Omo haberleri sayfasında Omo hakkında son dakika haberler ve güncel bilgiler bulunmaktadır. Toplam 262 Omo haberi, videosu, fotoğrafı ve yazar yazısı yer almaktadır. Geçmişte ve bugün yeni yayımlanan son durum gelişmeleri ile pek çok haber sayfamızdan takip edilebilir.
Omo Unilever şirketine ait bir deterjan markasıdır.Surf çamaşır deterjanı Unilever tarafından yapılan ve Hindistan, İrlanda, Güney Afrika Cumhuriyeti ve birçok ülkede "Surf" ismi ile satılıyor. Amerika Birleşik Devletlerinde, "Surf" ürünün hakları Sun Productsa aittir.Avustralya ve Yeni Zelandada ürün hem "Omo", hem de "Surf" ismi ile satılıyor. Surf 1959 yılında Unilever tarafından tanıtıldı,amaç şirketin diğer deterjan markası Rinsonun düşük satışına yönelik adım atmak idi.Bir çok ülkelerde Omo Rinsonun pazar payını tutmuş ve popüler marka haline gelmiştir. Ancak Unilever bir sıra ülkelerde (mesela,Malezya ve Singapurda) Almanyanın Henkel şirketinin Persil markasının satış haklarına sahipdir ve lisans esasında Omo ile paralel satışını ve pazarlamasını yapıyor.Kıbrıs, Yunanistan, Fransa, Portekiz, İspanya, Arjantin ve Uruguayda, Unilever'in prim ürünü "Omo"ya benzeyen "Skip" marka adı ile pazarlanıyor.Hindistan,Pakistan ve Bangladeşde "Surf Excel" ismi ile tanınıyor.Romanyada Omo ile beraber, yerel versiyonu DERO da satılıyor.Polonya'da, Omo 1990'larda en popüler ve ünlü deterjan biriydi,fakat 2000 yılında satışı durdu.Belçikada 2009 yılında Omonun yerine "Coral" ismi ile deterjan satışına başladı.Tunusda ise Omonun popülerliğinin artması sonucunda tüm deterjanlar "Omo" ismini aldı.
Depremden etkilenen bölgelerde kurduğu çocuk parkları ile oyunun iyileştirici gücünü çoğaltan OMO şimdi de çocukların sosyal ve duygusal gelişimine destek vermek, korumak ve geliştirmek için “Paylaşmak Güzeldir” projesine başlıyor. OMO ve Paylaş Büyüsün iş birliğiyle hayata geçirilen proje deprem bölgesinde yaşayan veya Türkiye’nin farklı bölgelerinde deprem gündeminden etkilenen çocukların ihtiyaçlarına odaklanıyor.
#Sponsorlu İçerikÇocukların gelişiminde önemli olan keşiflere 20 yıla yakın süredir ilham veren çalışmalar yürüten OMO, bu sefer ilhamı yaptığı bir araştırmayla çocuklardan aldı. İklim krizinin farkında olan ve kendi gelecekleri için endişelenen çocuklarla el ele vererek “İyilik için Kirlenmek Güzeldir” dedi. Plastiklerin atığa değil, parka erişimi olmayan çocuklar için oyun parklarına dönüştüğü iyilik hareketini başlattı. Beykoz, Üsküdar ve Ümraniye Belediyelerinde bulunan ilk ve orta okulların önüne yerleştirilen geri dönüşüm kutularında biriktirilen plastikler, iki oyun parkına dönüştü, dönüşmeye de devam ediyor. İşte projenin “iyiliği” de buradan geliyor.
#Sponsorlu İçerikOMO Marka Müdürü Bora Usal; "Reklam filmlerimizde ürünün becerilerini öne çıkaran çamaşır kategorisine farklı bir bakış açısı sunuyoruz. Bu anlamda yaratıcılık geri kalandan ayrışmak ve bir adım öne çıkmak için yaptığımız işin en vazgeçilmez öğesi" açıklamasında bulundu.
#OMOTüm dünyada gerçekleştirilen ve Türkiye’de Aktif Yaşam Derneği’nin hayata geçirerek çocukları açık havada deneyimleyerek öğrenmeye çağırdığı “Okul Dışarıda Günü”, OMO’nun desteğiyle 17 Mayıs Perşembe günü gerçekleştirildi. Projeye Türkiye’nin dört bir yanında 3000’den fazla okuldan 470 bini aşkın çocuk katıldı.
