2021 yılını 6.4 milyar TL, 2022’yi 16.5 milyar TL ile tamamlayan FLO’nun bu yılki ciro hedefi 34 milyar TL. FLO CEO’su Yenal Gökyıldırım, “Türkiye’den çıkan ve global arenada bayrağımızı başarı ile dalgalandıran ender markalar arasında yer alıyoruz. Yurtdışı faaliyetlerimizi yüzde 15’lerden yüzde 25’e çıkarırken, ciro payını orta vadede yüzde 50’ye yükseltmeyi planlıyoruz. 2023’te 1.4 milyar TL yatırım yapacağız. Çok kanallı, çok markalı yapımıza bağlı olarak bu yıl, 57 milyon çiftin üzerinde ayakkabı satışı yapmayı öngörüyoruz” dedi.
#FLO AyakkabıModa tasarımcısı Müge Ersin, Sunset Mayolarının baş tasarımcısı Ayşegül Güneş'le konuştu. Kusur gizleyen, akıllı mayolar tasarlayan Sunset'in tasarımcısı, en çok memeleri küçük veya büyük gösteren mayoların satacağını söyledi. İşte o söyleşi...
Reebok İngiltere’de 1895 yılında koşu ayakkabıları üreterek işe başladı. Ardından voleybol ve basketbol gibi farklı spor dalları için modeller üretti. Marka hakları 1900’lerde ABD’ye geçen marka, 1980’lerdeki popülaritesini 1900’lerin sonuna doğru yükselen life style spor ayakkabı modellerinde yakalayamadı.
Sevgililer Günü’nde ayakkabıcılardan pastacılara, ev tekstilinden gözlükçülere kadar herkes kırmızı ürünlerini öne çıkarıyor. Kırmızı, tutkuyu ve aşkı simgeliyor. Kırmızının öne çıkışında, aşk deyince akla gelen ilk form olan kalbin de etkisi var. İşte 14 Şubat’ta vitrinlerin iyice kızarmasını sağlayan bazı ürünler.
Ankara’nın Beypazarı ilçesinde Cumhuriyet’le aynı yılda kurulan, bugün en büyüğü Ankara’da olmak üzere Türkiye çapında 22 mağazaya ulaşan Ayakkabı Dünyası’nın sahibi Mehmet Akbacakoğlu, başkentli müşterinin ayakkabı konusunda bilinçli ve tutucu olduğunu belirtti. 2007’de 35 mağazaya ulaşmayı hedefleyen Akbacakoğlu, "Sektörün en büyük sıkıntısı kalitesiz ve ucuz malların yarattığı haksız rekabet" dedi.
Claudia Schiffer, ‘estetik ameliyat bekleyecek’ diyor. Reklamın sloganı, L’Oreal’in diğer ürünlerinde olduğu gibi ‘Ben buna değerim.’ Şimdi; Schiffer’den Andie MacDowell’a bütün L’Oreal yıldızlarının kendini layık bulduğu bu ürünler süpermarketlerde satılıyor.
Türkiye genç nüfusuyla, yabancı spor giyim markalarının gözde ülkelerden biri. Dünyanın en büyük spor giyim markaları ülkemizde sıkı bir rekabetin içinde. Adidas, Nike, Puma ve Reebok, spor salonlarından çıkıp sokaklara taşan spor giyimin, ülkemizdeki dört büyük oyuncusu.