TÜRKİYE'nin önde gelen kozmetik firmalarından Tekin Acar Kozmetik ile ilgili Rekabet Kurumu'na bugün yapılan iki ayrı bildirim kafaları karıştırdı. Kurum'a yapılan ilk bildirimde, Tekin Acar Kozmetik'in Fransız Sephora Kozmetik A.Ş. tarafından devralındığı bilgisi yer aldı. Akşam saatlerinde yapılan ikinci bildirimde ise Tekin Acar'ın 19 büyük mağazasının Sephore Kozmetik tarafından devralınacağı bilgisi yer aldı. Hurriyet.com.tr'nin edindiği bilgiye göre de, Tekin Acar 11 mağazası için de kapatma kararı vererek kalan 50 mağaza ile yoluna devam edecek.
#Tekin AcarDünyanın önemli kozmetik zincirlerinden Fransız Sephora, Unitim Holding ortaklığıyla, İstinyePark'ta Türk tüketicisiyle buluştu. Ziyaretçilerin ürünleri özgürce deneyebildiği Sephora, Kasım ayı itibariyle Bakırköy Alışveriş Merkezi ile Ankara Panora Alışveriş ve Yaşam Merkezi'nde de birer mağaza açacak.
#MakeupMevsim değişti. Yavaş yavaş gardıroplarımızı yenilemek için alışverişler yapılmaya başladı. Peki, yeni sezonda erkekleri hangi tarzlar bekliyor? Deneysel olmayı sevenler için kovboy ve büyükbaba estetiği, klasiklerden vazgeçmeyenler için takımlar, renk sevenler için ise kırmızı başrolde olacak...
#ModaDünyanın en zenginleri sıralaması yine değişti. Fransız iş insanı Bernard Arnault Elon Musk ve Jeff Bezos'u geçerek listede birinci sıraya oturdu. Peki 'Kaşmir giyen kurt' lakaplı Arnault kim? Moda imparatorluğu LVMH'yi nasıl oluşturdu?
#Bernard ArnaultSephora Dünya Başkanı ve CEO’su Guillaume Motte “Bir pazara girdiğimizde birçok özel markamızla güzelliğe farklı ve kapsamlı bir bakış açısı getiriyoruz. Türkiye gibi bir pazarda amacımız gerçekten güzellik pazarını büyütmek ve bunu yenilik getirerek şekillendirmek” dedi.
#Sponsorlu İçerikSephora Dünya Başkanı ve CEO’su Guillaume Motte “Bir pazara girdiğimizde birçok özel markamızla güzelliğe farklı ve kapsamlı bir bakış açısı getiriyoruz. Türkiye gibi bir pazarda amacımız gerçekten güzellik pazarını büyütmek ve bunu yenilik getirerek şekillendirmek” dedi
#SephoraSon dönemde özellikle kozmetik ve temizlik sektöründe yaygın olarak görülen ‘yeniden dolum’ trendi yükselişe geçti. Küresel anlamda yeniden doldurulabilir ve kullanılabilir ambalaj satışlarının 2022’de 42 milyar dolara yükselmesi ve 2027’ye kadar 53.4 milyar dolara ulaşması bekleniyor. Pet şişeler yerine doldurulabilir şişelerin pazar payının yüzde 20 artırılmasıysa, denizlerdeki plastik kirliliğini yüzde 39’a oranında azaltabilir.
#Yeniden DolumTüm dünyada makyaj ürünlerinin kullanımı, maskelerin neredeyse tamamen hayatımızdan çıkmasıyla eski günlerine geri döndü. Geçen yılla kıyaslandığında Türkiye’de makyaj kategorisinin yüzde 100’ün de üzerinde büyüdüğünü dile getiren sektör temsilcileri, turizmin de etkisiyle tarihi rekorlar kırdıklarını belirtiyor.
#MakyajCovid-19’dan korunmak amacıyla taktığımız maskeler, günlük hayatımızın en büyük tamamlayıcısı haline geldi. Yüzün yarısını kapatan, sadece gözleri açıkta bırakan maske, estetik ve kozmetik alışkanlıklarımızı da değiştirdi. İngiliz The Telegraph’ın yaptığı bir habere göre, dünyada göz makyajı pazarı yüzde 204’lük bir büyüme gösterirken, “MaskMakeup” hashtag’iyle YouTube ve TikTok’ta paylaşılan maske makyajı videoları 53 milyon kere izlendi. Ruj satışları ise yüzde 15 düşüş kaydetti. Türkiye’deki durumu, uzmanlarıyla masaya yatırdık…
#Ruj125 yıllık Türk kolonyası Rebul, salgın döneminde dünya markası olma yolunda. Biz de markanın ortaklarından Nüket Filiba ile konuştuk. Filiba, “Pandemi döneminde tüm dünyadan talepler ciddi derecede arttı. Japonya gibi yurtdışı pazarlarda ortaklıklar kurmaya başladık. Belçika, Hollanda, Almanya, Slovenya, Hırvatistan ve Çin pazarlarının yanına BAE, Kuveyt, Ürdün ve İngiltere’yi de ekliyoruz” diyor.
#GazetehaberleriLVMH ya da tam adıyla Louis Vuitton Moët Hennessy olan holding, Fransa tabanlı kuruluşa sahiptir. Dünya çapında bilinirliğe sahip olan onlarca markayı bir araya toplayan LVMH, dünyanın en çok kar getiren ürünleri arasında yer almaktadır. Peki, LVMH markaları hangileridir? İşte, LVMH hakkında merak edilen bazı bilgiler
#Lvmh Nedir“Güzelliğin kalp atışı” sloganıyla dünyaca ünlü birçok markayı bünyesinde barındıran Sephora Türkiye, Kaliforniya’da 1997 yılında kurulan Anastasia Beverly Hills markasını da Türkiye’de ilk kez satışa sundu. Markanın kurucusu Anastasia Soare, düzenlenen özel davetle yeni koleksiyonunu tanıttı.
#Anastasia SoareSephora, çok sevilen markalarının seyahat boyu güzellik ürünleri ile kozmetik tutkunlarının hayatını kolaylaştırıyor. Hem günlük çantalarda hem de seyahat çantalarında kolayca taşınabilen ürünler sizlere her zaman bakımlı olma fırsatı sunuyor.
#Güzellik