Hep birbirinden farklı karakterlerle karşımıza çıkıyor. Ödüllere de doymuyor. En son Nuri Bilge Ceylan’ın ‘Kuru Otlar Üstüne’ filmiyle Cannes Film Festivali’nde En İyi Kadın Oyuncu ödülünü kucakladı. Şimdi bu film Türkiye’nin Oscar adayı oldu. Ona Altın Portakal kazandıran ‘Kar ve Ayı’ da bu hafta vizyonda. Merve Dizdar’la buluşuyoruz; ismi büyüdükçe yaşadıklarını, ödüllerinin hikâyesini ve başarısının sırrını konuşuyoruz: “Cannes sokaklarında tek başıma, elimde ödülle yürümeye başladım. Her şeye duyduğum bir minnet duygusu vardı.”
#Hakan GENCEÇok izlenen dizilerin yapımcısı, Timur Savcı ile sıfırdan başlayışını, hayallerinin peşinde koşmasını, geçtiği yolları, zorlukları, hiçbir şeyin onu durdurmayışını, başarısını, televizyon dünyasını, dizileri, filmleri konuştuk. (Melike Birgölge)
#Timur SavcıKenan İmirzalıoğlu ile 21 Mayıs'ta Cunda Adası'nda nikah masasına oturacak olan ünlü oyuncu Sinem Kobal’ı şimdiden düğün heyecanı sarmış durumda. Önceki gün Ayvalık’a giden güzel oyuncunun düğünün son hazırlıklarını tamamlamak için gittiği öğrenildi. Detaylar haberimizde…
#Sinem Kobalİngilizlerin teniste bir numaralı sporcusu olan Tim Henman, bir deterjan reklamı için soyunuyor. İngiliz raket, rol alacağı reklam filminde neredeyse çırılçıplak gözükecek. Sporcunun reklamını yapacağı Proctor and Gamble, ayrıca Henman'ın fotoğrafının bulunduğu 20 milyon özel kutulu deterjan üretecek.
Bursa’nın Gemlik Belediye Meclisi toplantısında, AK Parti İlçe Başkanı Şamil Yiğit’in ‘İlçenin girişlerinde neden TOGG tabelası olmadığı’ yönündeki sorusuna Başkan Mehmet Uğur Sertaslan, TOGG’un ilçede yapımı devam eden tesisinde düzenlenen iftar programına davet edilmediğini belirterek, “Bakan gelmiş, TOBB Başkanı gelmiş, milletvekili orada, kaymakam orada ama şehrin belediye başkanına davet yok. Beni sahiplenmeyeni ben sahiplenmem” diyerek cevap verdi.
#TOGG TabelasıMarkaların hedef kitleleri ile sadece gazete, televizyon, radyo gibi ana mecralarda reklam yaparak iletişim kurma dönemi çok geride kaldı. Günümüzde markalar tüketicinin olduğu her yerde onunla iletişime girmeye çalışıyorlar. İşte, acil çıkış işaretinden plaja serpilmiş dev istiridye maketlerine kadar, en umulmadık yerde ve şekilde kurulmuş marka iletişimine 15 sıradışı örnek.
Türkiye’de 20’nci yılını kutlayan Procter & Gamble’nin (P&G) Kafkasya ve Orta Asya Bölge Başkan Yardımcısı ve Türkiye Genel Müdürü Saffet Karpat, "Türkiye’deki hanelerin yüzde 90’ında en az ikişer markamız kullanılıyor. Dakikada 500’den fazla ürünümüz tüketiciyle buluşuyor. Türkiye’deki ciromuz da 1.5 milyar YTL’ye ulaşıyor" dedi.