‘Bildiğiniz pazarlama artık bildiğiniz gibi değil’

Güncelleme Tarihi:

‘Bildiğiniz pazarlama artık bildiğiniz gibi değil’
Oluşturulma Tarihi: Ekim 23, 2010 15:47

İnteraktif Pazarlama Zirvesi (İPZ), bu yıl 18 – 19 Ekim 2010 tarihleri arasında İstanbul Modern Sanat Müzesi'nde gerçekleşti. ‘Bildiğiniz pazarlama artık bildiğiniz gibi değil’ sloganıyla yola çıkan ve interaktif pazarlama dünyasının nabzını tutan zirvede, sektördeki yenilikler ve sorunlar ile bu sorunların çözüm modelleri ele alındı. Hurriyet.com.tr’nin de basın sponsoru olduğu organizasyonda interaktif pazarlamanın önümüzdeki yıllarda geçeceği yol haritası çizildi.

Haberin Devamı

HANZADE DOĞAN BOYNER WEB TV'YE KONUŞTU / WEB TV

DİJİTAL DÜNYANIN GELECEĞİ TARTIŞILDI / WEB TV

"DİJİTAL YAYINCILIK FARKLILAŞIYOR" / WEB TV

İNTERAKTİF PAZARLAMA ZİRVESİNDEN ÖNEMLİ NOKTALAR / WEB TV

"GELİŞEN TEKNOLOJİ HAYATIMIZI DEĞİŞTİRMEYE DEVAM EDİYOR" / WEB TV

YENİ TEKNOLOJİLER ANLATILDI / WEB TV

"MOBİL PAZARLAMA ARTIK SADECE SMS İLE ŞİFRE YOLLAMA DEĞİL" / WEB TV

İletişim dünyasının yükselen yıldızı interaktif pazarlamanın ülkemizde hak ettiği yerde olmasını, sektörün gelişimi açısından özendirici, kilometre taşı olabilecek iyi işleri ödüllendirmeyi ve pazarlama profesyonellerine interaktif araçlarla ilgili net ve uygulanabilir bir reçete sunmayı hedefleyen İPZ 2010, dijital reklam ve pazarlama bienali havasında geçti.

Yakın bir zamana kadar dijital mecranın pazarlamada araç olarak kullanılması düşüncesi akıllardan bile geçmezdi. Oysaki günümüzde, her gün yeni bir hizmeti kullanıcısına sunan dijital mecrayı kullanmamak, büyük bir fırsatı kaçırıyor olmak anlamına geliyor. Ayrıca bilinçsiz kullanım, yanlış stratejiler ve bilgi eksikliği nedeniyle interaktif pazarlama hala ülkemizde hak ettiği değeri görmüyor.

Haberin Devamı

İPZ, bu ihtiyaçlardan yola çıkarak ve sektördeki boşluğu doldurmak amacıyla gerçekleştirildi.

İPZ 2010 tüketicinin önümüzdeki 10 yıl boyunca karşılaşacağı mecralara markaların ve ajansların ve hatta tüketicilerin dokunmasını sağladı. Zirvede yakınsama ve dijital-konvansiyonel arasındaki ayrımların ortadan nasıl kalktığı net bir biçimde ortaya çıktı. İPZ 2010 tüketici deneyimi ve marka deneyimini ortak bir potada tüm pazarlama ve reklam oyuncuları ile eriterek, pazarlama/reklam teknolojilerinin gelişimi ve evrimine şahitlik etti.

İPZ 2010’un resmi sponsorlarından Digital Panorama, katılımcıların deneyimleyebileceği uygulamalarla, interaktiviteyi farklı bir bakış açısıyla ele aldı. Firma interaktif pazarlamaya yönelik son teknoloji çözüm ve servislerini çeşitli platformlar aracılığıyla profesyonellerle paylaştı.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!