Güncelleme Tarihi:
Hürriyet Gazetesi ve Reklamcılık Vakfı’nın, Türkiye’de basın reklamlarında yaratıcılığı desteklemek ve ödüllendirmek amacıyla başlattığı “Kırmızı: Basında En İyiler Reklam Ödülleri” sergisi Yaşar Üniversitesi’nde açıldı.
Sanat severler katıldı
Selçuk Yaşar Kampüsü fuaye alanında düzenlenen serginin açılışına, Yaşar Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Murat Barkan, Yaşar Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ümit Atabek, Görsel İletişim Tasarımı Bölüm Başkanı Doç. Dr. Gülseren Şendur Atabek, İzmir Reklamcılar Derneği Başkanı Murat Türkay, akademisyenler, öğrenciler ve İzmirli sanatseverler katıldı. En iyi reklam ödüllerinin yer aldığı sergi Kırmızı sergisi son 7 yılda kıpkırmızı kategorisinde ve en iyi reklam kampanyası, en iyi moda, en iyi eğlence, en iyi sektörel reklam kategorisinde ödül alan eserlerden oluşuyor.
17 Aralık’ ta final
2003 yılından itibaren düzenlenen, reklam fotoğrafçılarının ve ilüstrasyon sanatçılarının da katıldığı yarışma, teknolojik değişimler hem de toplumsal değişimleri yansıtırken, Türk reklamcılık endüstrisinin son 7 yılına ışık tutuyor. İzmir Reklamcılar Derneği Başkanı Murat Türkay, “Kırmızı Bölge” adlı gazete ve dergileri kapsayan yarışmaya 378 başvuru olduğunu, ödüllerin 17 Aralık’ta Ankara’da dağıtılacağını söyledi.