“İnsanlık için Yaratıcılık” temasıyla 05-06 Ekim tarihlerinde düzenlenecek Kristal Elma Festivali, bu yıl pek çok yeniliğe sahne olacak. Festivale özel yaratılan karakterlerle “Yaratıcılık Bulaşıcıdır” mottosu tüm mecralarda yaygınlaştırılırken, açıkhava etkinlikleri festivale yeni bir renk ve heyecan katacak.Kristal Elma yarışması için son başvuru tarihi 7 Ağustos.
#Kristal ElmaKristal Elma Festivali’nin 2. gününe Aziz Sancar’ın sözleri damga vurdu. Sancar; “Hayatımda Nobel dahil bütün bilimsel başarılarımı, herşeyimi Türkiye’dekibarış için veririrdim. Barışı sağlamanın bir yolu olsaydı yapardım,eğer onu başarabilseydim Nobel’den de vazgeçerdim. Nobel’i vermeyehazırım yeter ki ülkeme barış gelsin. Kafamı yoran üzen hep bu olmuştur”dedi.
#Kristal ElmaKristal Elma Festivali’nin 2. gününe Aziz Sancar’ın sözleri damga vurdu. Sancar; “Hayatımda Nobel dahil bütün bilimsel başarılarımı, herşeyimi Türkiye’deki barış için veririrdim. Barışı sağlamanın bir yolu olsaydı yapardım, eğer onu başarabilseydim Nobel’den de vazgeçerdim. Nobel’i vermeye hazırım yeter ki ülkeme barış gelsin. Kafamı yoran üzen hep bu olmuştur” dedi.
#Aziz Sancar'Ortak Değerler Hareketi - Müştereklerimizi Keşfedelim ve Geleceğe Birlikte Yürüyelim’ projesi ile ortak bir Türkiye hayali için harekete geçtiklerini belirten Doğan Holding Yönetim Kurulu Başkanı Begümhan Doğan Faralyalı, “Güven ve iyi niyet tohumlarını da müştereklerimizi konuşarak, hatırlayarak ekebiliriz. Bizi biz yapan, Türkiyeli yapan ortak değerimiz” dedi.
#Doğan Holding Yönetim Kurulu Başkanı Begümhan Doğan FaralyalıSon yıllarda hızlı bir büyüme yakalayan reklam yatırımları 2015’te rekor kırdı. Yılı yüzde 9’luk büyüme ile kapatan sektör tarihinde ilk defa 6.5 milyar lirayı gördü. Reklamcılar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Kayhan Şardan, sektörün 2016’da yüzde 10-15 arasında büyüyeceğini açıkladı.
#2015Dünyanın önde gelen reklam ajanslarından TBWA Worldwide Başkan ve CEO’su Troy Ruhanen, “Dünya reklam yatırımları hızla artıyor. Dijital önemli bir alan ama gazeteler pazar kaybetmeyecek. Çünkü insanlar gazete okumayı seviyor ve basılı bir şey istiyor. Gazeteler reklamveren için en önemli” dedi
#Mattias BergmanKristal Elma Festivali’nde Hürriyet’in yeni dijital reklam formatı olan ‘Brands&Stories’ (Markalar ve hikayeler)lansmanı gerçekleşti. Projeyi anlatan Hürriyet Reklam Direktörü ve İcra Kurulu Üyesi Zeynep Tandoğan “Markaların daha çok kişiye ulaşmasını sağlamak için onların hikâyesini anlatacak bir stüdyo kurduk. Çünkü hikâye anlatmak bizim DNA’mızda var” dedi.
#Kristal ElmaTürkiye’deki reklam yatırımları 2015 yılının ilk 6 ayında yüzde 7.8 büyüdü. Toplam reklam yatırımı 4.2 milyar dolara ulaştı. Reklamcılar Derneği (RD) Yönetim Kurulu Medya Asbaşkanı Demet İkiler, “Şirketler reklam yatırımlarına hız kesmeden devam ediyor. 2015 sonunda da reklam yatırımları artacak” dedi.