Pegasus müşteri hizmetleri uçuş ve seyahatler için müşteri talepleri doğrultusunda hizmet vermektedir. Pegasus müşteri hizmetlerine direk veya doğrudan bağlanmak için gerekli tuş kombinasyonlarına basmanız gerekmektedir. İşte Pegasus müşteri hizmetleri ve tüm iletişim bilgileri hakkında detaylar…
#Pegasus Müşteri Hizmetleriİstanbul Bölge Adliye Mahkemesi 14. Hukuk Dairesi, internet üzerinden check-in yapan bir yolcunun, sonradan koltuğunun değiştirilmesi ile ilgili havayolu şirketine açılan davada emsal bir karara imza attı. Mahkeme heyeti yolcunun koltuğunu değiştiren havayolu şirketinin yolcuya tazminat ödemesine karar verdi.
#PegasusBu yıl 14'üncüsü gerçekleştirilen IDC Türkiye CIO Summit, “Enabling the Digital Economy’s Leaders” teması ile 4-5 Mayıs tarihlerinde, 2 günlük zirve olarak düzenlendi. Zirve, “Dijital Ekonomi” kavramının son birkaç yılda kazandığı ivme ve kurumların, iş modellerini müşterilerin değişen ihtiyaç ve taleplerine hızla adapte etmesiyle bölgesel çapta yaşanan hızlı dijital dönüşüm trendlerine odaklandı.
#IDC Türkiye CIO ÖdülleriMontreal’deki Airbus-Kanada ortak yapımı A220 uçaklarının Mirabel’deki, bilinen adıyla Bombardier fabrikasında imalatını izledim. Satış başarısına tanıklık ettim. Bu bölgesel uçak, uçtuğu bütün lokasyonlarda ciddi başarı yakalamış. Hafifliği, daha az yakıt harcaması, çevreye verdiği zararın düşüklüğü, uygun koltuk sayısı ve yeni nesil yapısallığı ile havayolu şirketlerinin tercihi olmuş. Airbus’ın THY ile çalışma iştahı yüksek. A220 için ön görüşmeler de sürüyor.
#AirbusEnterprise Türkiye CEO’su Özarslan Tangün, “Enterprise 30 milyar dolarlık bir dünya devi. Çok ciddi bir know-how’ı var. Biz de Gürbaşlar Grup’un 40 yıllık tecrübesi ile Türkiye’de ne oluyor, ne bitiyor bunları iyi biliyoruz. Karşılıklı etkileşim oluyor. İkisini birleştirip, güzel bir formül ortaya çıkardık. Müşteri memnuniyetinde dünya birincisiyiz” dedi.
#Enterprise TürkiyePandemi havacılık sektöründe çalışanları büyük ölçüde tembelleştirdi. Evden çalışmaya alışanların bir kısmı ofislere dönmedi. Sektörde işten çıkarılanlar ise başka işkollarında iş buldukları için havacılık dünyasından vazgeçti. Şimdi özellikle havayolları ve havalimanlarında yetişmiş personel sıkıntısı çekiliyor.
#Türk Hava YollarıİSTANBUL'dan Kahramanmaraş'a giden Pegasus Hava Yolları'na ait uçak havadayken kuş sürüsüne çarptı. Havaalanına sorunsuz inen uçak, arıza nedeniyle İstanbul'a rötarlı gitti. Sabah saatlerinde Sabiha Gökçen Havaalanı'ndan kalkan PC2120 uçuş numaralı Pegasus Hava Yolları'na ait uçak havadayken kuş sürüsüne çarptı. Uçak, saat 11.20'de Kahramanmaraş Havaalanı'na sorunsuz bir şekilde iniş yaptı. Saat 11.50'de tekrar Sabiha Gökçen Havaalanı'na gitmek üzere havalanması beklenen uçağa yolcular binmek üzereyken yetkililer kuş sürüsüne çarpmadan dolayı arıza olduğu için rötarlı kalkacağını ifade etti. Sürenin uzunluğuna tepki gösteren yolculara, görevliler arızanın giderilmesi için Adana'dan teknik ekip çağırdıklarını iletti. Öte yandan Pegasus Hava Yolları müşteri hizmetleri de uçağın kuş sürüsüne çarpmadan kaynaklı rötar yaptığını ve kalkış saatinin belli olmadığını belirtti.