#ÇocukOKULLARDA dersler genellikle sadece dört duvar içerisinde yapılıyor. Acaba açık hava deneyimleri ile bütünleştirilmediğinde öğrenmenin kalitesi azalır mı? Illinois Üniversitesi’nden araştırmacı Ming Kuo ve arkadaşları bu soruyu yanıtlamak için bir deney tasarlıyor.
#OmoDepremden etkilenen bölgelerde kurduğu çocuk parkları ile oyunun iyileştirici gücünü çoğaltan OMO şimdi de çocukların sosyal ve duygusal gelişimine destek vermek, korumak ve geliştirmek için “Paylaşmak Güzeldir” projesine başlıyor. OMO ve Paylaş Büyüsün iş birliğiyle hayata geçirilen proje deprem bölgesinde yaşayan veya Türkiye’nin farklı bölgelerinde deprem gündeminden etkilenen çocukların ihtiyaçlarına odaklanıyor.
#Sponsorlu İçerikDepremden etkilenen bölgelerde kurduğu çocuk parkları ile oyunun iyileştirici gücünü çoğaltan OMO şimdi de çocukların sosyal ve duygusal gelişimine destek vermek, korumak ve geliştirmek için “Paylaşmak Güzeldir” projesine başlıyor. OMO ve Paylaş Büyüsün iş birliğiyle hayata geçirilen proje deprem bölgesinde yaşayan veya Türkiye’nin farklı bölgelerinde deprem gündeminden etkilenen çocukların ihtiyaçlarına odaklanıyor.
#Sponsorlu-İcerikUzun bir süre özel sektörde çalıştıktan sonra aldığı ani bir kararla dünyayı gezmeye başlayan İbrahim Hayta, ‘Hayta Yollarda’ ismindeki Instagram hesabından ve YouTube kanalından, gittiği ülkelerle ilgili içerikler paylaşıyor. 2020 yılından bu yana dünyayı dolaşan Hayta, şu an 34’üncü ülkesi Tayland’da. “Yakın bir arkadaşımın ısrarı sonucu ilk önce Ukrayna’ya gittim ve iyi ki o yolculuğa çıkmışım” diyen gezginle seyahat maceralarını konuştuk.
#İbrahim HaytaÇocukların gelişiminde önemli olan keşiflere 20 yıla yakın süredir ilham veren çalışmalar yürüten OMO, bu sefer ilhamı yaptığı bir araştırmayla çocuklardan aldı. İklim krizinin farkında olan ve kendi gelecekleri için endişelenen çocuklarla el ele vererek “İyilik için Kirlenmek Güzeldir” dedi. Plastiklerin atığa değil, parka erişimi olmayan çocuklar için oyun parklarına dönüştüğü iyilik hareketini başlattı. Beykoz, Üsküdar ve Ümraniye Belediyelerinde bulunan ilk ve orta okulların önüne yerleştirilen geri dönüşüm kutularında biriktirilen plastikler, iki oyun parkına dönüştü, dönüşmeye de devam ediyor. İşte projenin “iyiliği” de buradan geliyor.
#Sponsorlu İçerikDünya jet sosyetesi için düğün sezonu açıldı... Aslında pandemi döneminde kapalı kapılar ardında resmi olarak evlenen çift, bu kez 18'inci yüzyıldan kalma bir villada, havai fişek gösterileri eşliğinde düğün töreni düzenledi. Bu kez mutluluklarını daha gösterişli bir mekanda, daha kalabalık bir aile ve arkadaş grubuyla birlikte kutladı.
#Alan HowardSabahın erken bir saati… Ağrı’da güneş tepeleri aşıyor ve ovaya yayılıyor. Erkenden araçlara biniyoruz ve Uzunyazı Köyü’nün yolunu tutuyoruz. Köye vardığımızda saatimiz 10.30’u gösteriyor. Yol kıyısında, kavak ağaçlarıyla çevrili bir okulun bahçesinden içeri giriyoruz. Gördüğümüz manzara bizi epeyce duygulandırıyor. Köy çocukları, bayramlık kıyafetlerini giymiş, okul bahçesine koşmuş. Hâlbuki bayram değil seyran değil! Ancak onlar bayram ediyor… OMO Türkiye’nin plastik atıkları geri dönüştürerek yaptığı çocuk parkında şaşkınla karışık bir mutlulukla oynuyorlar. Cıvıltıları etrafa yayılıyor.
