Güncelleme Tarihi:
61 ajanstan 418 reklam
Türkiye genelinde 61 ajanstan 418 reklam içeren 316 başvuru yapılırken, Kırmızı’nın bu yılki jüri başkanlığını Akdeniz Reklamcılar Derneği Başkanı, Graphx Ajans Eşbaşkanı ve Yaratıcı Yönetmeni Cihan İşbaşı üstlendi. Jürinin moderatörlüğünü ise Kırmızı Ödülleri Koordinatörü Gürül Öğüt yaptı. Jüri toplantısında, yarışmaya katılan işler ‘yaratıcılık ve uygulamadaki başarı’ kriterine göre değerlendirildi.”
Reklam buluşması
2. Kırmızı Bölge jürisinde şu isimler yer aldı: “Anıl Aydın (ANL Creative), Aytaç Dinler (Logos Pathos), Cihan İşbaşı (Jüri Başkanı-Graphx), Emre Noyan (Lowe Tanıtım), Gökçe Pınar Çapanoğlu (Papirus), Göksal Günaydın (Göksal Günaydin Grafik Tasarım), Gürül Öğüt (Moderatör-Kırmızı Ödülleri), Hacı Beğendik (Beğendik Mağazaları), Hakan Yegen (McCann Erickson), Muharrem Mantar (İyi Fikir), Murat Tanır (Sera Fressh), Mustafa Erkemen (Ak Ajans), Müzeyyen Taşçı (Talya Ajans), Oktay Aydın (Kreatif Medya Tasarım), Özge Kiraz (Eker Süt Ürünleri), Selim Gökdemir (Megapol İnşaat), Serdar Karaduman (Nore Tasarım), Şehnaz Aytekin (Adcoholic), Yiğit Sal (Reklam Merkezi)
Her reklamcıya kendi şehrinde ulaşılıyor
2003 yılından beri düzenlenen Kırmızı Ödülleri’nin amacı, basın reklamlarında yaratıcılığın artırılmasını özendirmek. Kırmızı Ödülleri 2010 yılında reklam sektörü adına adım attı ve Kırmızı Bölge’yi başlattı. İstanbul dışındaki reklam ajanslarının katılabildiği Kırmızı Bölge ile her reklamcıya kendi şehrinde ulaşılmaya başlandı. Daha önce Kırmızı Ödülleri 2004’te ‘En İyi Bölgesel Reklam’ ve ‘En İyi Bölgesel Reklam Kampanyası’ kategorileri açmıştı.