Türkiye’de faaliyet gösteren teknoloji marketleri artık sadece fiyatta değil aynı zamanda müşterilerin sorunlarını giderme konusunda da büyük rekabet yaşıyor. Bunun sonucunda 30 gün içinde rapora gerek duymadan arızalı ürünü değiştirip, 20 gün serviste kalan cihazın parasını iade ediyorlar.
20 milyar liralık tüketici elektroniği pazarından yüzde 20 pay alan teknomarketler bir yandan yıl sonu indirim kampanyalarını uygulamaya koyarken, diğer yandan da firmaların dijital yaşam koçlarının da mağazalarda görev almasını sağlıyor.
YILLIK satış hacmi 10 milyar dolara ulaşan teknomarket zincirlerinde iade talebinde bulunanların oranı yüzde 2’yi geçmeyince, rekabette koşulsuz müşteri memnuniyeti ön plana çıktı. Uluslararası dev zincirlerin de pazara girmesi, sadece “ürün iade garantisi” uygulamasının 365 güne kadar çıkmasını değil, aynı zamanda satış sonrası hizmetlerin de satış öncesine çekilmesini sağladı.