İngiliz Perakendeciler Birliği: "AB’den anlaşmasız bir şekilde ayrılık halinde ülkenin gıda güvenliği tehlikeye girebilir. Ürün seçenekleri ve kalitesinde sorunlar yaşanabilir, fiyatlar artabilir. İngiltere’nin perakende ürünlerin ithalatında Avrupa Birliği’ne ihtiyacı var. Anlaşmasız ayrılık durumunda perakende sektörü tedarik zinciri riske girebilir" uyarısında bulundu.
#İngiliz Perakendeciler BirliğiViking Kâğıt, DQS tarafından gerçekleştirilen bağımsız denetimler sonucunda BRC Tüketici Ürünü (Consumer Product) ve Hijyenik Ürün (Hygienic Product) GC-MARK sertifikalarını almaya hak kazandı. Viking Kâğıt, Türkiye’den kendi sektöründe bu sertifikaları alan ilk firma oldu.
#VikingDÖNEMİN TOBB Genel Sekreteri Necmettin Erbakan’ın önerisiyle 40 yıl önce Türkiye’nin "ilk özel yem sanayicisi" olarak kolları sıvayan Orhan Abalıoğlu, bugün 480 milyon TL cirolu Abalıoğlu Grubu’na ulaştı. Piliç işleme işinde de büyüyen Abalıoğlu Grubu, ciro hedefini 600 milyon TL’ye çıkardı.
Dünya Kupası’na 1.7 milyar Euro’nun üzerinde harcama yaparak hazırlanan Almanya, bu organizasyondan en karlı çıkan ülke oldu. Kupanın galibi İtalya’nın bu yıl yüzde 7 büyüyeceği hesaplanırken, kupanın üçüncüsü ev sahibi Almanya’nın 25 milyar Euro kazanacağı tahmin ediliyor. İtalya’nın sponsoru Puma ve futbol toplarının resmi üretici Adidas kupadan en çok kazanan firma olarak çıkarken, Portekiz’in sponsoru Nike kupada aradığını bulamadı.
Her yıl ABD ve dünyada milyonları ekran başına kilitleyen Amerikan Futbol Ligi (NFL) final mücadelesi dün gece oynandı ve Denver Broncos, Carolina Panthers'ı 24-10 mağlup ederek şampiyon oldu. Dünyanın izlediği maçta Türk Hava Yolları (THY) sponsorluğu dikkat çekti. ABD'nin CBS televizyon kanalının maç öncesi yorum programı THY sponsorluğunda sunuldu. Maç öncesi ve sonrasında THY'nin reklamları CBS kanalında boy gösterdi. Super Bowl karşılaşması, ortalama biletlerin 4 bin doları geçtiği maç olarak tarihe geçti.
#Super BowlAmerikan futbolunun en iyi takımı bu gece TSİ 01.00 sularında milyonları ekrana kilitleyecek bir şovla başlayacak SuperBowl karşılaşmasıyla belirlenecek. Amerika kıtası kadar olmasa da özellikle o güne özel reklamları ve devre arasında sahneye çıkan dünya starlarıyla tüm dünyada merak uyandıran karşılaşma son on yılda en fazla para basan spor müsabakası olarak da dikkat çekiyor. Bugün Amerikan Futbol Ligi’nin (NFL) en büyük organizasyonunda 30 saniye reklam vermenin bedeli tam 5 milyon dolar. Bu yıl 50'incisi düzenlenen Super Bowl'un 20 milyar doların üstünde iş hacmi yaratarak tüm zamanların en kazançlı spor organizasyonu olarak tarihe geçmesi bekleniyor.
#Super Bowl