Güncelleme Tarihi:
Ariş Yönetim Kurulu Başkanı Kerim Güzeliş, yurt içinde 20 mağaza ve 30 satış noktasıyla 20 milyon lira ciroya ulaştıklarını belirterek, “Biz artık Çin ya da Hindistan gibi küçük kârı olan ürünlerle devam etmek istemiyoruz. İç pazarda yeteri kadar büyüdük. Markalı ürünlerimizin satışını artırdık. 2015 itibariyle yurt dışında mağazalaşacağız” dedi. 2005 yılında yaptıkları srtatejik planda 3 tane 10 yıllık hedef belirlediklerini hatırlatan Gazeliş, “İlk 10 yılda Türkiye’de marka olacaktık, olduk. Sonraki 10 yılda Avrupa’da tanınan bir marka olacaktık şimdi onun için düğmeye basıyoruz. Üçüncü 10 yılda da dünyada markası olma hedefimiz vardı” diye konuştu.
KÖLN YA DA FRANKFURT
Avrupa’da ilk mağaza için Köln ya da Frankfurt’a odaklı görüşmelere başladıklarını böyleyen Kerim Güzeliş, şöyle konuştu: “Orta Avrupa’da büyük bir mağaza ile başlayacağız ve online (e-ticaret) satışla tüm Avrupa’ya yayılacağız. Turquality’e de müracaat ettik. Ürün kalitesi, tasarım ve marka gücü olarak Avrupa’daki rakiplerimizden çok üstün konumdayız. Önümüzdeki 10 yıl içinde 10 ayrı şehirde 10 mağaza açmak istiyoruz. İlk etapta serbest bölge özelliği olan Hong Kong ve Dubai ile ilgileniyoruz. Ancak önce Avrupa’yı fethedeceğiz.”
RENKLİ PIRLANTA
Son dönemde pırlantanın en zor bulunanlarını Türkiye’ye getirerek işlemeye başladıklarını da belirten Kerim Güzeliş, “Rakiplerimizde bulunmayan ürünlere odaklanıyoruz. Renkli pırlantada çok iddialıyız. Pembe, mavi, yeşil pırlantalarla A Plus müşteriye yöneliyoruz. Siyah elmas da çalışıyoruz. Siyah pırlanta talebi çok hızlı artıyor” diyor.