İstanbul Jewelry Show, 21-24 Mart'ta 48. kez CNR Expo, İstanbul Fuar Merkezi'nde gerçekleştiriliyor . Fuar 24 ülkeden 1250 firma ve marka ile 120'yi aşkın ülkeden 30 bini aşkın mücevher sektörü profesyoneline ev sahipliği yaptı.
#İstanbul Jewelry ShowRadyatör, seçerken estetik kaygılar gütmediğimiz, daha ziyade fonksiyonel olmasını beklediğimiz bir şey. Doğru yerde dursun, evi iyi ısıtsın, su akıtmasın, yeter... Ancak tasarım, radyatörlere el attı. Çağdaş sanat eserlerini aratmayan yeni radyatörlerle fonksiyon ikinci plana bile gerileyebilir
Osmanlı motifleri, moda ve dekorasyonda tasarımcıların bir süredir gözdesi. Kimi markasının tüm konseptini bunun üzerine kuruyor, kimi bazı ürünlerinde imparatorluğa ait simgesel motifler kullanıyor. Kaftanlar, çarıklar, kavuklar; kına ve nişanların vazgeçilmezleri haline gelmek üzere.
Alışveriş yaparken hem çevreyi koruyabilir, hem de çocukların eğitimine katkıda bulunabilirsiniz. Ya da kredi kartıyla çevreyi korumaya yardım edebilir, parfümünüz sayesinde AIDS’le mücadele edebilirsiniz. Artık markalar bu kapsamda sosyal sorumluluk projeleri için özel koleksiyonlar hazırlıyor. Bu koleksiyonlardan aldığınız ürünlerin gelirlerinin bir bölümü çeşitli kampanyalara aktarılıyor.
Tohum Otizm Vakfının çalışmalarını desteklemek ve otistik çocukların eğitimine katkı sağlamak amacıyla Gilan sponsorluğunda gerçekleştirilen “Her çocuk bir mücevherdir” projesi kapsamında ünlü 10 kadının hayalleriyle tasarlanan değerli mücevherler, müzayedeyle satıldı.