Güncelleme Tarihi:
Aktene, “Dijitalleşme sosyal medya platformlarına olan ilgide de artmaya neden oldu. Artık özellikle bazı platformlar sıklıkla kullanılıyor. Sosyal medya reklamlarında en önemli konu yoğun olarak kullanılan platformların belirlenmesi. Kullanıcılar hangi platformlara ilgi gösteriyorlarsa markalar için bu platformlarda reklam çalışmaları yapılmalı. Ben de çalışmalarımın temelinde bunu ön plana çıkarıyor ve markaların değer kazanabilmesi için yoğun şekilde faaliyet gösteriyorum” ifadelerini kullandı.
Youtube ve Instagram gibi platformlarının sıklıkla kullanıldığını ifade eden Ahmet Aktene, değerlendirmelerini şu sözlerle sürdürdü: “Bunun yanı sıra Facebook önceden beri rağbet gören bir platform. Hala kayda değer kullanıcısı olduğunu söyleyebiliriz. Bu platformlarda markayı en iyi ve en etkili şekilde tanıtacak reklam kampanyaları yapılması markanın potansiyel müşterilere kısa sürede ulaşmasını sağlayacaktır.”
Yeni projelerini de paylaşan Aktene, ekledi: “Açıkçası İzmir’de faaliyet gösteren pek çok markayla çalışmalarım oldu. Markaların kendilerini sosyal medya üzerinden ön plana çıkarmalarına destekte bulundum. Bazı firmalar İzmir’de kurulmuş olmakla birlikte çok daha geniş alana yayılmayı hedeflediği için onlara özel sosyal medya pazarlama stratejileri geliştirdim.”