Oxford, Cambridge, Harvard gibi dünya üniversitelerinin logolarının yer aldığı ürünleri görmüşsünüzdür. Bu tür ürünler, özellikle mezun olduğu okula aidiyet duygusunu devam ettirmek isteyenlerin tercihi. Bir de o yükseköğretim kurumunun hayalini kuranların. Türkiye’de daha çok vakıf üniversitelerinde görülen furyaya devlet üniversiteleri de dâhil olmaya başladı. İşte onlardan birkaçı.
#Üniversite2000’lerin başında popüler olmaya başlayan beach club’lara her yaz yenileri ekleniyor. Plajda sadece güneşlenip, denize girmek istemeyenlere onlarca aktivite, restoran, konser ve parti seçeneği sunuyorlar. Büyük şehirlerin eğlence hayatı, yazın buralara kayıyor, neredeyse her gece bir konser veya parti düzenleniyor. Biz de beach club müdavimlerine, buralarda konser veren şarkıcılara ve parti düzenleyen yöneticilere, gazetecilere en iyi beach club’ları sorduk.
Hafta sonları hangi okulun sosyal tesisine, hangi kulübün havuzuna gitseniz, çocuklarıyla oradan oraya koşturan anneler görürsünüz. Eğitimliyse, ekonomik durumu biraz iyiyse, hele çalışmıyorsa veya zamanını çok fazla işgal etmeyen bir işi varsa, anneler kendilerini çocuklarının eğitimine adıyor. En az okul eğitimi kadar sıkı bir de özel müfredatı oluyor çocuğun. Anneler, çocukları için en güncel aktiviteyi seçiyor, onlara günlük ve hatta saatlik program yapıyor.
LEISURE (boş zamanı hoş zamana döndürme) sektöründe 200 milyon dolarlık yatırımın sahibi Alarko Holding, bu sektörde büyümeye kararlı. Alarko Holding Turizm Grubu Başkanı Edip İlkbahar, hedeflerinin önümüzdeki 5 yıl içinde 800 milyon dolarlık yatırım portföyünü yönetmek olduğunu söylerken, İstanbul’un yanı sıra Kıbrıs’ta da 100 milyon dolar yatırımla yeni bir otel yapacaklarını açıkladı.
LEISURE (boş zamanları hoş zamana döndürme) sektörüne yönelen Alarko, Hillside'la bu alanda büyümeyi hedefliyor. Alarko Holding Turizm Grubu Başkanı Edip İlkbahar, ‘‘Sektörde 80 milyon dolarlık yatırım portföyünü işletiyoruz. Bu rakamı 5 yılda 200 milyon dolara çıkarmak istiyoruz’’ dedi.