Günümüzde sosyal medya, markalaşmada büyük önem arz ediyor. Hedef kitleye ulaşmada en kısa yol olan sosyal medyanın doğru kullanımı ise firmalara uzun vadede büyük kar getiriyor. Bu kapsamda markalaşmak ya da var olan markasının tanıtımını yapmak isteyenlerin sosyal medyayı stratejik bir şekilde kullanmaları gerektiğini söyleyen CRM Medya Yönetim Kurulu Başkanı Ramazan Becer, markaların bu konuda özel stratejiler belirlemesi gerektiğini aktardı.
#GoogleGenç Liderler Zirvesi, liderlik potansiyeli taşıyan gençleri desteklemek ve onlara yeni ufuklar kazandırmak amacıyla hayata geçirilen ‘Genç Liderler Akademisi’ proje yarışması çatısı altında düzenlendi. Zirveye Türkiye’nin dört bir yanından 240 öğrenci katıldı.
#LiseBine yakın işletmenin üye olduğu Eskişehir Sanayi Odası ve dünyanın en büyük dijital pazarlama ve reklamcılık sektörü derneği İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB), Eskişehirli işletmelerin dijital pazarlamanın sunduğu imkanlardan faydalanarak rekabette öne çıkmaları ile önemli bir iş birliğine imza attılar.
#IAB33 yaşında olmasına rağmen Samsun ve İstanbul’da başarılı bir şekilde yürüttüğü marka danışmanlığı hizmetlerini bir üst seviyeye taşıyan Marka Danışmanı Görkem Güvendi Samsun / İstanbul ve Londra’da açtığı Venore Creative Worldwide Markası ile kariyerini uluslar arası boyuta taşıdı.
#1Çocukluğundan itibaren yeni şeyler üretmekten büyük bir keyif almış. Üniversite sınavının ardından öğretmenleri muhasebe okumasını beklerken o tercihini gemoloji ve mücevher tasarımından yana kullanmış. Mezun olur olmaz da Bodrum’da atölyesini kurarak üretmeye başlamış. Cansu Türkdoğan Şimşek, bugün ‘Cansui’ markasıyla kişiye özel tasarımları ve evlilik teklifi yüzükleriyle yoluna devam ediyor. “Bizi diğer markalardan ayıran en büyük özelliklerimizden biri bu sanıyorum” diyen Şimşek’in hedefleri arasında ise bahçesi olan bir evi atölye olarak kullanmak var.
#İzmirYeni ürün, yeni düşünce ve fikirlerin gelişiminden doğan bir süreçtir. İnovasyon devamlılığı bitmeyen ve süreklilik içeren bir faaliyettir. Bu nedenle de girişimcilik anlamında önemli bir yere sahiptir. Bu önem doğrultusunda inovasyonun ne anlama geldiğini öğrenerek, rahat kullanım sağlamak mümkündür. Yeni ürün gelişiminde oldukça önemli bir süreç olan, İnovasyon, Girişimcilik ve Yönetim bölümü nedir, İnovasyon, Girişimcilik ve Yönetim bölüm mezunları ne iş yapar? İnovasyon, Girişimcilik ve Yönetim Bölümü olan üniversiteler, İnovasyon, Girişimcilik ve Yönetim bölümü dersleri ve İnovasyon, Girişimcilik ve Yönetim bölümü iş imkanları nelerdir? İşte, tüm detaylar.
#İnovasyon Girişimcilik Ve Yönetim Bölümü Nedir?Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB), 2007 yılında kadın girişimci potansiyelinin geliştirilmesi, daha donanımlı hale getirilmesi ve girişimcilik kültürünün gelişmesine öncülük etmek üzere TOBB Kadın Girişimciler Kurulu’nu (KGK) kurdu. TOBB KGK, Türkiye’nin 81 ilinde girişimcilik ekosistemini kadınlar için daha elverişli hale getirmek için her yıl yüzlerce faaliyet gerçekleştiriyor. TOBB Başkanı M. Rifat Hisarcıklıoğlu’nun kadınların iş dünyasında hak ettikleri yeri almalarını sağlamak için kurduğu TOBB KGK sayesinde kadınlar arasında girişimciliğin bir kariyer seçeneği olarak önemi her geçen gün artıyor. 7 bin üyesi ile Türkiye’nin en geniş kadın girişimci ağı olan TOBB KGK’nın kurul üyeleri işkadınları, profesyonel yöneticiler, girişimcilik konusunda akademik çalışma yapan akademisyenler ile bu sahada bölgesel ya da ulusal ölçekte faaliyet yürüten sivil toplum kuruluşu yöneticilerinden ve girişimciliği destekleyen kamu kurum ve kuruluş temsilcilerinden oluşuyor. Kadın Girişimciler Kurulu’nun Türkiye’nin 81 ilinde temsilcilikleri bulunuyor. TOBB İl Kadın Girişimciler Kurulları seçimle işbaşına gelen 15 kişilik yönetim kurulundan oluşuyor. Biz de Hürriyet İK olarak her hafta bir ilimizdeki Kadın Girişimciler Kurulu ile görüşerek kurulların ildeki girişimcilik ekosistemine katkılarını ve KGK yöneticilerinin hikâyelerini anlatıyoruz. Bu hafta Denizli’deyiz...TOBB’un katkılarıyla hazırlanmıştır.
#GazetehaberleriTürkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB), 2007 yılında kadın girişimci potansiyelinin geliştirilmesi, daha donanımlı hale getirilmesi ve girişimcilik kültürünün gelişmesine öncülük etmek üzere TOBB Kadın Girişimciler Kurulu’nu (KGK) kurdu. TOBB KGK, Türkiye’nin 81 ilinde girişimcilik ekosistemini kadınlar için daha elverişli hale getirmek için her yıl yüzlerce faaliyet gerçekleştiriyor. TOBB Başkanı M. Rifat Hisarcıklıoğlu’nun kadınların iş dünyasında hak ettikleri yeri almalarını sağlamak için kurduğu TOBB KGK sayesinde kadınlar arasında girişimciliğin bir kariyer seçeneği olarak önemi her geçen gün artıyor. 7 bin üyesi ile Türkiye’nin en geniş kadın girişimci ağı olan TOBB KGK’nın kurul üyeleri işkadınları, profesyonel yöneticiler, girişimcilik konusunda akademik çalışma yapan akademisyenler ile bu sahada bölgesel ya da ulusal ölçekte faaliyet yürüten sivil toplum kuruluşu yöneticilerinden ve girişimciliği destekleyen kamu kurum ve kuruluş temsilcilerinden oluşuyor. Kadın Girişimciler Kurulu’nun Türkiye’nin 81 ilinde temsilcilikleri bulunuyor. TOBB İl Kadın Girişimciler Kurulları seçimle işbaşına gelen 15 kişilik yönetim kurulundan oluşuyor. Biz de Hürriyet İK olarak her hafta bir ilimizdeki Kadın Girişimciler Kurulu ile görüşerek kurulların ildeki girişimcilik ekosistemine katkılarını ve KGK yöneticilerinin hikâyelerini anlatıyoruz. Bu hafta Ankara’dayız...TOBB’un katkılarıyla hazırlanmıştır.
#GazetehaberleriTürkiye İşveren Sendikaları Konfederasyonu (TİSK) ile Teknolojide Kadın Derneğinin (wtech) hayata geçirdiği "Genç Dönüşüm" projesiyle genç bilişimciler, çevirim içi eğitimlerle istihdama kazandırılacak.
#Türkiye İşveren Sendikaları KonfederasyonuGiz Kozmetik İstanbul Çatalca’da ürettiği ürünlerle 50 ülkeye ihracat yapıyor. Hint Okyanusu’nda bulunan Mauritius Adası’ndan Bangladeş’e, Ukrayna’dan Fas’a kadar birçok ülkeye Türk kozmetik ürünlerini yollayan firma yeni açacağı üretim tesisiyle hedef büyüttü. Çatalca’da 3 bin metrekare alanda faaliyet gösterdiklerini belirten Giz Kozmetik Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Zengin, “2020’de 12 bin metrekarelik ikinci tesisimiz de devreye girecek. 2020 yılı ihracat hedefimiz 25 milyon dolar” dedi.
#KOBİYıllardır sosyal medya kullanıp, dijital dünyaya meraklı biri olarak birçok eğitimler de aldım… Eğitimin sonu yok… Yaprak Yapsan ile bir toplantıda tanışıp dijital dünyayı bir de ondan dinleyince bazı şeyleri doğru yaptığımı, bazılarını ise tam yapamadığımı öğrendim…
#ADANASpor ve iş dünyasının önemli isimlerinin bir araya geldiği 'Brand Sport Summit' panelinde 'Basketbolda Markalaşma' oturumunda konuşan Türkiye Basketbol Federasyonu (TBF) Başkanı Hidayet Türkoğlu, "Sporcu olarak siz bir platformdasınız ve size düşen taraf olan performansınızı da iyi yapıyorsunuz. Sonucunda talep artıyor ancak geniş çaplı düşünerek geniş kitlelere ulaşabilmek istiyorsunuz. Ben o dönem öncelikle reklamlarda karakterimi ve kendimi yansıtıyordum ve bunun da karşı tarafa iyi geçtiğini düşünüyorum" dedi.
#NBABURSA’da, Nef, Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) ve Hürriyet gazetesinin gerçekleştirdiği ‘Bursa Ekonomi Zirvesi: Endüstri 4.0/Otomotiv’ kapsamında düzenlenen ilk panelde dünyanın içinde bulunduğu ekonomik durum, reel ekonomi, sanayinin gelişimi ve kurlardaki değişimlerin yatırımlar üzerindeki etkisi gibi konular masaya yatırıldı.
#Bursa Ticaret Ve Sanayi OdasıDeğişim Dinamikleri Yönetim Merkezi tarafından bu yıl 4. kez gerçekleştirilen “Büyüme ve Kurumsallaşma Sürecinde Değişim Yönetimi” konulu panel, iş dünyasının önde gelen isimlerini bir araya getirdi. Panelde konuşan İstanbul Ticaret Odası eski başkanı Doç. Dr. Murat Yalçıntaş, şirketlerin batma sebeplerinin kötü yönetim olduğuna işaret etti.
#Doç. Dr. Murat Yalçıntaş2018 yıllık burç yorumlarınız... 2018 yılında burcunuzu neler bekliyor? Astrolog Aygül Aydın, aşktan kariyere, sağlıktan paraya kadar 2018'de burcunuzu nelerin beklediğini anlattı. İşte 2018 Koç burcu, Boğa burcu, İkizler burcu, Yengeç burcu, Aslan burcu, Başak burcu, Terazi burcu, Akrep burcu, Yay burcu, Oğlak burcu, Kova burcu, Balık burcu yıllık burç yorumları!
#2018 Burç Yorumları