Kısacık kestirdiği saçlarıyla uzun zamandır oldukça konuşulan ünlü oyuncu Birce Akalay, Dove Marka Müdürü Özge Acarbay ve reklam filminden aldığı ilhamla saçlarını değiştiren Aslı Kızmaz, Dove’un #ezberlerinötesinde kampanyası için bir araya gelerek, kadınlara “saçlarınızı içinizden geldiği gibi yapmakta özgür olun” çağrısında bulundu
#Aslı KızmazCennette sorun var: Seksi iç çamaşırı markası Victoria’s Secret’ın durumu sallantıda. Markanın cirosunun yüzde 40’ını oluşturan genç kızlara yönelik alt marka ‘Pink’ can çekişiyor. 2000’li yılların en başarılı markalarından Victoria’s Secret bu hale nasıl geldi? Sebep, gerçekten #Me Too/Ben de’ kampanyası mı?
##Me Too‘Cennet’te sorun var: İçgiyim markası Victoria’s Secret’ın durumu sallantıda. Markanın cirosunun yüzde 40’ını oluşturan, genç kızlara yönelik alt marka ‘Pink’ can çekişiyor. 2000’li yılların en başarılı projelerinden Victoria’s Secret bu hale nasıl geldi? Sebep, gerçekten #Me Too (‘Ben de’) kampanyası mı?
#Stella MaxwellBenim Güzelliğim #RakamlarınÖtesinde diyen Dove, Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG) ve VOGUE Türkiye işbirliğinde düzenlenen gecede, sanat, spor, medya ve iş dünyasından etkili kadınlar sahnedeydi. Geceye damgasını vuran 10 kadın, kendi rakam ve sloganlarının yer aldığı DB Berdan imzalı tişörtlerle podyuma çıktı. Tişörtlerden elde edilen gelir ise TOG’a bağışlanacak.
#DoveHürriyet’in bu yıl ikincisini düzenlediği Kadının Gücü Konferansı, 5 Mart’ta Raffles İstanbul’da yapıldı. Gün boyu süren etkinlikte kadınların ilham veren başarı öyküleri katılımcılarla paylaşıldı. Büyük ilgi gören konferansa iş ve sanat dünyasının önemli isimleri de katıldı.
#Kadının Gücü KonferansıKadınların toplumsal yaşamdaki güçlü seslerini duyurmak ve ilham veren hikayelerini daha geniş kitlelere ulaştırmak amacıyla yola çıkan “Kadının Gücü Konferansı” düzenlendi. Hurriyet.com.tr, Raffles İstanbul’da gün boyu süren etkinlikten canlı yayınlarla konuşmaları aktardı.
#Kadının GücüBUNDAN 11 yıl önce basın reklamlarında ‘yaratıcılığı’ ödüllendirmek üzere yola çıkan Kırmızı, bölgeleri ve dijital reklamları da kapsamına alarak büyüdü. Hürriyet Dünyası Pazarlama Direktörü Birim Gönülşen Özyürekli, Kırmızı’nın kısa sürede Türkiye’nin en prestijli yarışması haline geldiğine geldiğine dikkat çekti.
Meriç Nehri'nde aralarında 3 çocuğun da bulunduğu 16 kişinin boğularak ölmesine neden olan çetenin telefon konuşmaları, polisi bile dehşete düşürdü. Sabah Gazetesi'nden Tamer Oskay'ın haberine göre, konuşmaların ayrıntılarında çete üyelerinin, kaçakları sopayla döverek Meriç Nehri'nin azgın sularına zorla soktukları ortaya çıktı.