Zeynep Tandoğan: Okur deneyimi her şeyden kıymetli

Güncelleme Tarihi:

Zeynep Tandoğan: Okur deneyimi her şeyden kıymetli
Oluşturulma Tarihi: Aralık 10, 2016 11:33

Zeynep Tandoğan: Okur deneyimi her şeyden kıymetli

Haberin Devamı

Edip TEKİN/BURSA, (DHA) - BURSA’da BUSİAD tarafından düzenlenen Yenilikçilik ve Yaratıcılık Sempozyumu’na katılan Hürriyet Gazetecilik ve Matbaa A.Ş. İcra Kurulu Üyesi ve Reklam Direktörü Zeynep Tandoğan, "Her yaptığımız hareketi takip edip, insanların ilgi alanlarını anlamaya çalışıyoruz. Hem marka hem okur deneyimi sağlayalım istiyoruz. Okur deneyimi her şeyden kıymetli" dedi.
Kısa adı 'BUSİAD' olan, Bursa Sanayici ve İşadamları Derneği ile Uludağ Üniversitesi işbirliğinde düzenlenen 'Bursa 7’nci Yenilikçilik ve Yaratıcılık Sempozyumu', ‘İnovasyon ve Pazarlama’ konu başlığı ile yapıldı. Podyum Davet Salonu’nda gerçekleşen etkinliğin açılışında konuşan Hürriyet Gazetecilik ve Matbaa A.Ş. İcra Kurulu Üyesi ve Reklam Direktörü Zeynep Tandoğan, "Hürriyet,  yaptığı bütün yeniliklerle dünyadaki platformlarda ‘Gelin bunları bize de anlatın’ diye çağrılan tek Türk medya markası” dedi.
Hürriyet’in insan odaklı çalıştığını vurgulayan Tandoğan, şöyle devam etti;
"Ekonomik toplum değiştikçe bireyler, ihtiyaçlar, satın alma kararları değişiyor. Bugün yerel bir firmadan yerel diye bahsedemiyoruz. Küreselleşme daha kolay yaşandığı için her şeyin birbirine geçtiği bir dünya var. Burada medyada bulunuyor. Medyanın görevi, bugünün gerçeklerini anlatmak. Bir içerik yapıyoruz. 'Hürriyet Dünyası' dediğimiz yapı, bir dünya ve platformu temsil ediyor."
Teknoloji ve veri kullanımı için stüdyo kurduklarını ifade eden Tandoğan sözlerine şöyle devam etti:
"Bu stüdyoda içerik üretiyorlar. Ciddi yatırım yaptık. İçerik üretmek DNA’mızda var. Markalar içerik üretmek istiyor. İçerik görsel sosyal medya optimizasyonları yapıyoruz. Özel işler de yapıyoruz. Ben gururla söylüyorum, lütfen siz de gurur duyun. Hürriyet yaptığı bütün yeniliklerle dünyadaki platformlarda ‘Gelin bunları bize de anlatın’ diye çağrılan tek Türk medya markası."
"GERİLLA PAZARLAMA TAKTİĞİNİ' KULLANIYORUZ"
Sempozyumun diğer bir konuşmacısı Yemeksepeti.com Kurucusu Nevzat Aydın, hayat hikayesini anlattı. Daha sonra ‘Yenilikçi fikirlerin ortaya çıkışı ve yaratıcı pazarlama stratejileri’ konulu bir konuşma yapan Aydın, “Kullanıcı beklentilerine en iyi cevap verecek kampanyalarla sayfamızı ziyaret etmelerini sağladık. Son 5 seneki şansımız pazarlama başarısıdır. Daha küçük bütçelerle vurup-kaçma gerilla pazarlamasını daha sık kullanıyoruz” dedi.
"SİTEMİZDEN GÜNDE 500 BİN KİŞİ YEMEK YİYOR"
Yemeksepeti.com’un 30’dan fazla rakibi olduğunu söyleyen Aydın, pazarın yüzde 99’una hakim olduklarını anlattı. İnternet üzerinden günde 170 bin kişinin siteye sipariş verdiğini ifade eden Aydın, “500 bin kişi yemek yiyor. 35 -40 bin kişi puan veriyor. Kullanıcıların fark yaratabildiği bir puanlama söz konusu. Siparişlerimizin yüzde 72’si mobil aplikasyonlar aracılığıyla geliyor. Bunun 3 senede yüzde 85’e ulaşmasını bekliyoruz. Sipariş verme oranı da yüzde 52. Bu veriler işimizi iyi yaptığımızı gösteriyor” diye konuştu.
Aydın, Türkiye insanının en çok lahmacun yediğini de ekledi. Konuşması bittikten sonra salondan ayrılan Aydın’a bir de sürpriz yapıldı. Yemeksepeti.Com üzerinden kebap siparişi veren Sos Teknoloji ve Eğitim Şirketi Ar-ge ve Eğitim Müdürü Serkan Baş, kebabı Aydın’a hediye etti. Kebabı gören Aydın, şaşkınlığını gizleyemedi.

FOTOĞRAFLI

 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!