Güncelleme Tarihi:
2003 yılından bu yana düzenlenen Kırmızı Ödülleri’nde bu yıl dijital alandaki yaratıcılık da ödüllendirilecek.
Kırmızı Digitalde En İyi Reklam Ödülleri başlığıyla ilk kez düzenlenecek olan yarışmaya başvurular Kırmızı’nın internet sitesi üzerinden gerçekleşecek.
BAŞVURULAR 17 NİSAN’A KADAR
Kırmızı Dijital’e başvurular 1 Mart’ta başladı ve 17 Nisan’a kadar sürecek.
Bu kategoride 1 Mayıs 2015 ile 15 Nisan 2016 tarihleri arasında ilk kez online platformlarda yayımlanmış projeler yarışacak.
Özel ödüllerle toplamda 46 kategoride ödüllerin sahiplerine dağıtılacağı Kırmızı Dijital’e katılımcılar, büyük ödül Dijital Kıpkırmızı için yarışacak.
Kırmızı Dijital’de sırasıyla; web kategorileri, medya kategorileri, mobil kategoriler, sosyal sorumluluk kategorileri, brands&stories kategorileri, zanaat kategorileri ve özel kategoriler dalları yer alıyor.
JÜRİDE 150’DEN FAZLA PAZARLAMA UZMANI YER ALIYOR
Kırmızı Dijital ödüllerini belirleyen jüride 150’den fazla pazarlama uzmanı yer alıyor. Bugüne kadar bine yakın firma ve 10 binden fazla reklam yarışmaya katıldı.
Kırmızı, Kırmızı Bölge, Kırmızı Dijital ve Kırmızı Uluslararası Film Festivali (UAFF) Afiş Yarışması başvurularını; her biri alanlarının önde gelen isimlerinden oluşan, başkanlıklarını Y&R Brands İstanbul’un CEO’su Arzu Ünal’ın yaptığı 4 farklı jüri değerlendirecek.
Katılımcılar, 1 Mart 2016 itibarıyla yarışma başvurularını yapabilecekleri www.kirmiziodulleri.com sitesinden, aynı zamanda katılım koşulları, bu yılın kategorileri detaylarını, Hürriyet Özel Ödülü, Kırmızı-UAFF Afiş Yarışması, Genç Kırmızı ve Canlı Kırmızı yarışmaları ile ilgili bilgilere ulaşabilecekler. Kırmızı’yı sosyal ağlarda ise Facebook, Twitter ve Instagram üzerinden takip edebilecekler. 13. Kırmızı Ödül Töreni, Zorlu Performans Sanatları Merkezi’nde 26 Mayıs 2016 tarihinde düzenlenecek.
FORMULA 1’DEN ESİNLENİLDİ
Bu yılki ödüllerde dijitalleşen kategorilere daha fazla yer açılmasında, gazetelerden internet sitelerine, mobil sitelere ve uygulamalara kayılmasının ve hurriyet.com.tr’nin geçirdiği dijital evrimin de etkisi olduğu belirtildi.
Bu yılın en önemli konsepti ise “hız” olarak belirlendi ve jüride ekibinin Formula 1 pilotları gibi düşünüldüğüne işaret edildi.
Kırmızı Ödülleri’nin tanıtımında da yine hız vurgusu jüri üyelerinin orijinal Formula 1 pilotu kıyafetleri giydiği görüldü.
İŞTE KATEGORİLER
Web Kategorileri
Web Sitesi
Mikro Site
Entegre Kampanya Kategorileri
Video Kategorileri
Hızlı Tüketim Ürünü
Dayanıklı Tüketim Ürünü
Hizmet
Diğer
Sosyal Medya Kategorileri
Medya Kategorileri
Mobil Kategoriler
Sosyal Sorumluluk Kategorileri
Brands & Storıes Kategorileri
Zanaat Kategorileri
Özel Kategoriler