Türkiye İtibar Akademisi’nin (TİA) Yıldız Teknik Üniversitesi ve Bursa Teknik Üniversitesi öğretim üyelerinin akademik denetiminde gerçekleştirdiği TİA Gençlik Endeksi G-250, Türkiye’de 18-24 yaş arası gençlerin marka tercihlerini ortaya koyuyor. Bilgisayar destekli telefonla aram yani CATİ yöntemi kullanılarak gerçekleşen araştırmada yaklaşık 3500 genç ile görüşüldü. Araştırma ile gençlerin en çok güvendiği ve zihinlerinde yer eden markalar belirlendi.
#Türkiye İtibar AkademisiFolkart, Türkiye İtibar Akademisi tarafından, Yıldız Üniversitesi ve Bursa Teknik Üniversitesi öğretim üyelerinin akademik denetiminde yapılan Türkiye İtibar Endeksi Araştırması’nda ülkemizin en itibarlı markaları arasında gösterildi.
#İzmirTürkiye İtibar Akademisi tarafından Yıldız Teknik Üniversitesi ve Bursa Teknik Üniversitesi öğretim üyelerinin akademik denetiminde bu yıl 10’uncusu gerçekleştirilen Türkiye İtibar Endeksi Araştırması’nın sonuçları belli oldu. Türkiye İtibar Akademisi adına saha çalışmaları İmGlobal tarafından yapılan ve çarpıcı sonuçlar ortaya koyan endekse göre; küresel salgın ve Covid-19 markaları da etkiledi. Kısıtlamalar nedeniyle kan kaybı yaşayan sektörlerde faaliyet gösteren markaların kamuoyu nezdindeki itibarlarında ciddi düşüşler var.
#Türkiye İtibar AkademisiTürkiye İtibar Akademisi’nin İtibar Endeksi Araştırması sonuçlarına göre, eğitim sektörü ‘özel okullar’ kategorisinde Doğa Okulları, ‘Üniversiteler’ kategorisinde ise Orta Doğu Teknik Üniversitesi ‘Türkiye’nin En İtibarlı Markası’ seçildi.
#Türkiye İtibar AkademisiEGE Bölgesi'nin ve Türkiye'nin en büyük sanayi kuruluşlarından Philip Morris/Sabancı'nın, Torbalı'daki fabrikasına bugüne kadar yaptığı yatırım 600 milyon doları aştı. Philip Morris/Sabancı Kurumsal İlişkiler Direktörü Filiz Yavuz Diren şirketin 2010 yılından bu yana ihracat hacmini yaklaşık üç kat artırdığını, 2010 yılında 4 ülkeye ihracat gerçekleşirken 2014 yılı itibarıyla 22 ülkeye ihracat yapıldığını açıkladı.
Türkiye İtibar Endeksi 2013 sonuçlarına göre, Türkiye'nin en itibarlı ilk üç üniversitesi, Ortadoğu Teknik Üniversitesi (ODTÜ), Boğaziçi Üniversitesi (BÜ) ve İstanbul Üniversitesi (İÜ) oldu. Bu üniversiteleri Ege Üniversitesi (EÜ) ve Marmara Üniversitesi (MÜ) izledi.
İtibar Atölyesi adına İstanbul Ticaret Üniversitesi akademik denetiminde XSIGHTS araştırma şirketi tarafından gerçekleştirilen Türkiye İtibar Endeksi’nin 2013 sektör sonuçlarının açıklanmasına başlandı. Bu kapsamda detaylı olarak mercek altına alınan ilk sektör hazır giyim sektörü oldu. Türkiye İtibar Endeksi 2013 sonuçlarına göre; hazır giyim sektörünün en itibarlı şirketleri sırasıyla; LC Waikiki, Sarar ve DeFacto olarak sıralandı. Bu şirketleri, Koton, Kiğılı, ve Mavi takip etti.
Ekonomi Bakanı Zafer Çağlayan, Doğu ve Güneydoğu illerindeki yatırımların sigortalanmasında sıkıntılar yaşandığını, bu konuyu bankacılık ve sigortacılık sektörlerinin önde gelen kuruluşları ile paylaştığını belirterek, “Sigortacılık ve bankacılık sektörlerimizin, ellerini taşın altına koyacaklarına eminim” dedi.
İtibar Atölyesi adına, Türkiye ekonomisinin 12 lokomotif sektörüne ilişkin İstanbul Ticaret Üniversitesi’nin (İTİCÜ) akademik denetiminde uluslararası araştırma şirketi Xsights tarafından gerçekleştirilen ve sonuçları geçtiğimiz 7 Mart’ta Ekonomi Bakanı Zafer Çağlayan’ın onur konuğu olarak katıldığı Türkiye İtibar Zirvesi’nde açıklanan Türkiye İtibar Endeksi, şirket ve holdinglerden büyük ilgi görüyor.