Marketing Türkiye & BoomSonar iş birliğiyle hayata geçirilen ve Dijital Pazarlama İletişimi Platformu’nun (DPİP) destek verdiği Brandverse Awards’ta kazanlar ödüllerine kavuşuyor. 30 Haziran’da Hilton İstanbul Bomonti’de gerçekleşecek olan Brandverse Awards Ödül Töreni’nde pazarlama ve reklam sektörünün en başarılı projeleri ödüllerine kavuşacak. Ödül töreni Brandverse Awards ve Marketing Türkiye YouTube kanallarının da canlı olarak yayınlanacak…
#Brandverse AwardsDijital Pazarlama İletişimi Platformu Başkan Yardımcısı Ayşen Akalın, reklamda sahtecilik, marka güvenliği gibi konularda yurt dışındaki benzer oluşumlarla iş birliği yaparak çözüm üreteceklerini belirterek; “Ekosistemi sürdürülebilir ve kontrollü bir şekilde büyütmek için çalışacağız” dedi.
#Ayşen AkalınKüresel işgücünde Z Kuşağı’nın ağırlığı her yıl artıyor. Birçok yönetici onları disiplinsiz, rahat ve sabırsız olarak nitelendiriyor. Z’lerse ne bundan rahatsız ne de günümüzün iş odaklı, hiyerarşik, otoriter, tüketen kurum kültürüne uyum sağlamaya niyetli. Üstleriyle ve işleriyle dalga geçtikleri videolar TikTok’ta viral oluyor. İş hayatından beklentileri BBC, Business Insider gibi yayınlarda tartışılıyor. Biz de Türkiye’de yöneticiler Z Kuşağı’nı nasıl algılıyor, onlar yöneticileri hakkında ne düşünüyor diye muhataplarına sorduk. Uzmanların nesillerin barış içinde çalışmasına yönelik tavsiyelerini dinledik.
#Z KuşağıTürkiye ve Çin’deki iki dev operasyonu başarıyla yürüten TFI TAB Gıda Yatırımları, dünya çapındaki 2.500’ü aşkın restoranı, franchise restoranlar dahil 50 bini aşkın çalışanı ve et, ekmek, salata, patates dahil birçok ürün tedarikini entegre olarak temin ettiği eşsiz ekosistemiyle dünyanın en büyük 3 hızlı servis restoran operatöründen biri olma hedefi doğrultusunda emin adımlarla ilerliyor.
#TAB Gıda“Hangi mesleği seçmeliyim” sorusuna verilen yanıtlar her dönem çağın şartlarına göre değişim gösteriyor. Ama pandeminin meslek seçiminde denklemi çok daha radikal ve hızlı biçimde değiştirmesi bekleniyor. Pandeminin değiştirdiği dünya koşullarında bazı mesleklerin öneminin artacağı tahmin ediliyor.
#COVID-191954 yılında Çanakkale Kemallı Köyü’ne yerleşen Ramazan Çetin’in diktiği zeytin fidanları uzun yıllar sürecek yolculuğun ilk adımı oldu. 67 yıllık serüvende ailenin 4. kuşak temsilcisi Elif Yeniev görevi devraldı ve dede mirası markalaştı. İki yılda 4 kat büyüyen şirket yurtdışına da açıldı. Irak ile başlayan ihracat hamlesinde sırada Almanya ve Fransa var.
#GazetehaberleriTrendyol, Türkiye’nin dört bir yanındaki kadınları dijital ekonomiye kazandırmak için KAGİDER (Türkiye Kadın Girişimciler Derneği) iş birliğinde ‘Gelecek Kadınların’ programını başlattı. Programla, moda alanında öncü duruşlarıyla tanınan isimlerle birlikte tasarlanan ve sadece Trendyol’da satışa sunulacak koleksiyonun gelirinin tamamıyla binlerce kadının girişimcilik yolculuğuna destek olunması hedefleniyor.
#Trendyolİşletmelerin dijital iş ortağı Vodafone Business, KOBİ’leri geleceğin dünyasına hazırlıyor. Vodafone Business, KOBİ’lere dijitalleşme yolunda verdiği desteği eğitim platformu ile güçlendiriyor. Vodafone Business, KOBİ’lerin dijital dönüşümünü destekleyecek, e-ticaret faaliyetlerinde yönlendirici olacak ve farklı uzmanlık seviyelerinde sürekli güncellenecek eğitim platformunu hayata geçirdi. Vodafone Business Dijital KOBİ Eğitim Platformu’nda 100’e yakın eğitim ücretsiz sunuluyor. Platformda e-Ticaret’ten dijital tarıma, e-ihracattan dijital pazarlamaya, dijital ve finansal okur yazarlıktan girişimciliğe birçok başlıkta KOBİ’lerin ihtiyaç duyduğu sektörel ve temel bilgiler veriliyor.
#Vodafone BusinessKOBİ’lerin dijitalleşmelerini sağlamak amacıyla T.C. Ticaret Bakanlığı’nın desteğiyle, TOBB’un himayesinde düzenlenen “Türkiye Teknoloji Buluşmaları’’ online platforma taşındı. Gerçekleştirilen ilk online etkinlikte Vodafone Business’ın TOBB üyelerine özel ayrıcalıklarla sunulan e-ticaret ürünü duyuruldu. TOBB çatısı altındaki 365 oda ve borsanın üyeleri, Vodafone Business’ın E-Ticaret Hizmet Paketi ile anahtar teslim e-ticaret sitesi sahibi olurken potansiyel müşterilerine dijital kanallarından ulaşarak yeni pazarların kapılarını açabilecek. Etkinlikte Vodafone Business Dijital KOBİ Eğitim Platformu da tanıtıldı.