#UçakAir France KLM Doğu Akdeniz Bölgesi Genel Müdürü Jérome Salemi Air France (Joon) ve KLM doluluk oranlarının özellikle İstanbul’dan gidiş gelişlerde oldukça yüksek olduğunu ve iki havayolu şirketi için ortalama yüzde 84’ün üzerine çıktığını söyledi.
#KLMDünyanın en büyük şirketlerinden biri olan Amazon'un bulut bilişim kısmı Amazon Web Services oldukça yaygın bir kullanıma sahip ve Türkiye'de de faaliyet gösteriyor. Peki Amazon bu kanalıyla Türkiye'de neler yapıyor? Amazon Web Services (AWS) Türkiye Ülke Müdürü Yinal Özkan Hürriyet'e önemli açıklamalarda bulundu.
#Amazon Web ServicesPegasus Hava Yolları, ana üssü olan İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı’nda müşteri memnuniyetini arttırmak için 20 milyon Euro yatırım yaptı. Pegasus Hava Yolları, yer işletme hizmetlerinin apron ve uçak park alanı tarafında kalan bagaj yükleme ve boşaltma, terminal ile uçak arası yolcuların transferi, uçak içi temizliği gibi hizmetleri kendi personeliyle vermeye başladı.
#Pegasusİzmirli Tarkan Ersubaşı, ‘Call Center Hotel’ isimli şirketiyle banka, sigorta, telekom, perakende şirketlerine ‘çağrı merkezi otelciliği’ yapıyor. Bu yıl 30 milyon lira ciro bekleyen Ersubaşı’nın ‘yap-devret-işlet’ diye özetlediği sistemde yaklaşık 2 bin kişilik istihdam oluştu.
#Tarkan ErsubaşıİDO’nun ana hissedarlarından Akfen Holding’in Yönetim Kurulu Üyesi Pelin Akın, 3 aydır müşteri deneyimini iyileştirmek için mesaisinin tamamını İDO’ya ayırıyor. Akın’ın liderliğinde başlayan değişimle, Bostancı-Kabataş hattı yolcuları seyir esnasında saçlarına fön çektirip manikür yaptırabilecek.
#Pelin AkınTAV Havalimanları Holding (Tepe Akfen), İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı’nın yüzde 40 hissesi için Limak Grubu ile 285 milyon euro karşılığında hisse satın alım sözleşmesi imzaladı. Hisse devrinin sonuçlanmasıyla, TAV ve işletmenin yüzde 60 hissesine sahip Malaysia Airport Holding, Sabiha Gökçen’de ortak olacak. Ancak Limak’ın elinde bulunan yüzde 40’lık hisse aynı zamanda yönetimi atama hisseleri olduğu için TAV, Sabiha Gökçen’in fiilen yeni sahibi oluyor.
#Nihat ÖzdemirSon dönemlerde hızla gelişen çağrı merkezlerine yenileri ekleniyor. 1 milyar dolarlık ekonomi yaratan çağrı merkezi sektörü, 40 bin kişiye iş kapısı oldu. Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım, Elazığ ve Bingöl’de Vodafone ile Callpex’in çağrı merkezleri açarken, “Doğu’ya, Güneydoğu’ya bilişimle ilgili iş alanları açacağız. 1 milyon kişiye iş kapısı olabilir” dedi.
THY, uzun menzilli uçak tercihi üzerinde yaklaşık 1.5 yıldır çalışıyor. Ancak karar bir türlü çıkmıyor. THY bekleyedursun, yeni uzun menzilli yolcu uçakları Boeing 787 Dreamliner ve Airbus A350XWB’nin aldığı hızlı siparişler imalat hattını 2017 tarihine kadar doldurdu.