Genç Kırmızı yarışmasında birinci olan “Damızlık Kızın Hikayesi” kitap kapağı tasarımı ile ödül alan Mimarsinan Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi'nden Didem Özbek, Fırat Can Karasu ve Ümit Türek , Kırmızı Ödülleri'yle ilgili 'Reklamcılıkta rekabetin ve dolayısıyla kalitenin artmasına fayda sağladığını düşünüyoruz, bu yönüyle Kırmızı Ödülleri’ ni önemsiyoruz. Sektöre henüz girmemiş veya yeni girmiş gençler için iyi bir referans olduğunu düşünüyoruz' dedi.
#Damızlık Kızın HikayesiKIRMIZI’da bu yıl Jüri Başkanlığını üstlenen Kramp Reklam Ajansı’nın Kurucu Ortağı ve Ajans Başkanı Ahmet Akın, soruları yanıtladı. Akın; 'Daha yaratıcı ve özgür çalışmalara tabii ki ihtiyaç var, her zaman var' açıklamasında bulundu.
#Ahmet AkınSON iki yıldır Doğan Kitap Genç Kırmızı sponsorluğu ve öncesinde iki yıl boyunca süren Doğan Egmont Canlı Kırmızı sponsorluğu ile Kırmızı Ödülleri’ne destek verdiklerini hatırlatan Doğan Egmont Genel Müdürü Gülgün Çarkoğlu; 'Yaratıcılığı destekleyen projeler bizi hep heyecanlandırmıştır. Yaratıcılığı destekleyip sektöre canlılık kazandırdığı için Hürriyet’e de elbette teşekkür borçluyuz' açıklamasında bulundu.
#Gülgün ÇarkoğluHürriyet öncülüğünde düzenlenen Kırmızı Ödülleri sektörün en uzun soluklu organizasyonlarından biri olarak 15. yılında görkemli bir törenle sahiplerini buldu. İletişim dünyasının buluştuğu gecenin teması ‘değişim’ oldu. 5 ayrı yarışmada 66 ödülün sahibini bulduğu törende Türkiye’nin en yaratıcı ajansları ve reklam verenleri ödüllendirildi.
#GazetehaberleriHürriyet öncülüğünde düzenlenen Kırmızı Ödülleri, 15. yılında reklam dünyasını daha iyiye teşvik ve motive etmek amacıyla ‘değişim’ temasıyla gerçekleştiriliyor. Sektörün deneyimli isimlerinden oluşan 82 kişilik Kırmızı Ödülleri jürisi, başvuruları değerlendirme süreci öncesinde ilk kez bir araya geldi.
#Kırmızı ÖdülleriReklam ve pazarlama alanında Türkiye’nin en önemli organizasyonlarından biri olan Kırmızı Ödülleri için geri sayım başladı. 19 Mart tarihine kadar başvuruların alınacağı ödüllerle ilgili yenilikleri ve beklentileri Hürriyet Reklam Direktörü ve İcra Kurulu üyesi Zeynep Tandoğan ve Kramp Ajans Başkanı ve Kırmızı Jüri Başkanı Ahmet Akın değerlendirdi.
#Kırmızı ÖdülleriReklam sektörünün en prestijli törenlerinden biri olarak kabul edilen Kırmızı Ödülleri, bu yıl 15. yılını kutluyor. 15 yıldır büyük bir gururla sektörü en iyiye teşvik eden Kırmızı Ödülleri yenilenen kategorileri ve yaratıcı organizasyonlarıyla bu yıl da sektöre imzasını atmaya hazırlanıyor.
#Kırmızı ÖdülleriGeçtiğimiz 2 yıl Doğan Egmont Canlı Kırmızı sponsorluğu, bu yıl ise Doğan Kitap Genç Kırmızı sponsorluğuyla Kırmızı Ödülleri’ne destek verdiklerini anlatan Doğan Egmont Genel Müdürü Gülgün Çarkoğlu, “Her şeyden önce, yaratıcılığı destekleyip sektöre canlılık kazandırdığı için Hürriyet’e teşekkür borçluyuz. Yaratıcılığı destekleyen projeler bizi hep heyecanlandırır.” açıklamasında bulundu.
#Doğan Egmont Canlı KırmızıReklam sektörünün kalbi bu yıl 14’üncüsü düzenlenen Kırmızı Ödülleri’nde attı. Törende, Kıpkırmızı Basın ödülünü TBWA, Kıpkırmızı Bölge ödülünü Ideart, Kıpkırmızı Dijital ödülünü Manajans Thompson, Kıpkırmızı Zanaat ödülünü Rafineri Reklamcılık, Kıpkırmızı Kampanya ödülünü de TBWA aldı.
#GazetehaberleriReklam ve pazarlama alanında Türkiye’nin en önemli organizasyon-larından biri olan Kırmızı Ödülleri için geri sayım başladı. 17 Nisan tarihine kadar başvuruların alınacağı ödüllerle ilgili yenilikleri ve beklentileri Hürriyet Reklam Direktörü ve İcra Kurulu Üyesi Zeynep Tandoğan ve Jüri Başkanı Faika Ergüder değerlendirdi.
#Kırmızı Ödülleri13. Kırmızı Ödülleri’nde bu yıl büyük ödül Kıpkırmızı’yı Audi için hazırladığı ‘Cehennem’ başlıklı reklamla Tribal Worldwide İstanbul kazandı. Kırmızı Bölge’nin Kıpkırmızı ödülü Antalya merkezli Graphx’e, Kırmızı Dijital’in Kıpkırmızı’sı ise Plasenta Conversation Agency’ye gitti.
#ÖdülSon 13 yıldır reklam dünyasına yön veren Kırmızı Ödülleri, bu yıl dijitalleşen dünyayı da eksenine kattı. Kırmızı Ödülleri’nde bu yıl geleneksel basın reklamlarının yanı sıra dijital reklamlar ve ajanslar da yarışa katılıyor. Kırmızı Ödülleri’nde ilk kez 46 farklı dijital alanda en iyiler belirlenecek.
#Kırmızı Reklam Ödülleri12 yılda 15 bine yakın reklamın yarıştığı Kırmızı’da elde edilen birikim, toplum ve popüler kültür alanında çalışan sosyal araştırmacılara benzersiz bir kaynak sunuyor. Hürriyet Pazarlama Direktörü Birim Gönülşen Özyürekli, Kırmızı’ya gösterilen yoğun ilginin yaratıcılığı ölçmesi özelliğinin de etkili olduğunu söyledi.
#KırmızıHÜRRİYET Reklam Direktörü Zeynep Tandoğan, basın reklamcılığında yaratıcılık unsurunu arayan Kırmızı Ödüllerinin 12 yıldır aralıksız gerçekleştirilmesinin büyük önem taşıdığına dikkat çekti. Tandoğan, “Kırmızı, sektörün kendinden bahsetmesi ve yapılan işlerin konuşulması açısından sektör temsilcilerine büyük fırsatlar sunuyor. Reklam sektörü Kırmızı ile her yıl dinamizm kazanıyor, yenileniyor” dedi.
#Filli Boya