Bain & Company haberleri sayfasında Bain & Company hakkında son dakika haberler ve güncel bilgiler bulunmaktadır. Toplam 60 Bain & Company haberi, videosu, fotoğrafı ve yazar yazısı yer almaktadır. Geçmişte ve bugün yeni yayımlanan son durum gelişmeleri ile pek çok haber sayfamızdan takip edilebilir.
Bain & Company tarafından gerçekleştirilen "Dijital Tüketici Gündemi" araştırması dijital müşterilerin geleneksel kanalları kullananlara göre daha memnun olduğunu, bu memnuniyetin yüzde 60’ı aşan oranlarda daha fazla harcama olarak geri döndüğünü ortaya koyuyor. Araştırma, ayrıca memnun müşterilere sahip şirketlerin daha hızlı büyüdüklerini de gösteriyor.
#Ozan BayülgenGünümüzde müşteriler açısından ürüne ulaşabilmekten çok ürünle ilgili deneyimler ön plana çıkıyor. Net Tavsiye Skoru (NPS) üç soruda müşterilerin ürünle ilgili deneyimini öğreniyor. Firmalar, bu veriler sayesinde ürünlerini ve hizmetlerini geliştirebiliyorlar.
#Bain & CompanyTürk şirketlerinin yurtdışı yatırımları son 15 yılda 10 kat artış gösterdi. Yatırımlarda Balkan ülkeleri ve komşu coğrafyalar öne çıktı. Üretim, turizm, altyapı, enerji, gıda ve perakende ise en fazla yatırım yapılan sektörler oldu. 2016'da ise Rusya ve İngiltere tercihi artış gösterdi.
#Yurtdışı YatırımlarıBain & Company, Kuzey Amerika ve Avrupa’da yerleşik 250’den fazla şirket üzerinde “Dijital liderlerin diğerlerinden farkı ne?” başlıklı bir araştırma gerçekleştirdi. Performans odaklı ‘Dijital Lider’ ile rakiplerinden daha yavaş hareket eden ‘Dijital Tembel’ gibi yeni teknoloji aktörlerin belirlendiği araştırma, dijital dönüşümün şirketlere BT harcamalarında yüzde 30 tasarruf sağladığını ortaya çıkardı.
#Serhan NadirYapılan araştırmalar, anketler hem tüketicilerin hem de markaların modada sürdürülebilirlik anlayışını benimsediğini, tercihlerini bu tür ürünlerden yana kullandıklarını söylüyor. Peki, gerçekte böyle mi? Markalar üretim yaparken, tüketici satın alırken çevre dostu ürünleri mi seçiyor? Eğer öyleyse adı yeni koyulan ve sürdürülebilirlik konusunda ciddi tehdit oluşturan ‘bracketing’ kavramını nasıl açıklayacağız?
#ModaBain & Company ile EcoVadis’in ortaklaşa gerçekleştirdiği “Çevresel, sosyal ve yönetişim (ESG) Çalışmaları Değer Yaratıyor mu?” (Do ESG Efforts Create Value) başlıklı araştırmanın sonuçlarına göre, yönetim kadrolarında daha çok kadın istihdam eden şirketler daha iyi finansal sonuçlar elde ediyor.
#Kadın ÇalışanKasım ayı tüm dünya için alışveriş ayı olarak geçiyor. Kimine göre fırsat zamanları olan alışveriş festivalleri kimine göre çevre için bir felaket. Öte yandan online rekorların kırıldığı, NFT'lerin piyasaya çıktığı Bekarlar Günü'nde alışveriş yaparken dikkat etmeniz gerekenleri sizler için derledik.
#Bekarlar Günü1 senedir hayatımızın merkezine yerleşen pandemi sayesinde lüksü sağlık ve konforda arar olduk. 2021, hatta 2022 ve sonrasında yeni lüksten beklentimiz, bize iyi gelen, sakinleştiren deneyimlerin çoğalması... Yalnızca fiziksel değil ruhumuzu da beslediğimiz deneyimlerden bahsediyorum.
#Hande CanAlmanya Merkez Bankası Yönetim Kurulu Üyesi Burkhard Balz “Apple, Google, Paypal ve Amazon gibi önemli teknoloji şirketleri, müşterilerle ilişkilerden daha fazla pay alırken, bankalar arka planda sadece ödeme işlemcileri olarak kalırken, Bundesbank olarak biz buna kayıtsız kalmamalıyız” dedi.
#BundesbankBain & Company tarafından gerçekleştirilen "Dijital Tüketici Gündemi" araştırması dijital müşterilerin geleneksel kanalları kullananlara göre daha memnun olduğunu, bu memnuniyetin yüzde 60’ı aşan oranlarda daha fazla harcama olarak geri döndüğünü ortaya koyuyor. Araştırma, ayrıca memnun müşterilere sahip şirketlerin daha hızlı büyüdüklerini de gösteriyor.
#Ozan BayülgenGünümüzde müşteriler açısından ürüne ulaşabilmekten çok ürünle ilgili deneyimler ön plana çıkıyor. Net Tavsiye Skoru (NPS) üç soruda müşterilerin ürünle ilgili deneyimini öğreniyor. Firmalar, bu veriler sayesinde ürünlerini ve hizmetlerini geliştirebiliyorlar.
#Bain & CompanyTürk şirketlerinin yurtdışı yatırımları son 15 yılda 10 kat artış gösterdi. Yatırımlarda Balkan ülkeleri ve komşu coğrafyalar öne çıktı. Üretim, turizm, altyapı, enerji, gıda ve perakende ise en fazla yatırım yapılan sektörler oldu. 2016'da ise Rusya ve İngiltere tercihi artış gösterdi.
#Yurtdışı YatırımlarıGelişmiş dijital teknolojilere sahip geleneksel işletmelerin paylarını büyütme potansiyeli diğerlerinden 8 kat daha fazla. 2017 yılında başarılı şirketlerin konteyner, bulut bilişim, ileri düzey analitik ve modern uygulama geliştirme gibi gelişmiş teknolojilerle diğerlerinden ayrışması bekleniyor.
#TeknolojiSchneider Electric Türkiye Başkanı Bora Tuncer, halen dünyada 1.2 milyar insanın kaliteli ve sürekli enerjiye erişimi olmadığına dikkat çekerek, enerjinin verimli kullanılmasının önemini vurguluyor. Yapılan araştırımalar, Türkiye’de yılda 10 milyar dolara varan enerji tasarrufunun mümkün olduğunu gösteriyor.
#Enerji