Google trend verileri airfry satışlarında baş döndürücü bir artış olduğunu söylüyor. Kızartma makinesi ve kaloriden tasarruf denince hepimizin aklına ilk olarak patates geliyor ama hayalleri daha geniş tutmak gerek. Sosyal medyada biraz araştırma yapınca güzelcekızarmış tost mu istersiniz, unsuz çikolatalı kek mi yoksa cheesecake mi? Neler var, neler...
#KızartmaGümrük ve Ticaret Bakanı Bülent Tüfenkci: "Tüketici sorunlarının çözümünün kamusal ve özel paydaşlarla sivil toplum örgütleri arasında iş birliğini zorunlu kıldığını görüyoruz." "Tüketici hakem heyetlerini tüketici lehine daha pratik kararlar almaları noktasında yeniden yapılandırdık, sayılarını düşürdük, niteliklerini artırdık."
#GÜMRÜK Ve Ticaret Bakanı Bülent TüfenkciDijital pazarlama platformu SEMrush, Türkiye’nin önde gelen 4 ana sektörünü mercek altına aldı ve arama motorlarında üst sıralarda çıkmak için en fazla talep gören anahtar kelimeleri belirledi. Buna göre Türk tüketici, hızlı kredi çekip gayrimenkul fırsatlarına bakıyor, kiralık araç ve akıllı telefon modellerini araştırıyor.
#SemrushSağlıklı Yaşam Hareketi Derneği, Bayer ’in desteğiyle, yorgunluk, ağrı, nezle gibi nedenlerle yatakta geçirilen ‘kayıp’ günlerin önüne geçebilmek adına, “365 gün Sağlıklı Yaşam Hareketi” adıyla bir proje başlattı. Diyetisyen ve İyi Yaşam Uzmanı Dilara Koçak, Prof. Dr. Murat Aksoy ve Spor Eğitmeni Onur Özbek; proje kapsamında oluşturulan 365gun.com isimli web sitesi üzerinden, sağlıklı bir yaşam sürmek isteyenlere, yıl boyunca tavsiyelerde bulunacak.
#Diyet YapmakSağlıklı Yaşam Hareketi Derneği, Bayer ’in desteğiyle, yorgunluk, ağrı, nezle gibi nedenlerle yatakta geçirilen ‘kayıp’ günlerin önüne geçebilmek adına, “365 gün Sağlıklı Yaşam Hareketi” adıyla bir proje başlattı. Diyetisyen ve İyi Yaşam Uzmanı Dilara Koçak, Prof. Dr. Murat Aksoy ve Spor Eğitmeni Onur Özbek; proje kapsamında oluşturulan 365gun.com isimli web sitesi üzerinden, sağlıklı bir yaşam sürmek isteyenlere, yıl boyunca tavsiyelerde bulunacak.
#NezleMastercard, 23 ülkede, 23 bin tüketiciyle yürüttüğü araştırma ile tüketicilerin dijital teknolojiye bakışlarını ve genel tavırlarını değerlendirdi. Araştırmaya göre Türk tüketiciler online bankacılığı ve online alışverişi yoğun kullanırken, kimlik doğrulama için parmak izi ve SMS ile gönderilen şifreleri tercih ediyor. Mobil ödemelerde Türkler %72 gibi oranla Avrupa’da birinci sırada yer alıyor.
#MastercardMastercard’ın tüketicilerin dijital hizmetler konusundaki eğilimlerini belirlemek üzere, Avrupa, Afrika ve Orta Doğu’da yer alan 23 ülkede 23.000 tüketici ile yürüttüğü Inovasyon Endeksi araştırması tüketicilerin daha fazla dijital hizmet beklentisi içinde olduğunu ortaya koydu. Araştırma, tüketicilerin %90’ı akıllı telefon kullansa da henüz sadece küçük bir bölümünün biyometrik ödeme onayını tercih ettiğini ortaya koydu.
#Mastercard1990’lı yılların efase markası Loft’u ve buz mavisi modelini ve mağaza kapılarındaki kuyrukları hatırlamayan var mı? 44 yıl önce Fransa’da kurulan ve 1994’te Türkler’in satın aldığı marka bu yıl yeniden dirilişe geçti. Başarılı koleksiyon fotoğrafları ve geçen hafta açılan Cevahir Mağazası’nın gördüğü ilgi doğru yolda olduklarının kanıtı
13 yaşında, İngilizce bilmediği halde eğitim için İngiltere’ye gönderilmiş. Okulda ve yurtta tek yabancı öğrenciymiş. Hem dil öğrenmiş, hem derslerini götürmüş, hem de arkadaş edinmeye çalışmış. Kendi öyküsüyle, iki kıtaya uzanmış İstanbul’u birbirine çok benzetiyor. Evet, Sony Eurasia CEO’su Mohsen Noohi ayakları yere basan bir adam ama Almanya’da bir partide tanıştığı İranlı’ya “Gitme, kal” diyecek ve onunla hemen evlenecek kadar da çılgın
İngiltere’ye yolu düşen herkesin tanıdığı bir marka Austin Reed. Çünkü Regent Street’te 5 bin metrekarelik dev bir merkez mağazası var. Arkasında ise 110 yıllık bir tarih saklı. Markanın spor-şık tasarımları, İngiliz terziliğiyle birleşerek dünya çapında bir standart oluşturuyor. İngiltere Kraliçesi ve Galler Prensi tarafından verilmiş iki Kraliyet Garantisi var. Kraliyet Garantisi, kraliyet ailesi üyelerine en az beş yıl boyunca düzenli olarak ürün veya hizmet sağlamış kişi veya kuruluşlara veriliyor.
Boydak Grubu, İstikbal Mobilya ile Arapça konuşulan 22 ülkede mağaza atağına kalktı. İstikbal, bölgede halen toplam 38 olan mağaza sayısını, bitmek üzere olan 7 mağazanın eklenmesi ile önce 45’e, 2010’da ise 90’a ulaştıracak. Boydak Holding Yönetim Kurulu Üyesi Bekir Boydak, "Tam kapsamlı yayılma projesi için Arap dünyasının giriş kapısı Dubai’yi merkez olarak seçtik" dedi.