Tarihe belki de en çok tartışılan nesillerden biri olarak geçecek Z Kuşağı. Hayatın her alanında ezberleri bozuyor, farklı bir geleceğin temelini atıyorlar. Onları yakalamak zor. Ama bunu izledikleri stratejilerle başaran markalar, sanatçılar, siyasetçiler ve reklamcılar var. Mesela şarkıcı Edis “Uyum sağlamak için rol yapmanıza gerek yok. Kapılar sonsuza kadar açık bu yeni dünyada” diyor.
#Z KuşağıBu yıl 65.si düzenlenen Cannes Lions Yaratıcılık Festivali’nde 4129Grey, Print & Publishing kategorisinde Altın Aslan’ı, PR kategorisinde ise Bronz Aslan'ı Uluslararası Af Örgütü (Amnesty International) için yapılan “The Insiders” kampanya çalışması ile kazandı.
#Cannes Lions Yaratıcılık FestivaliReklamcılığın ve yaratıcılığın yaklaşımlarını değerlendiren Medina Turgul DDB Kreatif Direktörü Ertuğ Tuğalan; "Artık her yarışmada alınan ödüllerden görüyoruz ki reklamverenlerin de reklam ajansları kadar büyük bir katkısı var. Aynı formül sanırım yıllardır işlemeye devam ediyor: Marka ekibinizin cesareti kadar yaratıcı iş yaparsınız. Ödül almış tüm işlerin reklamverenlerine mesleğim adına buradan tekrar teşekkür ederim" ifadesinde bulundu.
#Kırmızı ÖdülleriHürriyet öncülüğünde düzenlenen Kırmızı Ödülleri, 15. yılında reklam dünyasını daha iyiye teşvik ve motive etmek amacıyla ‘değişim’ temasıyla gerçekleştiriliyor. Sektörün deneyimli isimlerinden oluşan 82 kişilik Kırmızı Ödülleri jürisi, başvuruları değerlendirme süreci öncesinde ilk kez bir araya geldi.
#GazetehaberleriHürriyet öncülüğünde düzenlenen Kırmızı Ödülleri, 15. yılında reklam dünyasını daha iyiye teşvik ve motive etmek amacıyla ‘değişim’ temasıyla gerçekleştiriliyor. Sektörün deneyimli isimlerinden oluşan 82 kişilik Kırmızı Ödülleri jürisi, başvuruları değerlendirme süreci öncesinde ilk kez bir araya geldi.
#Kırmızı ÖdülleriKırmızı Kampanya / Perakende kategorisinde “Metro Toptancı Market” ve Otomotiv, Yan Sanayi ve Aksesuar kategorisinde “Doğuş Otomotiv – Volkswagen” için hazırladığı çalışmalarla ödül kazanan Medina Turgul DDB Genel Müdürü Yasemin Altan, projelerinin hikayesini anlattı.
#Kırmızı Ödülleri17-24 Haziran tarihlerinde 100 ülkeden 15 bin katılımcıyı ağırlayan, 41.170 eserin ödül için yarıştığı Uluslararası Cannes Lions Yaratıcılık Festivalinin her alanında teknoloji ve inovasyon ön plana çıkıyor. Bu yılki festival yaratıcılığın ekonomi, toplum ve kültür üzerindeki rolüne odaklanıyor.Yaratıcılığın iş dünyasında pozitif bir rolü olduğu düşüncesiyle, panellerde yaratıcıların dünyadaki iyilik arayışına yapabileceği katkı üzerinde duruluyor.
#Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık FestivaliTürkiye’nin En Beğenilen Şirketleri araştırmasını bu yıl 16’ncı kez düzenleyen Capital dergisi, sıralamaya giren şirketlere ödüllerini dün gerçekleştirilen törenle verdi. Araştırma sonuçlarına göre geçtiğimiz yılın en beğenilen şirketi Koç Holding olurken, ikinci Arçelik ve üçüncü ise Unilever oldu.
#GazetehaberleriHürriyet ve Reklamcılık Vakfı tarafından Akmerkez ev sahipliğinde düzenlenen Cannes Lions Genç Aslanlar Yarışması Türkiye elemeleri tamamlandı. Cannes’da 17-24 Haziran’da yapılacak olan Cannes Lions Yaratıcılık Festivali’nde Türkiye’yi temsil edecek olan genç ekipler belirlendi.
#Gazetehaberleri13. Kırmızı Ödülleri’nde bu yıl büyük ödül Kıpkırmızı’yı Audi için hazırladığı ‘Cehennem’ başlıklı reklamla Tribal Worldwide İstanbul kazandı. Kırmızı Bölge’nin Kıpkırmızı ödülü Antalya merkezli Graphx’e, Kırmızı Dijital’in Kıpkırmızı’sı ise Plasenta Conversation Agency’ye gitti.
#ÖdülHurriyetemlak.com, 11. Altın Örümcek Web Ödülleri’nde ‘Seri İlan’ kategorisinin birincisi seçildi. Ayrıca Geçen sene Aile İçi Şiddete Son! Kampanyası’na bağış toplamak için hazırlanan mikrosite SiddeteKarsiYuzbinSms.com dün gece verilen Altın Örümcek Ödüllerinde STK/ Sosyal Sorumluluk başlığında birincilik ödülü aldı.