijital Dünya'nın megastarları konuşacak. Kitleleri peşinden koşturan vizyonlarını katılımcılarla paylaşacak olan konuşmacılar izleyenlere farklı bir dünyanın kapılarını açacak. 21-22 Eylül'de gerçekleştirilecek İPZ'11'nin iki ünlü konuşmacısı dijital dünyanın etkinlik tasarımcısı Josephine Dorado ve dijital dünyanın yeni mecra tasarımcısı Summer Bedard interaktif dünyada iş yapma biçimini ve geleceğin dünyasını anlatacak.
#Yaşamİnteraktif Pazarlama Zirvesi (İPZ), bu yıl 18 – 19 Ekim 2010 tarihleri arasında İstanbul Modern Sanat Müzesi'nde gerçekleşti. ‘Bildiğiniz pazarlama artık bildiğiniz gibi değil’ sloganıyla yola çıkan ve interaktif pazarlama dünyasının nabzını tutan zirvede, sektördeki yenilikler ve sorunlar ile bu sorunların çözüm modelleri ele alındı. Hurriyet.com.tr’nin de basın sponsoru olduğu organizasyonda interaktif pazarlamanın önümüzdeki yıllarda geçeceği yol haritası çizildi.
Paylaşıma dayalı mecraların çok hızlı büyüdüğünü belirten Doğan Online Yönetim Kurulu Başkanı Hanzade Doğan Boyner, ‘dot com neslinde’ zamanın çok hızlı geçtiğini ancak değişmesi zor olan kavramlar bulunduğuna dikkat çekti. Hanzade Doğan Boyner, bu kavramların olmazsa olmazınının da şeffaflık olduğunu vurguladı.