Markaların ön plana çıkması için çeşitli stratejiler geliştiren sosyal medya uzmanı Ahmet Aktene, sosyal medya reklamlarının farklı bileşenlerden meydana geldiğini, bu nedenle her bileşenin stratejilere dahil edilmesi gerektiğini söyledi.
#1Rachel Araz, bu yıl düzenlenen Altın Kelebek ödüllerinde En İyi Kadın Influencer dalında ödülün sahibi oldu. Gerek kırmızı halıda giydiği Hakan Yıldırım imzalı elbisesi, gerek ödül konuşmasıyla gecenin en popüler isimlerinden olan Araz’la aldığı ödülü ve herkesin ‘influencer’ olmak istediği bir dünyada bu işin sırlarını konuştuk.
#Rachel Araz2020 yılı şimdiden hem markalar hem de tüketiciler için iletişim dinamiklerinin değiştiği, ezberlerin bozulduğu bir yıl olarak kayıtlara geçti. Peki, zorlu koşullara rağmen tüketicilerin gözünde “lovemark” olmayı başarmak mümkün mü?
#Şinasi Furkan AvcıTeknoloji, pek çok sektör gibi dijital medya, reklamcılık ve dijital pazarlama alanlarını da şekillendiriyor. Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK), 2019 yılı hane halkı bilişim teknolojileri (BT) kullanım araştırması verilerine göre Türkiye’de internet kullanımı 2019 yılında 16-74 yaş grubundaki bireylerde yüzde 75,3 oldu. Mobil kullanımı ve E-ticarette de artış gözlemlendi. Her şeyi çok hızlı eskittiğimiz bu günlerde, dijital Darvinizm etkisi de giderek artıyor.
#Serap TorunMarka olmak, pazarlamada söz sahibi olmak ve satış için artık eskiden olduğundan farklı yöntemler kullanıyoruz. Çünkü gelişen teknoloji ve değişen jenerasyon satınalma davranışları başta olmak üzere pek çok alanda davranış değişikliği yaşanmasına sebep oluyor. Şu an için ekonomimizi yönlendiren 3 kuşak görüyoruz. Bunlar; X, Y, Z kuşakları. Bu kuşakların tercihleri neticesinde giderek bütünleşen iletişim ve teknoloji dijital medya, dijital pazarlama, dijital itibar yönetimi, dijital reklam gibi kavramları hayatımıza dahil etti.
#Serap Torun