Peyman’ın kuruyemiş ve kuru meyve ürünleri, Ramazan ayında vitamin ve mineral ihtiyacını karşılayarak enerji depolamanızı sağlayacak. İftar, iftar sonrası veya sahurda tüketebileceğiniz sağlıklı atıştırmalıklarla halsizlik ve sindirim problemlerinin önüne geçebilirsiniz.
#Kuru MeyveEskişehir’deki ikinci üretim tesisini 12 milyon Euro’luk yatırımla açmaya hazırlanan Peyman’ın ortaklarından Esas Holding’in Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Emine Sabancı Kamışlı, “Bu yıl 100 milyon dolar ciro hedefliyoruz. Kuruyemiş pazarında hızla büyüyor olmamız 2011’de halka açılmaya karar vermemizi sağladı” dedi.
Kuruyemiş ve kuru meyve sektörünün öncülerinden Peyman, yeni bir kategoriye giriş yaparak, doğal kuruyemiş ve kuru meyveleri bar formunda tüketicilerle buluşturdu. Şeker, renklendirici, koruyucu ve katkı maddesi içermeyen, hurmanın doğal tatlandırıcı lezzetiyle hazırlanan Peyman Bahçeden Bar, kırmızı meyveli ve kakaolu çeşidiyle ara öğünlerin vazgeçilmezi olacak.
#AlışverişPeyman, yeni bir kategoriye giriş yaparak, doğal kuruyemiş ve kuru meyveleri bar formunda tüketicilerle buluşturdu. Şeker, renklendirici, koruyucu ve katkı maddesi içermeyen, hurmanın doğal tatlandırıcı lezzetiyle hazırlanan Peyman Bahçeden Bar, kırmızı meyveli ve kakaolu çeşidiyle ara öğünlerin vazgeçilmezi olacak.
#Sağlıklı Atıştırmalıkİran’a gitmek isterseniz, ülkenin tatil günü olan cuma uygun değil. Hele bir de Azerbaycan üzerinden giriyorsanız saat farklarını iyi gözetin. Akşam 18.00’den sonraysa zaten geçemezsiniz, gümrük ertesi sabah 09.00’a kadar tatildir. Dert etmeyin, ‘çöle’ çıkın, yani şehri gezin. Kapalı kutu İran’ı çözmek için müthiş bir fırsat yakaladığınızı bilin.
Ev dışı tüketim sektörü Türkiye’de 25 milyar TL büyüklüğe ulaşırken, bu alandaki firmalar da hedef büyüttü. İki şirketiyle bu sektörde bulunan Esas Holding’in Gıda Grubu Başkanı Babür Çelebi, “Mücevher gibi parlayacak” dediği sektörde büyüme planları yaparken, “Planlarımızı ciromuzu 100 milyon liradan 1 milyar liraya çıkaracak şekilde yaptık” dedi.
Dünyanın en çok kuruyemiş tüketen ülkesi Türkiye’de, 2.3 milyar dolarlık pazarda paketli ürünlerin payı artarken, Peyman hem yurtiçi hem de yurtdışı pazarda büyüme planları yapıyor. Yüzde 30’una ortak oldukları Peyman’ın her yıl yüzde 30 büyümesini öngördüklerini söyleyen Esas Holding Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Emine Sabancı Kamışlı, Türkiye’yi tüketimde olduğu gibi ihracatta da üst sıralara taşımak istediklerini açıkladı.
LEBLEBİYLE rakının, peynir ve üzümle şarabın, tuzlu fıstıkla biranın, buzlu badem ve fındıkla viskinin içildiği Türkiye’de, Bertovetia ceviziyle malt viski, Pistachios’la da şampanya yudumlamak moda oldu. 2.5 milyar dolarlık pazar, ithal çerezlerle 300 milyon dolarlık yeni soluk kazandı. Amerika’nın Pekan cevizi, Hindistan’ın Kaju fıstığı pazarı hareketlendirdi.