Ceyhun KUBURLU
Oluşturulma Tarihi: Ekim 15, 2015 12:53
Kristal Elma Festivali’nde Hürriyet’in yeni dijital reklam formatı olan ‘Brands&Stories’ (Markalar ve hikayeler)lansmanı gerçekleşti. Projeyi anlatan Hürriyet Reklam Direktörü ve İcra Kurulu Üyesi Zeynep Tandoğan “Markaların daha çok kişiye ulaşmasını sağlamak için onların hikâyesini anlatacak bir stüdyo kurduk. Çünkü hikâye anlatmak bizim DNA’mızda var” dedi.
Dünyanın önde gelen yaratıcılık festivali olan Kristal Elma'ya Hürriyet'in yeni dijital platformu olan 'Brand&Stories' damga vurdu. Markaların daha çok kişiye ulaşmasını sağlayacak olan yeni yapının tanıtımı ise Hürriyet Reklam Direktörü ve İcra Kurulu Üyesi Zeynep Tandoğan ve Ayhan Sicimoğlu tarafından “Markalara Benzersiz Hikâyeler Yaratmak” konu başlığı altında düzenlenen panelde anlatıldı. “Hikâye anlatmak bizim DNA’mızda var” diyen Tandoğan, “Markalar için hikâye anlatacak bir stüdyo oluşturduk. Bu stüdyo markaların ulaşmak istediği kişilere içerik üretecek ve birçok kanaldan etkili bir şekilde ulaşmasını sağlayacak” dedi.
36 MİLYON TEKİL ZİYARETÇİ
Anlamlı içerik ve etkili anlatımın önemli olduğunu anlatan Zeynep Tandoğan, şöyle konuştu: “İnsanların aklına ve kalbine dokunmamız gerekiyor. İçeriğin gücünden yararlanma hikâyesi bu. Markalar için de en önemli konu bu. Hürriyet’in çok büyük bir dünya olması bizi farklı kılıyor. Sosyal medyadaki gücümüz çok büyük. Sadece Facebook’ta 2 milyondan fazla takipçimiz, aylık 36 milyon tekil ziyaretçimiz var. Bunun yarısı mobilden ve yüzde 25’i sosyal medyadan geliyor. Markalar için hikâyeler üreterek bu hikayeleri kendi platformumuza uyarlayacağız.”
‘EN İYİ 10’U İLK BİZ YAPTIK
Hürriyet’in çok köklü ama yeni kalmış bir marka olduğunu vurgulayan Zeynep Tandoğan, şu bilgileri verdi: “Bugün herkesin zevkle okuduğu ‘En iyi 10’u Türkiye’ye ilk getiren Hürriyet oldu. Bu herkesin bildiği formatlardan biri. Ancak güzel olanı zamanında tarafımızdan üretilmiş olması. Brands&Stories ile ilgili olarak bizim yapacağımız en önemli hareket, ‘Bunu nasıl hikayeleştiririz, nasıl daha çok kişiye dokunuruz ve sizin için nasıl daha iyi sonuçlar üretiriz buna bakmamız gerekiyor. Hayal ettiğiniz içerikler üzerinden kitlelere ulaşmanız için büyük bir fırsat var. Burada bu işe ayrılmış ekip olacak ve sizin için çalışacak.”
11 ADET PREMIUM FORMAT Markalar için yeni arzu nesnesinin ‘içerik pazarlama ve native reklam’ olduğunun altını çizen Tandoğan, “11 tane Premium Format ürettik. Öyle bir dünya yarattık ki siz neye ihtiyacınız olduğunu söyleyeceksiniz biz de yapacağız. Bunu yaparken de ‘Entegre içerik sistemi, etkili dağıtım optimizasyonu, anlamlı yaratıcı dokunuş ve gelişim bir raporlama sistemi sunacağız. Tüketicinin aklına ve kalbine hitap eden hikâyeler oluşturup bu hikâyede kaç kişiye nasıl dokunduğumuzu raporlayabileceğiz. Bu formatlardan 3’ü ise liste, hikaye ve video olacak” dedi.
MÜDÜRE FABRİKA HEDİYE ETTİM Anlattığı hikâyelerle son dönemlerde öne çıkan sanatçı Ayhan Sicimoğlu da panelde başından geçen ilginç öykülere yer verdi. Sicimoğlu, “Ben gezmeyi ve yaşamayı seven biriyim. Babamın 6 tane fabrikası vardı. Babam vefat ettikten sonra hepsi bana kaldı. Sonra bu fabrikaları satmaya karar verdim. Fabrikalardan birinde müdür olarak çalışan birini babam fabrikaya yüzde 30 ortak yapmış. Ben de ‘yüzde 70’i’ de senin olsun’ dedim ve fabrikayı müdüre hediye ettim” dedi.
LANSMANA ÖZEL DAVET Hürriyet’in Kristal Elma kapsamında gerçekleşen 'Brands&Stories' lansmanında Uniq İstanbul'da gece de özel bir davet gerçekleştirildi. İş ve pazarlama dünyasının bir araya geldiği davette ev sahipliği yapan Hürriyet Reklam Direktörü ve İcra Kurulu Üyesi Zeynep Tandoğan "Brands&Stories, sizler için iyi hikayeler üretmek üzere hazır” şeklinde konuştu. Lift Content Factory Kurucusu ve Kristal Elma Organizatörü Ömer Erdem ise Dünyadaki yenilikleri ve trendleri takip eden kurum olarak Brands&Stories'in sektöre dinamizm katacağını ifade etti.