Dünyaca ünlü Amerikan markası Krispy Kreme’i Türkiye’ye getiren Katar’ın 50 milyar dolar cirolu grubu Almana Group Yönetim Kurulu Başkanı Omar Almana, Krispy Kreme’in şu anda 10 olan mağaza sayısını 2010 yılı sonunda 25’e çıkarmayı planladıklarını söyledi.
Marka olmak için her şeyi denediniz, milyarlar akıttınız ve yine de olmadı mı? Belki de yanlış yoldaydınız. Müşteri ilişkileri danışmanı Shoun Smith, 'özel' bir marka olmanın en büyük şartının müşterileri memnun etmek olduğunu söylüyor. Smith, 'Uncommon Practice' (Farklı Uygulama) adlı kitapta 19 'ayrıcalıklı' markayı mercek altına almış. İşte sonuç: Bu şirketler çalışanlarını 'şımartıyor', çalışanlar da müşterileri... 18-19 Aralık'ta Marka 2003 Konferansı için İstanbul'a gelecek Smith ile 'marka olmayı' konuştuk.<br>