Nöropazarlama haberleri sayfasında Nöropazarlama hakkında son dakika haberler ve güncel bilgiler bulunmaktadır. Toplam 43 Nöropazarlama haberi, videosu, fotoğrafı ve yazar yazısı yer almaktadır. Geçmişte ve bugün yeni yayımlanan son durum gelişmeleri ile pek çok haber sayfamızdan takip edilebilir.
Şirketler, yıllık büyüme hedeflerine ulaşabilmek ve hedeflerini sürdürülebilir kılmak için tüketici taleplerini karşılamak ve beklentilerini anlamak durumundalar. Bu doğrultuda, klasik araştırmaların yeterli olmaması, tüketici iç görüsünü derinlemesine anlama ihtiyacı şirketleri yeni nesil pazarlama yöntemlerine yönlendirmeye başladı.
#NöropazarlamaTüketicilerin satın alma kararları psikolojik, ekonomik, sosyolojik, kültürel ve kişisel birçok durumdan etkilenebiliyor. Bu faktörler, tüketicinin bir ürün ya da hizmete olan dikkatini, motivasyonunu ve duygusal ilgisini de doğrudan etkiliyor. Peki ya satın alma yaparken nelerden etkileniyoruz?
#Dijital PlatformlarDr. Sİnem Eyice Başev tarafından kaleme alınan Nöropazarlama Nörobilim ve Pazarlama Entegrasyonunda Teorik Yaklaşımlar ve Uygulama Örnekleri isimli kitap, nöropazarlama kavramını daha yakından tanımak isteyenlere yönelik bir kitap olma özelliği taşıyor.
#NöropazarlamaERGUN GÜMÜŞ KİMDİR?ODTÜ İşletme Bölümü’nden mezun olup Pazarlama sektöründe uzun yıllar geçirdi. Dünyada Nöromarketing’in yükselişini tespit edip Türkiye’de bu alanda öncü oldu. 2004’te kendi şirketini kurup Türkiye’de ilk toplam beyin temelli Nöroaraştırma yöntemi Emoreader’ı yarattı.
#NöropazarlamaY Kuşağı Bilinçdışı İşveren Algısı Nöropazarlama Araştırması, gençlerin çalışmayı tercih ettiği sektörler arasında önemli bir değişim olduğunu ortaya koydu. Buna göre bir zamanlar en gözde sektör olan finansın yerini artık hızlı tüketim ürünleri ve internet servis ve içerik sağlayıcıları şirketleri aldı.
#Y KuşağıBehçet Yalın Özkara sosyal medyada yaptığı tercih paylaşımıyla büyük dikkat çekti. ÖSYM tarafından alınan YKS tercih sonuçları bugün erişime açıldı. Üniversite tercih sonuçlarının açılmasıyla birlikte ilginç bir olay yaşandı. Prof. Dr. Behçet Yalın Özkara YKS'de yaptığı eksi 1.75 fizik neti ile fizik bölümüne yerleşti. Bu olay sonrası “Behçet Yalın Özkara kimdir?” sorusu gündeme geldi. İşte merak edilen detaylar...
#Prof. Dr. Behçet Yalın ÖzkaraKozmetik Ürün Uzmanı Biyolog Ayça Güngör, gündelik hayatın vazgeçilmezi haline gelen kozmetik ürün sektöründe insan psikolojisinden davranış bilimine, beynin uyarılmasından kendini iyi ve farklı hissettirmeye varana kadar çeşitli mesajların devreye girdiğini belirterek, “Kozmetik endüstrisi değişik algı yöntemleriyle tüketicinin tercihlerini etkilemek için nöropazarlama stratejisine yöneliyor” dedi.
#Kozmetik Ürün Uzmanı Biyolog Ayça Güngörİngiltere Veri Koruma Birimi (ICO) yetkilileri, şirketlerin gelecekte çalışanları izlemek veya işe almak için beyin izleme teknolojisini kullanabileceğini söylüyor. ICO'ya göre, "nöroteknolojinin" doğru şekilde geliştirilmemesi ve kullanılmaması halinde ayrımcılık tehlikesi var.
#NöroteknolojiOyun Erbaş, son günlerde pek çok kişinin kariyeri ve hayatı ile araştırdığı isimler arasında yer almaktadır. Tıp eğitimini psikiyatri alanında ilerleten Oytun Erbaş, Alzheimer gibi beyin hastalıkları üzerine de çalışmalar yapmıştır. Peki, Oytun Erbaş kimdir, nereli, kaç yaşında? İşte, o isim hakkında bazı bilgiler
#Oytun ErbaşGalatasaray Kulübü, İcra Kurulu Başkanı Hande Ocak Başev'in istifa ettiğini açıkladı. Kulüpten yapılan açıklamada, "Kulübümüz ve bağlı ortaklıklarında İcra Kurulu Başkanı olarak görev yapan Hande Ocak Başev istifa etmiştir.” Denildi. Peki, Hande Ocak Basev kimdir?
