2023 yılı için 3 milyar dolar ihracat hedefi belirleyen Türk kuru meyve sektörü, Kuru Meyve Tanıtım Grubu (KMTG) öncülüğünde Hindistan'da tanıtım atağı başlattı.Ege İhracatçı Birlikleri' nden (EİB) yapılan açıklamaya göre, Türk kuru meyve sektörü, dünyanın en kalabalık ülkelerinden Hindistan'ı hedef pazar belirledi.
#HindistanTÜRKİYE'nin üretim ve ihracatında dünya lideri olduğu, çekirdeksiz kuru üzüm, kuru incir, kuru kayısı ile antep fıstığı, Expo Milano 2015'de de tanıtıldı. Kuru meyve tanıtım grubunun standı, 14 Eylül Türk Günü etkinliklerinde yoğun ilgi gören stantlardan birisi oldu.
TÜRKİYE’nin geleneksel ihraç ürünleri çekirdeksiz kuru üzüm, kuru incir, kuru kayısı ve antep fıstığı için yeni ihraç pazarları bulmak için çalışan Kuru Meyve Tanıtım Grubu, 1 milyar 300 milyonluk nüfusuyla dünyanın en kalabalık ülkesi olan Çin Halk Cumhuriyeti pazarına odaklandı.