Dizileri, ikonlaştırılan müzik grupları, e-sporcularıyla dünyayı fet-heden Güney Kore, bütün bu kültürel birikimi dev bir ‘Hallyu’ya çevirdi. Hallyu, Kore dalgası demek. Çocuk-ergen, genç-yaşlı bütün kuşaklar bu dalgadan payına düşeni aldı. Kimi yemeklerine tutkun, kimi sinemasına… Hakkında pek az şey bilerek gittim ve yaratılan bu dalganın az bile kaldığını; tarihi, kültürü ve coğ-rafyasıyla ziyaretçilerine sunacak pek çok şeyi olduğunu gör-düm.
#Güney KoreGEÇEN yıl 8.2 milyon adet yüz temizleme ürününün satıldığı Türkiye’de artık, makyaj temizlemede de fonksiyonel ürünler ön plana çıkıyor. Yılda 170 milyon TL’lik makyaj malzemesinin satıldığı pazarda, 84 milyon TL’lik de makyaj temizleme malzemesi tüketiliyor. Yüz, göz ve dudakların temizliği için geliştirilen 3’ü bir arada ürünler, tonik, süt ve peeling özelliği de taşıyor.