#Hande Ocak BaşevDoç. Dr. Oytun Erbaş’ın moderatörlüğünü yapacağı Yüzleşme programının tanıtımı yayınlandı. Birbirinden farklı 7 kişinin hayat hikayesinin anlatıldığı ve Doç. Dr. Oytun Erbaş'ın moderatörlüğünü yaptığı "Yüzleşme" programı yakında Kanal D ekranlarında olacak. Peki, Oytun Erbaş kimdir?
#Oytun Erbaş Kimdir?Son dönemin trend pazarlama yöntemlerinden biri olan Nöropazarlama (Neuromarketing), tüketicinin aklını ve duygularını okuyarak rakiplerinden ayrışmayı hedefleyen şirketlerin gözdesi. Peki bu yüksek pazarlama teknolojisi nasıl kullanılıyor?
#Şinasi Furkan AvcıŞirketler, yıllık büyüme hedeflerine ulaşabilmek ve hedeflerini sürdürülebilir kılmak için tüketici taleplerini karşılamak ve beklentilerini anlamak durumundalar. Bu doğrultuda, klasik araştırmaların yeterli olmaması, tüketici iç görüsünü derinlemesine anlama ihtiyacı şirketleri yeni nesil pazarlama yöntemlerine yönlendirmeye başladı.
#NöropazarlamaUygulama içerisinde geliştirdiği özelliklerle, diğer tüm sosyal medya mecralarının pabucunu dama atan, bununla beraber Türkiye’de 37 milyon kullanıcı sayısını aşan sosyal medya platformu Instagram, şirketler ve bireysel girişimciler için ne ifade ediyor? Nöropazarlama Danışmanı Seda Genç, Instagram’ın pazarlama amaçlı efektif kullanılması hakkında çeşitli ipuçları verdi.
#İnstagramTüketicilerin satın alma kararları psikolojik, ekonomik, sosyolojik, kültürel ve kişisel birçok durumdan etkilenebiliyor. Bu faktörler, tüketicinin bir ürün ya da hizmete olan dikkatini, motivasyonunu ve duygusal ilgisini de doğrudan etkiliyor. Peki ya satın alma yaparken nelerden etkileniyoruz?
#Dijital PlatformlarTürkiye Araştırmacılar Derneği’nin, bu yıl altıncısını düzenlediği ‘Baykuş Ödülleri Töreni’nde ödüller sahiplerini buldu. Konu ile ilgili araştırma şirketi Ipsos’tan yapılan açıklamada “Ipsos’a 5’i altın olmak üzere toplam 9 ödül birden geldi. Böylelikle Ipsos, 2018’in en çok ödül alan araştırma şirketi oldu” denildi.
#İpsosYükseköğretim Kurumları Sınavı’nın (YKS) ardından adaylar şimdi de meslek ve üniversite seçimi için kesin karar verme aşamasındalar. Sınav puanları açıklandıktan sonra tercihleri netleşecek olan adaylar, meslekleri araştırıyor. Nöroloji Uzmanı Bülent Madi de, mesleğinin tüm detaylarını anlattı.
#NörolojiDr. Sİnem Eyice Başev tarafından kaleme alınan Nöropazarlama Nörobilim ve Pazarlama Entegrasyonunda Teorik Yaklaşımlar ve Uygulama Örnekleri isimli kitap, nöropazarlama kavramını daha yakından tanımak isteyenlere yönelik bir kitap olma özelliği taşıyor.
#NöropazarlamaSahip olduğu olanaklar sayesinde öğrencilerine akademik donanımın yanı sıra kendi eğitim alanlarında uygulama fırsatı sunan Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi, alanında uzman ve deneyimli akademisyen kadrosuyla donanımlı iletişimciler yetiştiriyor. ÜÜTV, ÜÜ Radyo, ÜHA (Üsküdar Haber Ajansı) ve Haber Üsküdar Gazetesi gibi uygulama mecralarıyla teori ve pratiğin mükemmel bir senteziyle öğrencilerini geleceğe hazırlıyor. Prof. Dr. Nazife Güngör: “Hedeflerimizi değil ideallerimizi gerçekleştirmeye başladık.”
#Üsküdar ÜniversitesiÜsküdar Üniversitesi 4. Uluslararası İletişim Günleri’nde dijital bağımlılık nörobilim, psikoloji ve etik açılardan ele alındı. Bağımlılık sürecindeki en temel etkenin haz almak olduğunun vurgulandığı programda Yrd. Doç. Dr. Onur Noyan “Ne kadar çok fav/retweet o kadar çok haz, ne kadar çok beğeni o kadar çok haz ve bağımlılık sarmalı” diye konuştu.
#Bağımlılık