#Sponsorlu İçerikTemizliğin geleceğini yeniden tasarlamak için kendilerine iddialı hedefler belirlediklerini ifade eden Unilever Türkiye, Orta Asya ve İran Ev Bakım Kategorisinden Sorumlu Başkan Yardımcısı, Unilever Türkiye Yönetim Kurulu Üyesi Ali Fuat Orhonoğlu “Temiz Gelecek vizyonu kapsamında çok net bir hedefimiz var: 2030 yılına kadar ev ve çamaşır bakım ürünlerimizin formüllerinden fosil yakıtlardan elde edilmiş hammaddeleri, yani yerin altından çıkarılmış karbonu çıkarmak” dedi.
#SürdürülebilirlikBuray, müziğini paylaştığı kadar ilginç seyahatlerini de paylaşmayı seven adrenalin tutkunu bir gezgin. Seyahati öyle seviyor ki bir ara sadece gezmek için müzik yapmış. Şimdiye kadar 44 ülkeyi gezen Buray’la Asya’ya yapacağı yolculuk öncesi seyahat sevgisini ve deneyimlerini konuştuk.
#SeyahatAyşe Nur Canoğlu, 1984’ten beri 88 ülkeyi, 500’den fazla şehri görmüş gezgin bir doktor. Gezi notlarından ve hatıralarından iki kitap çıkaran Canoğlu, gezgin olmayı ‘hastalık’ diye tanımlıyor: “Gezi hastalığının ilacı da yeni yerler, yapılar, tarihi eserler görmek, yeni insanlar tanımak. Ülkemizde ve dünyada o kadar çok gezmeye değer yer, tanımaya değer insan var ki… Hiç ilaçsız kalmıyorum.
#SeyahatTürkiye’nin en büyük online alışveriş platformlarından biri aracılığı ile 40 kg deterjan satın alan bir okurum şüphelendiği ürün için üretici firma ile temasa geçti. Firmanın yaptığı incelemede ürünün sahte olduğu anlaşıldı. Üretici firma sahte ürünü gerçeği ile değiştirdi. Peki ama sahte deterjan nasıl online platformlarda satılabiliyor. Online platformların sahte ürüne karşı önlemleri ve aksiyonları ne? Detayları araştırdım...
#YazarAralarında Adidas, Asus, Arnica, Brita, Bosch, Calvin Klein, CAMPER, Canon, Crocs, DeFacto, Delta, Dove, Duracell, Sony, Gillette, Grundig, JBL, Jack and Jones, Kinetix, Kodak, Koton, L'Oréal Paris, Lego, Lava Metal, Lenovo, Lumberjack, MSI, Nivea, Omo, Paşabahçe, Philips Avent, Xiaomi, Polaris, Pril, Quiksilver, Russell Hobbs, PUMA, Sinbo, Slazenger, Stanley, Tefal, Vileda, Whiskas ve Yale gibi prestijli markaların da bulunduğu, elektronikten oyuncağa, modadan evcil hayvan ürünlerine birçok kategoride geniş bir seçkiden binlerce üründe büyük fırsatlar ve çok daha fazlası Amazon.com.tr’de. <br><br>Bu bir ilandır
#AmazonDoğu Afrika’da yer alan ve 760 kilometrelik uzunluğu olan Omo Nehri’nin bulunduğu muhteşem Omo Vadisi, kendi içerisinde birçok kabile ve küçük topluluklar barındırıyor. Onlardan biri Bodi Kabilesi… Altı ay inek kanıyla beslenip, sıra dışı bir hayat sürüyorlar. Hatta kendi aralarında çok ilginç bir yarışmaları da var. İşte Bodi Kabilesi'nin tuhaf yaşamları…
#Omo VadisiÇocukların açık havada oynayarak ve deneyimleyerek geçirdikleri zamanın giderek azaldığına dikkat çekmek için dünya çapında düzenlenen Okul Dışarıda Günü, ülkemizde Aktif Yaşam Derneği tarafından dünyada da olduğu gibi OMO’nun desteğiyle hayata geçirildi. Türkiye’den 650 bine yakın çocuk derslerini açık havada oyunla öğrenmenin keyfini yaşarken bu rakam dünyada 1,7 milyon çocuk olarak gerçekleşti.
