VitrA London, kısa sürede iki ödülün sahibi oldu. 95 bin üyesiyle tasarım alanında dünyanın en büyük ödül programları ağına sahip DRIVENxDESIGN tarafından verilen Londra Tasarım Ödülleri kapsamında, iç mekan tasarımı kategorisinde perakende alanında altın ödüle layık görüldü. Showroom, The Designer Award kapsamında da banyolar için yılın en iyi sergileme alanı seçildi.
#Vitra LondonEczacıbaşı Topluluğu şirketlerinden VitrA Karo’nun, Bilecik’in Bozüyük ilçesindeki yeni tesisi, dün düzenlenen törenle hizmete girdi. Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Fatih Dönmez’in de katıldığı açılışta, yeni tesisle Avrupa pazarındaki büyümenin hızlanmasının hedeflendiği belirtildi.
#Mustafa VarankKALE Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Zeynep Bodur Okyay, Bologna’daki (İtalya) dünyanın en büyük seramik fuarı Cersaie’deki stantlarında Kaleseramik Ürün Geliştirme Müdürü Erdal Demirci ve KaleItalia Ürün Müdürü Massimo Ferri’yi tanıştırdı:
#Vahap MunyqarHürriyet Gazetesi’nin 5 yıldır aralıksız düzenlediği "Kırmızı, Basında En İyiler Reklam Ödülleri" için 110 ajansın 1188 eseri yarıştı. "Kıpkırmızı" için ipi göğüsleyen Mercedes kamyonları için hazırladığı reklamla Alice BBDO oldu. Hürriyet Reklam Grubu Başkanı Ayşe Sözeri Cemal, "Yazılı basının marka yaratma gücüne" dikkat çekti.
Eczacıbaşı Yapı Grubu, Almanya’nın seramik üretiminin kalbinde bulunan 94 yıllık Engers Keramik’i 20 milyon Euro’ya satın aldı. Eczacıbaşı Topluluğu CEO’su Erdal Karamercan, ‘Engers’i almamız, büyüme stratejimizin sadece bir adımı. Başta Rusya olmak üzere başka projelerimiz de olacak. Dünyada payımız yüzde 5’e çıkacak’ dedi.
Vitra, Türkiye’den gelen toprakla üretim yaptığı İrlanda’daki karo tesisini büyütüyor. Vitra Tiles Ireland’ın yatırım değerini 20 milyon dolara çıkaracak temelin ilk harcını Başbakan Yardımcısı Abdullah Gül ile İrlanda Avrupa İlişkileri Bakanı Dick Roche birlikte koydu. İrlandalı Bakan Roche, Eczacıbaşı’ndan memnun olduklarını söyledi.
Eczacıbaşı, Vitra ve Artema logolarını, uluslararası marka konumlarına uyum sağlamak üzere 11 yıl aradan sonra yenilendi. Eczacıbaşı Holding Yönetim Kurulu Başkanı Bülent Eczacıbaşı, ‘‘Bu logolar 200'ün üzerindeki showroomu süslüyor. Bu çalışmalarımızın hedefi Vitra'nın bir dünya markası haline gelmesidir’’ dedi.