Ümran Beba ve Arzu Çekirge Paksoy tarafından kaleme alınan ‘Değer Yaratan Liderler’ kitabı, Türkiye’den ve dünyadan yöneticilerin görüşleriyle sosyal etki, kurumsal sosyal sorumluluk ve sürdürülebilirlik bilincine dair ilham veren içeriğiyle yeni dünya düzeninde liderlik kavramını tanımlıyor.
#Değer Yaratan LiderlerKonya’ya ilk fabrika yatırımını 2013’te 95 milyon Euro’ya gerçekleştiren hızlı tüketim mamülleri üreticisi Unilever, 350 milyon Euro’luk yeni yatırımıyla ev ve kişisel bakım ürünleri fabrikasının da açtı. Unilever Global CEO’su Paul Polman bu yatırımın Unilever’in son 10 yıldaki en büyük yatırımı olduğunu söyledi.
#Unilever GlobalUnilever Türkiye, Rusya, Orta Doğu, Kuzey Afrika, Orta Asya ve Kafkasya Başkanı ve Unilever Türkiye CEO’su İzzet Karaca, 30 fabrika ve 12 bin çalışandan oluşan, 750 milyonluk nüfusa sahip ve Unilever’in altıncı büyük pazarı olan bir bölgeyi Türkiye’den yönetmeye başladıklarını hatırlatarak, “Unilever Sürdürülebilir Yaşam Planı’nın hedeflerine gönülden bağlıyız ve bu planın başarıya ulaşmasında büyük rol oynuyoruz. 2011 yılında yaklaşık 60 hedefte yüzde 71 başarı kaydettik” dedi.
Algida Türkiye Genel Müdürlüğü’nden Unilever’in ‘Küresel Türk Liderler’ takımına transfer olan Ahmet Coşar, bugünden itibaren Unilever Global Dondurma Kategorisi’nde Pazar Geliştirmeden Sorumlu Başkan Yardımcılığı görevini üstlendi. Coşar, “Yeni görevimde Türkiye’deki başarımızı diğer coğrafyalara taşımam bekleniyor” dedi.
115 ülkede faaliyet gösteren Algida İstanbul'da, Algida Türkiye'nin 2002 yılı çalışmalarını değerlendirildiği ve dünya dondurma stratejisinin tartışıldığı bir zirve düzenledi. Zirveyi türkiye'ye taşıyan Algida Türkiye, kapsadığı 15 ülkeyle, Unilever'in dünyadaki dondurma operasyonunun yüzde 13'ünü yönetiyor.
Bir yılı aşkın süredir titizlik ve şeffaflıkla yürütülen değerlendirmeler sonucunda hazırlanan ‘İncili Gastronomi Rehberi’, görkemli bir ödül töreniyle gastronomi dünyasını bir araya getirdi. Hürriyet Gazetesi, Karaca ve Jumbo iş birliğiyle Conrad İstanbul Bosphorus’ta hayata geçen törende, 4 ve 5 ‘İnci’ alan restoranlara ödülleri takdim edildi. Rehbere ilk kez eklenen Unilever Food Solutions tarafından belirlenen ‘Geleceğin Menüleri Ödülleri’ ve ‘Proje Ekibi Özel Ödülleri’ de sahiplerini buldu.
#İncili Gastronomi RehberiUnilever Türkiye Ülke Başkanı ve Unilever Türkiye ve Orta Doğu Ev Bakım Lideri Ali Fuat Orhonoğlu, “Paris İklim Anlaşması’nın belirlediği karbon nötr hedefi 2050 iken, biz değer zincirimizde net sıfır emisyon hedefimizi 11 yıl öne yani 2039 yılına koyduk. Amacımız sürdürülebilirlik alanında başarılarımızı ileri taşımak, gelişim alanlarımızda da gerekli aksiyonları alarak ülkemize ve toplumumuza değer yaratmak. Çünkü Unilever olarak Türkiye için iyi olanın Unilever için iyi olduğuna inancımız tam” diye konuştu.
#Sponsorlu İçerikHollanda merkezli sivil toplum kuruluşu LEAD Network Türkiye, perakende ve tüketim ürünleri sektörlerinde kadın yönetici sayısını artırmak üzere sürdürdüğü çalışmalar kapsamında “Liderlikte Çeşitlilik ve Kapsayıcılık Konferansı”nı, 17 Eylül 2024 Salı günü İstanbul’da gerçekleştirdi.
#LEAD Network TürkiyeOECD’ye göre halen 2 milyar insanı temsil eden Z kuşağı, yakın zamanda işgücünün yaklaşık yüzde 30’unu oluşturacak. Bu gerçek şirket yönetimlerine ezber bozan kararlar aldırsa da iş dünyasının içinde bulunduğu yetenek sorununun tek muhatabı Z kuşağı değil. Dört kuşağın bir arada çalıştığı bir dönemden geçilirken tek bir formülle bu çıkmazı aşmanın bir yolu yok. Uzmanlar artık terzi işi insan kaynakları yönetiminden bahsediyor. Şirketlerin sürdürülebilirliği için yetenek mühendisliğinin şart olduğunu anlatıyorlar. Kilit kelimeler ise esneklik, sürekli yenilenme, güven, anlayış, kapsayıcılık, samimiyet.
#Yasemin SALİH2015’ten bu yana yürüttüğü ‘Özgüven’ projesini deprem bölgesine ‘güven’ projesi olarak uyarlayan Dove, UNICEF işbirliğinde 7 bin kişiye ulaştı. Programın danışmanı Eğitimci, Yazar Doç. Dr. Özgür Bolat, “Hayatta kalanlarda suçluluk ya da kurban olduğu duygusu vardı. Bu travma uzun soluklu ilgi ile iyileşecek. Duygularını konuşmaları için teşvik edilmeleri gerekiyor. Biz onlara ‘devam et, başarabilirsin’ diyoruz” dedi.
#DepremzedeYıllardır erkek şampuanı denildiğinde akla ilk gelen marka olan Clear, zaman içinde portföyünü genişletip hem erkeklerin hem de kadınların severek tercih ettiği bir saç ve saç derisi bakım markası oldu. Clear, güçlü saç derisi ve kepeksiz saçların özgüvenle bağlantısına inanarak ürünlerini geliştirmeye devam ediyor. Unilever şirketine ait olan Clear, tüketicilerini kepeksiz saçlara kavuşturan ve ihtiyaca yönelik formüle edilen ürünlerini her geçen gün daha fazla insanla buluşturuyor.
#Sponsorlu İçerikTürkiye’de 50 yıldır kaliteli ve yenilikçi formüller eşliğinde fark yaratan köklü marka Elidor, hepimizin hayatına dokunan özellikleriyle saç bakımının gözdesi konumunda. Dünyada da en çok tercih edilen saç bakım markalarından olan Elidor, “Kendi Yolumuzda” sloganı ile ürünlerini geliştirmeye devam ediyor. Unilever şirketine ait olan Elidor, bakımlı ve sağlıklı saçlara kavuşturan ve ihtiyaca yönelik formüle edilen ürünlerini her geçen gün daha fazla insanla buluşturuyor.
#Sponsorlu İçerik