#ÇocukOMO’nun dünya çapında destekçisi olduğu, bugüne kadar 110 ülkede 6 milyon çocuğa ulaşan ve ülkemizde Aktif Yaşam Derneği’nin hayata geçirdiği Okul Dışarıda Günü, 23 Mayıs Perşembe günü gerçekleştirildi. Açık havada oyunla ve keşfederek öğrenmenin önemine dikkat çekmek için düzenlenen Okul Dışarıda Günü’ne ilköğretim seviyesinde dünyadan 1,7 milyon, Türkiye’den ise 650 bine yakın çocuk katıldı. Bu yıl okuldisaridagunu.org web sitesinden sunulan aktivite ve oyun içeriklerinde ilk kez çevre bilinci, geri dönüşüm ve yeniden kullanım başlıklarına da yer verildi. Böylece çocuklar kadar onlar aracılığıyla ulaşılan yetişkinlerde de çevre bilinci konusunda farkındalık yaratılması, çocukların oynadığı alanların çevresel temizliğine dikkat çekilmesi hedeflendi. Okul Dışarıda Günü’ne katılan okullardan 50. Yıl Süheyla Artam İlkokulu’nda gerçekleştirilen etkinliğe Okul Dışarıda Günü sözcüleri olan Çocuk Gelişimi ve Erken Çocukluk Eğitimcisi ve Uluslararası Oyun Derneği (IPA) Türkiye temsilcisi Prof. Dr. Belma Tuğrul ve Dr. Yankı Yazgan’ın yanı sıra Aktif Yaşam Derneği Başkan Yardımcısı Şule Serter ve Unilever Türkiye Ev Bakım Kategorisinden Sorumlu Başkan Yardımcısı Leyal Eskin Yılmaz da eşlik etti. (Sponsorlu İçerik)
#HtvprogramlarFotoğrafla 14 yaşında tanıştı Gökhan Emre Akıl. Afrika’ya ise ilk kez 17 yaşında gitti. Âşık olduğu ‘kara kıta’da fotoğrafını çektiği Tritia’nın her gün 3 saat yürüyerek su taşıdığını öğrendi. Dramına çare olmak için sergiler açtı. Gelirleriyle Etiyopya’nın Omo Vadisi yakınlarındaki Turmi Kasabası’na su kuyusu açtırdı. Hikâyesini şöyle anlattı:
#GazetehaberleriTurgut Timoçin, optik sektöründe mağazacılık yapıyor. 18 yaşında başladığı dünyayı gezme tutkusu bugün 60 yaşında hâlâ ilk günkü gibi aynı... Bugüne kadar 50'den fazla ülke gezdi. Turistik yerlere gitmektense kabilelerin izlerini sürüyor. İzlediği bir belgesel ya da gördüğü bir fotoğraf yola çıkması için yeterli... Omo Vadisi’nde artık yok olma eşiğine gelmiş kabileleri de gezdi, kelle avcıları olarak bilinen insanların hayatlarına da tanık oldu. Yaşadıklarına inanamayacaksınız...
#Dünyanın En Tehlikeli KabilesiOMO Marka Müdürü Bora Usal; "Reklam filmlerimizde ürünün becerilerini öne çıkaran çamaşır kategorisine farklı bir bakış açısı sunuyoruz. Bu anlamda yaratıcılık geri kalandan ayrışmak ve bir adım öne çıkmak için yaptığımız işin en vazgeçilmez öğesi" açıklamasında bulundu.
#OMOMullenLowe İstanbul/Stratejik Planlama Başkanı Yusuf Muslubaş yaptığı açıklamada; "MullenLowe Istanbul olarak reklam yaratıcılığı yarışmalarına tabi ki değer veriyoruz. Birçoğuna katılmaya çalışıyoruz. Hürriyet Gazetesi’nin yıllar önce hem ulusal hem de yerel basın ilanlarında yaratıcılığı desteklemek için başlattığı Kırmızı Ödülleri de bu yarışmalardan biri" dedi.
#Yusuf MuslubaşTüm dünyada gerçekleştirilen ve Türkiye’de Aktif Yaşam Derneği’nin hayata geçirerek çocukları açık havada deneyimleyerek öğrenmeye çağırdığı “Okul Dışarıda Günü”, OMO’nun desteğiyle 17 Mayıs Perşembe günü gerçekleştirildi. Projeye Türkiye’nin dört bir yanında 3000’den fazla okuldan 470 bini aşkın çocuk katıldı.
#Çocuk