#VodafoneErgi Şener yazdı... Dünyamız, zaten son derece değişken, belirsiz ve karmaşık bir hal almıştı. Sürekli değişen bir ortamda, adaptasyon yeteneklerimizi sürekli geliştirmek ve kendimizi yeni dünyaya hazırlamak durumundaydık. Yıkıcı teknolojilerden, yeni ortaya çıkan rakiplere kadar değişimin doğası ve temposu öngörülemez bir biçimde hızlanmıştı. Bununla birlikte, Coronavirus ile birikte, tüm bu değişim çok daha fazla etkisini göstermekte. Artık, süreçleri ve olayları tahmin etmek daha da güç… Böyle bir ortamda, geleceğe yönelik stratejik kararlar almak ve geleceği modellemeye çalışmak da oldukça zor.
#Ergi ŞenerTürkiye, Avrupa ve Ortadoğu’nun oyun ve espor odaklı en büyük merkezi ininal Espor Arena görkemli bir törenle 42 Maslak’ta açıldı. Oyun tutkunlarının ve Türkiye’nin önde gelen espor oyuncularının katıldığı etkinlikte, açılışa özel turnuvalar ve gösteriler düzenlendi.
#İninal Espor ArenaTicaret Bakanı Ruhsar Pekcan yaptığı açıklamada, "Sınır kapılarındaki araç trafiğinin yönetilmesi ve düzenlenmesine ilişkin Randevulu Sanal Sıra Sistemi uygulamasını 2020 yılı içinde kara sınır kapılarında hayata geçirmeye başlayacağız. İthalatta Yerinde Gümrükleme uygulamasını 2020 yılı içinde hayata geçireceğiz." ifadelerini kullandı.
#GümrükHürriyet’in sosyal medya, influencer marketing platformu olan Boomads projesinin yöneticileri Hilal Meriç Bor ve Ahmet Erten’in ilk kitabı, “Dijital Çağın Mesleği: Nasıl Influencer Olunur?” raflardaki yerini aldı. Kitap, hayatımıza son yıllarda giren bu kavramın yanı sıra sosyal medyanın dinamiklerini de aktarıyor.
#İnfluencerHürriyet’in sosyal medya, influencer ve marketing platformu olan Boomads projesinin yöneticileri Hilal Meriç Bor ve Ahmet Erten’in ilk kitabı, ‘Dijital Çağın Mesleği: Nasıl Influencer Olunur?’ raflardaki yerini aldı. Kitap, hayatımıza son yıllarda giren bu kavramın yanı sıra sosyal medyanın dinamiklerini de aktarıyor.
#KitapHürriyet’in sosyal medya, influencer marketing platformu olan Boomads projesinin yöneticileri Hilal Meriç Bor ve Ahmet Erten’in ilk kitabı, “Dijital Çağın Mesleği: Nasıl Influencer Olunur?” raflardaki yerini aldı. Kitap, hayatımıza son yıllarda giren bu kavramın yanı sıra sosyal medyanın dinamiklerini de aktarıyor.
#Dijital Çağın MesleğiSosyal girişimler insanların günlük yaşamlarında sık sık karşılaştıkları sorunlar hakkında çözümler yaratıyor. Ancak, bu uygulamaların hayata geçebilmesi ve etkisini arttırabilmesi için finansal desteğe ihtiyaçları oluyor. Sosyal girişimleri bir çatı altında toplayan İmece, maddi desteğe ulaşabilmeleri için sosyal girişimlere kitlesel fonlama eğitimi veriyor.
#İmeceIDC Türkiye’nin düzenlediği “Nesnelerin İnterneti, Büyük Veri ve Analitik Konferansı” için bir araya gelen ülkenin önde gelen kurumlarının üst düzey BT Yöneticileri ve Veri Bilimcileri, en son trend ve teknolojileri tartıştı. 14 Aralık Perşembe günü Wyndham Grand Levent’te “Dijital İkiz’in ABC’si” teması altında gerçekleşen konferansta, 200’den fazla katılımcı, veriyi, insanları ve süreçleri yönetmede entegre yaklaşımlarla bu alandaki güncel teknolojiler tartıştı.
#İotVodafone Türkiye bugün gerçekleştirdiği bir basın toplantısıyla dünya çapında gerçekleştirilen logo ve slogan değişikliğinin duyurusunu yaptı. Vodafone’un “ters virgül” şeklindeki logosuna yeni bir şekil verilirken, “Gelecek heyecan verici. Hazır mısınız?” sloganı da gelecekte teknolojide ve buna bağlı olarak insan hayatında meydana gelecek değişikliklere işaret ediliyor.
#VodafoneBUMERANG Ödülleri'nde 'en tarz blog' seçilen Yaşar Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İletişim Yüksek Lisans Programı mezunları Kemal Kadirhan ve Didem Pulat tarafından 53 TL'ye kurulan 'sesliyemek.com' bloğu, sektördeki büyük bir yatırımcıya 200 bin TL'ye satıldı.
#BlogGERİDE bıraktığımız 2013 yılında okurlardan gelen mesajların çetelesini tutamadım. O yüzden sayısal bilgi veremiyorum, ama önceki yıllara göre okur eleştirilerinin azaldığını söyleyebilirim. Kuşkusuz bu değişimin temel nedenini tespit edebilmek ayrı bir araştırma konusu. Umarım bu azalma, Hürriyet’in etik ilkelere eskiye oranla daha çok özen göstermesi ve okurların giderek daha az hataya rastlamasından kaynaklanıyordur.