Delphi, İzmir’de Ege Serbest Bölgesi’nde kurulu fabrikasında donanımdan gelişmiş yazılım çözümlerine yaptığı yerli üretimle çözümler sunarken, satış sonrası pazarında da yedek parçadan arıza teşhis cihazı ve eğitime kadar uçtan uca, OE seviyesinde çözümler sunduğunu açıkladı.
#DelphiRenault Grubu, Çin pazarına yönelik olarak iki temel ürün grubu olan elektrikli araçlar (EV) ve hafif ticari araçlar (LCV) üzerine kurulu yeni stratejisini açıkladı. Bu yeni strateji dahilinde Renault Grubunun Çin’deki faaliyetleri aşağıda belirtildiği biçimde yürütülecek.
#RenaultRenault Grubu, Çin pazarına yönelik olarak iki temel ürün grubu olan elektrikli araçlar (EV) ve hafif ticari araçlar (LCV) üzerine kurulu yeni stratejisini açıkladı. Bu yeni strateji dahilinde Renault Grubunun Çin’deki faaliyetleri aşağıda belirtildiği biçimde yürütülecek.
#RenaultErnst & Young'un hazırladığı raporda, otomotiv sektöründe Türkiye'nin, Orta ve Doğu Avrupa'da en büyük büyüme potansiyeline sahip ülke olduğu vurgulandı. Ernst & Young Türkiye Vergi Bölüm Başkanı Mustafa Çamlıca, “Türk otomotiv endüstrisinin 2012 yılına kadar 1.1 milyon adet üretime ulaşacağına ve 2009'da 300 binlerde olan çalışan sayısının 600 bin kişiye ulaşacağına inanıyoruz” dedi.
Dünyada üretilen motorlu taşıtların neredeyse üçte biri Japonların imzasını taşıyor. Bugün yeni teknolojiler ve otomotiv adına yapılan tüm yenilikler ilk kez Japon firmalar tarafından ortaya çıkıyor. General Motors, Ford ve DaimlerChrysler gibi devler büyük krizlerle boğuşurken, kendini sürekli geliştiren Japon firmalarının piyasa değeri ise artmaya devam ediyor.
Son 6 yıldır dünyanın en büyük otomotiv pazarı olan Çin’in global otomotivdeki gücü her geçen gün artıyor. İsveçli Volvo’yu satın alan, Fransız Peugeot-Citroen’e ortak olan ve Amerikan Jeep’i almak için bastıran Çinli markalar şimdi de elektrikli araç üretimi konusunda global işbirliklerine imza atmaya başladı. Bu doğrultuda Çinli Dongfeng, Renault-Nissan ile ortak şirket kurdu.
#GazetehaberleriSon 6 yıldır dünyanın en büyük otomotiv pazarı olan Çin’in global otomotivdeki gücü her geçen gün artıyor. İsveçli Volvo’yu satın alan, Fransız Peugeot-Citroen’e ortak olan ve Amerikan Jeep’i almak için bastıran Çinli markalar şimdi de elektrikli araç üretimi konusunda global işbirliklerine imza atmaya başladı. Bu doğrultuda Çinli Dongfen, Renault-Nissan ile ortak şirket kurdu.
#PeugeotDünyada tüm markaların katıldığı tek otomobil şovu unvanını alan ‘Cenevre Otomobil Fuarı’ kapılarını 87’nci kez açtı. Fuara 3 yıl önce iflasın eşiğinden dönerek Çinli Dongfeng ve Fransız hükümetinin desteğiyle yükselişe geçen Peugeot Citroen Grubu’nun (PSA) hem Opel’i alıp hem de ‘Avrupa’da Yılın Otomobili’ seçilmesi damgasını vurdu.
#Cenevre Otomobil FuarıFRANSIZ Renault’un Türk ortağı Oyak’ın Otomotiv Grubu Başkanı Celal Çağlar, “IŞİD riskini Türkiye’de üreten düşünsün’ diyen PSA Grubu Ortadoğu ve Afrika Direktörü Jean-Christophe Quemard’a, “Bugün Türkiye’de üretim yapan markalar krizlerden kurtuldu. PSA Grubu’nu iflasa sürükleyen yanlış ülkelere yatırım oldu. Türkiye’ye yatıran her zaman kazanır” cevabını verdi.
AVRUPA’nın en büyük otomobil fuarlarından biri olan Cenevre, yarın önce dünya basınına kapılarını açıyor. 100’e yakını yeni model olmak üzere toplam 900 modelin sergileneceği fuar, tüm dünyaya Avrupa’da artık kötü günlerin geçtiğinin mesajını vererek, “Kriz artık dikiz aynasında kaldı” diyecek.
OTOMOBİLDE kopya tasarımdan kurtulup özgün çizgilere sahip yeni modelleri vitrine çıkaran Çinli üreticiler, araçlarını bir türlü vatandaşlarına beğendiremiyor. Yollardaki her 10 araçtan 7’sinin yabancı üreticinin logosunu taşıması, Çinli üreticilerin sadece fuarlarda sergiledikleri modeller için ‘Görüntü var, ses yok’ yorumunun yapılmasına neden oluyor.