İnteraktif Pazarlama Zirvesi markaları gençlerle buluşturuyor

Güncelleme Tarihi:

İnteraktif Pazarlama Zirvesi markaları gençlerle buluşturuyor
Oluşturulma Tarihi: Eylül 20, 2011 21:17

Pazarlama dünyasını bir araya getiren ve ilki 2004 yılında gerçekleştirilen İnteraktif Pazarlama Zirvesi, bugün başlıyor.

istanbul Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre ve Sergi Sarayı’nda gerçekleşecek zirve, ‘Pazarlama Zaten İnteraktiftir’ sloganıyla geleneksel-interaktif pazarlama ayrımına son vermeyi hedefliyor. Avea ve TTNet’in ana sponsorluğunda gerçekleşen İnteraktif Pazarlama Zirvesi’nde dijital dünyada milyonlarca kişinin takip ettiği Josephine Dorado ve Summer Bedard’ı ağırlıyor. Zirvenin ikinci gününde düzenlenecek İPZ Youth 2011’de ‘gençlerin hastası olduğu marka’ olmanın tüyoları paylaşılacak.Facebook’a fotoğraf yüklemeİnteraktif pazarlama yarışması GIA- Grand Interactive Awards da zirve kapsamında gerçekleştirilecek. Mosder’in genç tasarımcıların teşvik edilmesi ve sektörün tasarım vizyonunun geliştirilmesi hedefiyle düzenlenen 7. Ulusal Ev Mobilyaları Tasarım Yarışması’nın ödüllü projeleri de zirvede hayat bulacak. Zirve girişinde bu yıl girişte kurulacak aktivasyon standlarında katılımcılara ‘one like’ kartları dağıtılacak. Ziyaretçiler bu kartları kendi Facebook hesaplarına tanıtacak. Sonrasında ise standda çektirdikleri fotoğrafları otomatik olarak kendi facebook hesaplarında paylaşmış olacaklar.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!