Türkiye’nin lider kişisel bakım ve temizlik şirketi Evyap, sabunla başladığı hikayesine yaklaşık bir asırdır vizyoner ve inovatif yaklaşımıyla devam ediyor. Bakım ve temizlik sektörüne Duru, Arko, Activex, Emotion, Blade, Evy Baby, Baby One gibi güçlü markalar kazandıran Evyap, şimdi yepyeni bir kategoriye imzasını attı.
#Sponsorlu İçerikBir ayağı Avusturya’da, diğeri Türkiye’de. Alamet-i farikası; tasarımlarında Anadolu kültürünün zenginliğini Avrupa’nın sadeliğiyle birleştirmek. Müşterileri arasında Avrupa aristokratları ve jet-set var. Dünyaca ünlü modacımız Atıl Kutoğlu ile beraberiz. Eski albümlerini karıştırırken yeni kreasyonlarının da heyecanı içinde... Oysa defile hazırlamaya daha lise yıllarında başlamış. Kutoğlu, “Bana hep ‘Bu aristokratları sen mi arıyorsun diye soruyorlar; hayır! Onlar beni buluyor” diyor.
#AvusturyaRus AVM yatırımcıları, son dönemde Türk markalarla hızlanan görüşme trafiğini Hürriyet’e değerlendirdi. Türkiye ve Rusya arasındaki ticaretin önemine değinen yetkililer süreci, ‘yeni bir aşama’ olarak tanımladı. “Rus tüketiciler Türk markalarını, ödedikleri paranın karşılığını aldıkları güçlü markalar olarak görüyor” diyen temsilcilere göre, ülkede sonbaharda perakende sektöründe 420 futbol sahası büyüklüğünde alanın boşa çıkması bekleniyor.
#RusyaKoç Holding’in 57. Olağan Genel Kurulu, Koç Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ömer M. Koç, Koç Holding Yönetim Kurulu Üyesi İpek Kıraç, Koç Holding CEO’su Levent Çakıroğlu, Koç Holding üst yönetimi ve hissedarların katılımıyla 9 Nisan Cuma günü Nakkaştepe’deki Holding merkezinde gerçekleşti. Pandemi tedbirlerinin en üst düzeyde uygulandığı Genel Kurul toplantısında katılımcılar ile 2020 yılı Faaliyet Raporu paylaşılırken, Yönetim Kurulu Raporu okundu.
#Koç HoldingTürkiye’nin çok yönlü iletişim gruplarından biri olan Brandcom Group; yeni markası IZZ ile geleneksel teknikleri çağdaş tasarım anlayışıyla yorumluyor. Grup, ünlü tasarım yöneticisi Esmer Erdem ile hayata geçirdiği IZZ markasıyla özel ürünler tasarlıyor. Hedef, Türkiye’nin kültürle varlıklarının güçlü markalar ile dünyaya taşınması.
#BrandcomMicrosoft Türkiye Kamu Sektörü ve Yatırımlarından Sorumlu Ülke Direktörü Erdem Erkul, Türkiye'de girişimcilik için güçlü bir ekosistem bulunduğunu belirterek, "Ülkede heyecan ve tutku mevcut. Bu potansiyeli dönüştürmemiz gerekiyor." dedi.
#TeknolojiOsmanlı ve Türk sanatlarına çağdaş yorumlar getirerek 2013’te 2 kardeş Ebru Çerezci ve Güvenç Kılıç tarafından kurulan, Demet Sabancı Çetindoğan’ın da ortak olduğu Hiref bu yıl yeni bir adım atıyor. Bugüne kadar el sanatlarına getirdiği tasarım gücüyle bilinen Hiref, yeni konsepti ‘Hiref Design Cafe’yle gastronomiyi ve Türk sanatçılarını buluşturuyor. Hiref Design Cafe’lerde Türk el sanatları ürünlerinin yanı sıra Türk sanatçılarının eserleri ve Hiref mutfağı da olacak.
#GazetehaberleriKoç Holding, geçen yıl konsolide bazda toplam 99 milyar lira gelir elde etti. Koç Holding Üst Yöneticisi Çakıroğlu: - "2017'de tüm şirketlerimiz oldukça başarılı bir performans gösterdi. 2017 yılında gerçekleştirdiğimiz yaklaşık 7,3 milyar liralık yatırımla birlikte son 5 yıldaki yatırımlarımız 34 milyar lirayı aştı" açıklamasında bulundu.
#Koç HoldingDijitalleşme konusunda en önemli inovasyonların ve iş birliklerinin arkasındaki marka Mastercard’ın Tufts Üniversitesi bünyesindeki The Fletcher School ile birlikte hazırladığı Dijital Dönüşüm Endeksi, 60 ülkedeki dijital ekonomi gelişimini, bu ülkelerdeki teknoloji adaptasyonunu ve dijital dünyaya güven konusunu değerlendirdi. İskandinav ülkelerinin yanı sıra İsviçre, Singapur, Güney Kore, İngiltere, Hong Kong ve Amerika’nın ilk 10 sırada yer aldığı endekse göre Türkiye dijitalleşme yolunda dengeli ve emin adımlarla ilerliyor ve bu sebeple yatırımcılar için cazip hale geliyor.
#Mastercard2016 yılında havacılık sektörünü zorlayan tüm gelişmelere rağmen yolcu sayısını yüzde 8.1 arttırarak 24.1 milyona çıkaran Pegasus, cirosunu ise yüzde 6.2 yükselterek 3.7 milyar TL’ye çıkardı. Pegasus CEO’su Mehmet Nane, “2017 yılından umutluyuz. Asıl büyüme 2018 itibarıyla gelecek”dedi.
#Pegasus