Türk Telekom'un zirvesi Denizli'de

Güncelleme Tarihi:

Türk Telekomun zirvesi Denizlide
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 03, 2014 01:25

DENİZLİ'de, Türk Telekom'un dijital dönüşümün olanaklarını tüm Türkiye'ye en iyi şekilde sunmak hedefiyle sürdürdüğü çalışmalar doğrultusunda ana sponsor olarak destek verdiği İPZ (İnteraktif Pazarlama Zirvesi) Anadolu etkinliği toplantısı yapıldı. Dijital yaşamın tüketiciler üzerindeki etkilerinden teknolojik trendlere, internetle hayatımıza giren yeni iş yapış biçimlerinden geleceğin markalarına kadar interaktif pazarlamaya dair her şeyin konuşulduğu zirve yoğun ilgi gördü.

Haberin Devamı

Türkiye'nin öncü iletişim şirketi Türk Telekom'un dijital dönüşümün sunduğu avantajların Anadolu'daki şirketlere aktarılmasını desteklemek amacıyla ana sponsorluğunu üstlendiği İPZ Anadolu, yepyeni markalarla buluşmaya devam ediyor. Bugüne kadar binlerce pazarlama profesyonelini ve yüzlerce konuşmacıyı aynı çatı altında buluşturan ve bu yıl ilki Gaziantep'te gerçekleştirilen İPZ Anadolu etkinliklerinin 4'üncü durağı Denizli oldu. Anemon Otel'de düzenlenen ve gün boyu süren Denizli etkinliğinde dijital pazarlama konusunda yaşanan son gelişmeler masaya yatırılırken, uzman konuşmacılar katılımcılara ticareti kökten değiştiren yeni teknolojiler ve geleceğin iş modelleri hakkında en güncel bilgi ve ipuçlarını aktardı.

Türk Telekom olarak dijital dünyanın en yeni olanaklarını ve halkın ihtiyaç duyduğu iletişim hizmetlerini ülkenin dört bir köşesinde en iyi şekilde sunmak için çalıştıklarını belirten Türk Telekom Denizli İl Müdürü Osman Karakaş, "Türk Telekom olarak kendimizi, kurumsal müşterilerimizin 'teknoloji ortağı' olarak konumlandırıyoruz. İnteraktif Pazarlama Zirvesi'nin bölgemizdeki KOBİ'ler başta olmak üzere tüm işletmelere değer katacağına, interaktif pazarlama alanındaki fırsatların Anadolu'da doğru bir şekilde anlatılmasının da ülkemizin ekonomik kalkınmasına büyük bir katkı sağlayacağına inanıyoruz" dedi.

Haberin Devamı

Türk Telekom Büyük Müşteri Satış Direktörü Gürkan Arpacı, dijital dönüşümü ve bu sürecin getirdiği avantaj ve fırsatları anlatırken, bu alanda Türk Telekom'un kurumsal müşterilerine sunduğu yenilikçi çözüm ve servisler hakkında da bilgi verdi.



Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!