COVID-19 dünyada etkisini azaltarak sürdürüyor. Hepimizin endişeli olduğu bu dönemi, tamamen atlatabilmemiz için uyarılara kulak vermemiz gerekiyor. Alınan korunma tedbirlerine özenle uyalım.Hürriyet Bursa olarak, ‘Yeni Normal’ süreci hakkında iş ve cemiyet hayatının tanınmış isimleriyle bir yazı dizisi hazırladık. Bu süreçten nasıl çıkacağımız çok önemli. Birlikte başarmak dileğiyle.
#Bursa13. Kırmızı Ödülleri’nde bu yıl büyük ödül Kıpkırmızı’yı Audi için hazırladığı ‘Cehennem’ başlıklı reklamla Tribal Worldwide İstanbul kazandı. Kırmızı Bölge’nin Kıpkırmızı ödülü Antalya merkezli Graphx’e, Kırmızı Dijital’in Kıpkırmızı’sı ise Plasenta Conversation Agency’ye gitti.
#ÖdülBU yıl 11’incisi düzenlenen “Kırmızı-Basında En İyiler Reklam Ödülleri”nde İzmir Reklamcılar Derneği (İRD) üye ajansları farklı kategorilerde 12 ödül birden kazandı. İstanbul Zorlu Center’daki törende Mandal Ajans, 3 Kırmızı Bölge Ödülü ve 4 başarı belgesi, Reklam Merkezi 1 Kırmızı Bölge Ödülü ve 2 başarı belgesi, San Design Company de 2 başarı belgesinin sahibi oldu.
Geçtiğimiz Perşembe akşamı (28 Şubat), bu sene 10. yaşını kutlayan Kırmızı Basında En İyiler Reklam Ödülleri, Maçka KüçükÇiftlik Park’ta düzenlenen muhteşem bir törenle sahiplerine verildi. KüçükÇiftlik Park, 28 Şubat akşamı kırmızıya boyandı ve sektörünün en başarılıları Kırmızı’larına kavuştu. Görkemli törenlerine alıştığımız Kırmızı, 10. yılında yine çok konuşulacak ve unutulmayacak bir geceye imza attı. Bu yıl 71 ajanstan 775 reklamın yarıştığı 10. Kırmızı’da büyük ödül Kıpkırmızı, Leo Burnett’in Oyuncak Müzesi için hazırladığı kampanyaya verildi. Sunay Akın’ın kurucusu olduğu müzeyi ziyaret çağrısında bulunan kampanyanın ilanlarında “Eski dostlarına sürpriz yap” deniyor.
#HtvyasamTürkiye’de gazete ve dergi reklamlarında yaratıcılığın desteklenmesi amacıyla başlatılan ‘Kırmızı, Basında En İyiler Reklam Ödülleri’ 10’uncu kez sahiplerini buldu. Büyük ödül ‘Kıpkırmızı’yı İstanbul Oyuncak Müzesi için hazırladıkları ilanla Leo Burnett İstanbul aldı.
Basın reklamlarında yaratıcılığın artırılmasını özendirmek amacıyla Hürriyet öncülüğünde 10 yıl önce başlatılan Kırmızı Ödülleri’nde başvurular 4 Ocak’a kadar devam ediyor. Bu yıl ilk kez dijital medya işlerinin de yarışacağı Kırmızı’da 18 kişilik jürinin yanında katılımcı ajanslar da birer oy sahibi olacak.
Kırmızı Basında En İyiler Reklam Ödülleri’nin geçen yıl, İstanbul dışında yer alan reklamcı ve reklamverenlere ulaşmak amacıyla başlattığı ‘Kırmızı Bölge Reklam Ödülleri’ için geri sayım başladı. 15 Aralık’ta İzmir’de düzenlenecek olan törenle Kırmızı Ödülleri sahiplerini bulacak.
Tatilsepeti.com’un, Alice BBDO ile hazırladığı “Hepimiz tatil için çalışıyoruz” ilanı, Turizm&Seyahat dalında Kırmızı’yı aldı. Tatilsepeti.com ortağı Suat Gücel, Alice BBDO ile önce marka konumlandırması yaptıklarını belirterek, “Slogana ilk sunumda vurulduk ama sıradışı illüstrasyonlara çok direnç gösterdik. İlanlarımız gündem yarattı. 2009’da yüzde 53 büyüdük” dedi.
Hürriyet Gazetesi Reklam Grup Başkanı Ayşe Sözeri Cemal, bu yıl yedinci kez verilen “Kırmızı Basında En İyiler Reklam Ödülleri”nin ‘bir markalaşma başarı öyküsü’ olduğunu söyledi. Ayşe Sözeri Cemal, reklamcıların kendi aralarındaki sohbetlerinde iyi bir basın reklamını ‘Tam Kırmızı’ şeklinde tarif ettiğini vurguladı.
Basın reklamlarında yaratıcılığın artırılmasını özendirmek, reklam ajansları çalışanlarının ve reklam verenlerin başarılarını belgeleyip, ödüllendirmek amacıyla 2003’ten beri düzenlenen "Kırmızı Basında En İyiler Reklam Ödülleri"nde 2009 yılında dereceye giren reklamların afişleri, Hürriyet Medya Towers Çetin Emeç Konferans Salonu Fuayesi’nde sergilenmeye başladı.